Kapten Blåskägg skrev:2401003
Look who´s talking
Man känner andra genom sig själv?
Kapten Blåskägg skrev:2401003
Look who´s talking
Ja även jag knäpper mina oljiga händer i en stilla bön. Var just inne på SMHI:s hemsida och även där tycks det som att det ska klarna upp till kvällen och natten. Måtte bara vägarna hunnit torka upp tills våra arbetsgivare släpper ut SH:s egen stormavdelning på onsdagsfrigång.Retep skrev:
Åhå, vad hände i bussfickan? Lockade de upp dig i skogen unge manscud skrev:2401680Men de var så snälla o stod och väntade i en buss-ficka, eller så hade de stannat av nån annan anledning
Ja... jag fattade inte varför du drog mot sergels torg. Gissade att du ville köra sveavägen fram och tillbaka på varvstoppet så jag drog hem.scud skrev:2401680Jaha, då har man läst ikapp allt från igår kväll.. (ni ÄR sjuka, all of you!)
Trevligt o träffa lite folk igår iallafall
Sen fick man ju sällis nästan hela vägen hem, tack Nursey och Ullis
Fast jag var ju riktigt smart och åkte efter nån som LIKNADE Nursey, tyckte det var skumt att hon åkte åt fel håll
Men de var så snälla o stod och väntade i en buss-ficka, eller så hade de stannat av nån annan anledning
fille600 skrev:2401454Glöm för helvete inte fendrarna
Jörgen Karlsson skrev:2401687
Åhå, vad hände i bussfickan? Lockade de upp dig i skogen unge man
/Antabussen
Ja som gammal konspirationsteoretiker kan man ju inte låta bli att se vissa koder till de unga männen i Nurseys mess. Se nedan bara:Lord Adrian skrev:2401727höh..."Följ med tant Nursey upp i skogen så ska du få bullar"
Kastar man om de första bokstäverna i "knåda bullar" så är det ju helt solklart vad de gjorde!Nursey skrev:2401660Alltså jag skall hem o knåda bullar
Jörgen Karlsson skrev:2401748Ja som gammal konspirationsteoretiker kan man ju inte låta bli att se vissa koder till de unga männen i Nurseys mess. Se nedan bara:
Kastar man om de första bokstäverna i "knåda bullar" så är det ju helt solklart vad de gjorde!
Och själv sitter man och tvättar hojen som en utter när alla andra har roligt, buää!! Omoral!!
Ja det var liksom det som menades, ett uppgivet och stoiskt protestrop mot all omoral i min omgivning! Gå och ta en kopp kaffe så du kommer in i matchen!tuppjuck skrev:2401760Då är det väl snarare du som har moral och de andra är omoraliska
Jörgen Karlsson skrev:2401765Ja det var liksom det som menades, ett uppgivet och stoiskt protestrop mot all omoral i min omgivning! Gå och ta en kopp kaffe så du kommer in i matchen!
Nästa gång får fanimej reagera..d1ce skrev:2401580Jag är van
-@
tuppjuck skrev:2401716Flytväst ingår väl också bland skyddskläder på en svensk sommar?
Cervantes skrev:2401666Bara jag som jobbar om dagarna eller??
scud skrev:2401680
Men de var så snälla o stod och väntade i en buss-ficka, eller så hade de stannat av nån annan anledning
Snail_shell skrev:2401801Spontant känns det nog som om du har hamnat helt fel då..
Detta omoralens näste är av våra gudar en bannlyst plats..
Det är förmodligen hit vi alla har förvisats.. Utan att vi själva är medvetna om det..
scud skrev:2401680(ni ÄR sjuka, all of you!)
Jörgen Karlsson skrev:2401820Ja du har rätt, jag har bevisligen hamnat helt fel. Innerst inne skulle jag bara vilja vara som en liten ängel som åker motorcykel, gärna med andra änglar! Jag ska prova att gå med i en hangaround klubb först. Tror det får bli Fjälls Angels i Åre.
Var tidigare medlen i Yrsel-MC, men där var också hemskt mycket omoral
/Osäker kille
Jörgen Karlsson skrev:2401687Ja även jag knäpper mina oljiga händer i en stilla bön. Var just inne på SMHI:s hemsida och även där tycks det som att det ska klarna upp till kvällen och natten. Måtte bara vägarna hunnit torka upp tills våra arbetsgivare släpper ut SH:s egen stormavdelning på onsdagsfrigång.
d1ce skrev:2401620Det finns antydningar till uppehåll
Håll tummarna så fräser vi på ikväll!
puss!
-@
Retep skrev:
scud skrev:2401680Jaha, då har man läst ikapp allt från igår kväll.. (ni ÄR sjuka, all of you!)
Trevligt o träffa lite folk igår iallafall
Snail_shell skrev:2401151WTF!
Kom förbi mig och hämta ett par goretex!!
Risken är väl att Dice sumpar brewden till Kapten då..
Som kommer att hävda nåt om lika klädd å så...
d1ce skrev:2401810Fan mannen, jag jobbar som satan... Hinner kanppt med att posta
-@
Kapten Blåskägg skrev:2401835Ja, vanligtvis välunderrättade källor vill göra gällande att senaste nytt pekar på rejält uppehåll ikväll
Jörgen Karlsson skrev:2401687
Åhå, vad hände i bussfickan? Lockade de upp dig i skogen unge man
/Antabussen
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |