Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Lord Adrian skrev:
2401934 Tack gumman...;)

:rofl :rofl :rofl

Dagens räddning!!
Til och med jag blev förvirrad.. :D

£m£li£ skrev:
2401937 Tack för tipset :tummenupp Men hoppa av, kliva av menar du väl? :D Ska försöka hålla stenkoll på hur vi åker (lär inte vara så svårt i den beryktade farten :hihi)

Sant!

TIll och med myggorna hinner väja undan!

Dessutom kan du ju vinka till rådjur och älgar som stå och garvar hornen av sig vid sidan av vägen. :D

Last edited:

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Snail_shell skrev:
2401939
Sant!

TIll och med myggorna hinner väja undan!

Dessutom kan du ju vinka till rådjur och älgar som stå och garvar hornen av sig vid sidan av vägen. :D

Haha jo, fast vet inte om jag vågar det.. Dom kanske tar fel och ser ekipaget som lockbete av något slag :va :näsblod

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Nursey skrev:
2401915 Alltså jag måste bara säga att D1ce har en mycket snygg hoj..jag vet att jag retar honom och så :D men credit where credit is due. Mycket fin:yoparty

Wanna ride?! :slicka ;)

-@

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Snail_shell skrev:
2401935 Så var den här onsdagen helt förstörd!! :D

Nu kommer han att bli en sån jävla mallgroda!!

Nursey ville det...
Nursey sa det..

Fattar du vad vi kommer att få stå ut med? :D

Muahaha, du är bara avis, kan inte rå för att din hoj har formen och färgen av en buss och du karaktären samt hållningen av en slapp chaffis... :D :hihi

-@

Wonderboy skrev:
2401975 Bara regn å regn å regn å regn å regn å regn...................

Och massor av veklingar som inte pallar lite skitväder!

-@

Last edited:

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Och massor av veklingar som inte pallar lite skitväder!

-@[/QUOTE]

Det öser verkligen ned..................................................................
Äre någorlunda kmr jag lätt vara där. Men hoppas det blir fler än förra onsdagen som sagt!

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Nursey skrev:
2401999 You are too young baby :pannkyss:tuttar :D
Men jag grenslar gärna din stora fina....HOJ :tungan

Vet inte om jag tycker som du där. Tycker hela konceptet är lite tveksamt, att kompensera liten kolvdiameter och kort slaglängd med hög frekvens liksom.

Ja jag pratar också om hans 750:a alltså...

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jörgen Karlsson skrev:
2402013 Vet inte om jag tycker som du där. Tycker hela konceptet är lite tveksamt, att kompensera liten kolvdiameter och kort slaglängd med hög frekvens liksom.

Jag älskar onsdagstråden :)..snacka om att befinna sig kring likasinnade. I LOVE YOU GUYS ;)

Dom där tabletterna doktorn gav mig gör mig så fridfull och bara aaaaahhhhhhh. Peace on Earth :1pajas

:tungan

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Jörgen Karlsson skrev:
2402013 Vet inte om jag tycker som du där. Tycker hela konceptet är lite tveksamt, att kompensera liten kolvdiameter och kort slaglängd med hög frekvens liksom.

:rofl :rofl

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Snail_shell skrev:
2401939 :rofl :rofl :rofl

Dagens räddning!!
Til och med jag blev förvirrad.. :D

Tack! Jag förstod direkt att det var Nurseys guldfiskgen som kickat in igen. Hon var givetvis på väg att skriva en diss till d1ce, sen kom hon att tänka på min vackra Åskbock å sen var haveriet ett faktum:hihi

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Jörgen Karlsson skrev:
2401687 Åhå, vad hände i bussfickan? Lockade de upp dig i skogen unge man ;)
/Antabussen
Skulle du bra allt vilja veta va?!

Bananhjärna skrev:
2401708 Ja... jag fattade inte varför du drog mot sergels torg. Gissade att du ville köra sveavägen fram och tillbaka på varvstoppet så jag drog hem. :tomten
Nä men det var ju fan en kompia; röd jacka (istället för röd tröja), likadan hoj.. fast inget tramsigt skinn på tanken. Och nej, jag varvstoppade ingenting på sveav. :)

Snail_shell skrev:
2401815 Önsketänkande!! :D
Det var bara för att Ullis blev fast i trafiken.. :tummenupp
Ja, jag tror ju givetvis inte på riktigt attt det var för min skull de stannade.

Snail_shell skrev:
2401821 No no no !!
Trasiga!!
bortom allt hopp om förbättring :hihi
Förnekelse..

Nursey skrev:
2401845 Haha. Scud..vi väntade såklart på dig gubben :pannkyss.
Jag hade ett behov att dra på hastigheten lite så jag ber om ursäkt om jag låg på..och upp för nära ullis då hon tog täten.
Om jag skaffar sporthoj..nej vänta..NÄR jag skaffar sporthoj kommer jag förlora lappen direkt. Det är som en drog :näsblod
Ja, visst.. vi säger väl så..
Jag som tyckte tempot var alldeles lagom, iallafall inte för snabbt.. :tummenupp

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Fan onsdags tråden förstör ju min lunch tupplur.. Varje dag när man kommer hem på lunchen måste man ju läsa ikapp sig.. hinner ju inte ens vila... :4skrika

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
scud skrev:
2401680
Sen fick man ju sällis nästan hela vägen hem, tack Nursey och Ullis :pannkyss
Fast jag var ju riktigt smart och åkte efter nån som LIKNADE Nursey, tyckte det var skumt att hon åkte åt fel håll :näsblod
Men de var så snälla o stod och väntade i en buss-ficka, eller så hade de stannat av nån annan anledning :rolleyes:

Ha ha, å jag som körde ut från P till Nursey stod & väntade efter vägen. Antog att det var du som var tätt bakom mej, tills vi kom till rölyset & den killen helt plötsligt hade gore-tex på sej & vek av åt höger. Misstänkte att något var riktigt fel, så därför stannade vi & väntade in dej.

Verkar vara nåt som går nu, det här med att köra efter fel hojar, personer & dyl.

Bananhjärna skrev:
2401708 Ja... jag fattade inte varför du drog mot sergels torg. Gissade att du ville köra sveavägen fram och tillbaka på varvstoppet så jag drog hem. :tomten

Kom ikapp Nursey och Ullis (tror jag?). Och artig som man är så vinkade jag inte hejdå vid sveaplan... sorry tjejer...

Då får man väl anta att det var du som jag trodde var Scud.
Och det är Okej, du får vinka nästa gång. Det ska väl hinnas med några ggr innan det är vid bussen efter pubkvällarna vi står & vinkar till varandra.
Usch, det känns som om den tiden är farligt nära nu :(

Last edited:

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Ullis skrev:
2402095 Ha ha, å jag som körde ut från P till Nursey stod & väntade efter vägen. Antog att det var du som var tätt bakom mej, tills vi kom till rölyset & den killen helt plötsligt hade gore-tex på sej & vek av åt höger. Misstänkte att något var riktigt fel, så därför stannade vi & väntade in dej.

Verkar vara nåt som går nu, det här med att köra efter fel hojar, personer & dyl.
Klantigt var det ju iallafall.. 2 pers bode inte få ha liknande kläder/hojjar.. Fast det är klart.. Svarta byxor, röd tröja/jacka, svart hoj.. Långt ifrån unikt..
Sen borde man ju ha mer innanför pannbenet så man inte åker åt FEL håll.. Men det kan hända även den bäste tydligen.. :tomten

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...