Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jörgen Karlsson skrev:
2401748 Ja som gammal konspirationsteoretiker kan man ju inte låta bli att se vissa koder till de unga männen i Nurseys mess. Se nedan bara:

Kastar man om de första bokstäverna i "knåda bullar" så är det ju helt solklart vad de gjorde! :)

Fiiiii faaann.....jag måste hålla med.....om att jag tydligen läste helt rätt då :D

Jag kommer att blir en mycket pervers dam i permobil på mina äldre dagar. Det kommer förmodligen att hänga bullar & godishalsband över hela kärran. En utmärkelse som årets kåd(t)aste julgran lär inte ligga långt bort.

Ullis :cdevil

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
scud skrev:
2402108 Klantigt var det ju iallafall.. 2 pers bode inte få ha liknande kläder/hojjar.. Fast det är klart.. Svarta byxor, röd tröja/jacka, svart hoj.. Långt ifrån unikt..
Sen borde man ju ha mer innanför pannbenet så man inte åker åt FEL håll.. Men det kan hända även den bäste tydligen.. :tomten

hehe..Ullis han följde efter han snygga grabben *dräggel*..han hade samma mundering (färger iallafall) som jag o svart fighterliknande hoj.

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Jörgen Karlsson skrev:
2401765 Ja det var liksom det som menades, ett uppgivet och stoiskt protestrop mot all omoral i min omgivning! ;) Gå och ta en kopp kaffe så du kommer in i matchen! ;)

Moral har jag ingen[1]. Ibland kanske jag lånar någon annans vid behov :yoparty

Glöm inte det 11:e budordet :pannkyss

[1] utom möjligen arbetsmoral. sitter det någon stackare i skiten jobbar man ju över . . .

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Ullis skrev:
2402122 Fiiiii faaann.....jag måste hålla med.....om att jag tydligen läste helt rätt då :D

Jag kommer att blir en mycket pervers dam i permobil på mina äldre dagar. Det kommer förmodligen att hänga bullar & godishalsband över hela kärran. En utmärkelse som årets kåd(t)aste julgran lär inte ligga långt bort.

Ullis :cdevil

Nej nej!!

Kommer du inte ihåg Maria som satt på Sergelstorg och spelade orgel? :D

Den platsen är ledig nu..
Du får se till att bygga dig en mobil godisvagn. ( Höll fan på att skriva stånd )

Snacka om centralt raggningsläge :D

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Nursey skrev:
2401845 Här tittar man bort lite och det går helt åt.. :arsele
Haha. Scud..vi väntade såklart på dig gubben :pannkyss.
Jag hade ett behov att dra på hastigheten lite så jag ber om ursäkt om jag låg på..och upp för nära ullis då hon tog täten.
Om jag skaffar sporthoj..nej vänta..NÄR jag skaffar sporthoj kommer jag förlora lappen direkt. Det är som en drog :näsblod

Du vet gumman att jag inte vill ligga på när du åker med, är ju rädd att du ska blåsa av vägen med din lilla bandit.
Så därför ska DU köra först, då känner du lite press av att jag tycker att det går långsamt & så pressar du lite extra :D

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
fille600 skrev:
2401809 Självfallet, dock inte för kapten blåsvedd! Med idogt arbete (god mat) kör han med en inbyggd variant av senaste modell:D

Eyyyy! Mat är gott och äta är roligt! Seså, inte håna en gammal mans få kvarvarande nöjen. Det var något oanständigt med i bilden också men det minns jag inte *alzheimer*..... :tomten

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Wonderboy skrev:
2401975 Bara regn å regn å regn å regn å regn å regn...................

Lugn å fin nu..
Kan informera om att solen just nu titta fram i Kista..

Sen att jag får åka i ett hel soakt ställ i kväll får jag väl leva med..

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
scud skrev:
2402051 Skulle du bra allt vilja veta va?!

Nä men det var ju fan en kompia; röd jacka (istället för röd tröja), likadan hoj.. fast inget tramsigt skinn på tanken. Och nej, jag varvstoppade ingenting på sveav. :)

Aha, så du känner den lilla läckra Finska pinnen....vilket telefonnummerheterhanpåföradress då?????? :tuttar

Snail_shell skrev:
2402135 Nej nej!!

Kommer du inte ihåg Maria som satt på Sergelstorg och spelade orgel? :D

Den platsen är ledig nu..
Du får se till att bygga dig en mobil godisvagn. ( Höll fan på att skriva stånd )

Snacka om centralt raggningsläge :D

Så, hur mycket kex tror du dräller på Sergels Torg då?? Va, va ,va???
Jag må bli en pervers dam, men med stil.....(hoppas jag) Inte fan vill jag ha hugg av grabbs där kanylerna hänger som en jäkla bastkjol.

Edit: BTW-jag hinner inte med på körningen idag.....så jag vill att den blir i morrn ist. OKEJ???? :) :) :)

Last edited:

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
bikerwoman skrev:
2401857 Jag sitter oxå på jobbet, man måste ju prioritera! Vad är viktigast? Patienterna eller SH?:D

*host* vassarru saru?

*återgår till att greja med klinikernas trasiga kommunikation* :näsblod

Jörgen Karlsson skrev:
2401895
Men vetdu! Jag kan stå som kranskulla på Sveavägen och himla med ögonen när du kommer infarandes i regnet, lovar att stå vid donken då och inte vid TipTop så du slipper skämmas!!! :hihi

:skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt

Fan vet om inte jag skall försöka hitta ett rååsa raffset någonstans :D :clown

Last edited:

COLOSSUS

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000 L12
Det ser ut som det ska sluta regna ikväll enligt SMHI.....

Håll tummarna.....:tummenupp

// Colossus

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Ullis skrev:
2402156 Aha, så du känner den lilla läckra Finska pinnen....vilket telefonnummerheterhanpåföradress då?????? :tuttar
Du tror ja känner han o ändå misstog honom för Nursey?
Fan smart idé ja fick.. klart du ska ha hans nummer, skickar PM till dig med det..:tummenupp

Nån som vill ha ihop det med Ullis? PM'a mig tfn-nummer :hihi

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
tuppjuck skrev:
2402168 *host* vassarru saru?

*återgår till att greja med klinikernas trasiga kommunikation* :näsblod

:skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt

Fan vet om inte jag skall försöka hitta ett rååsa raffset någonstans :D :clown
Faktum är att TipTop bytte namn till Rio för flera år sedan, men nu finns där ingen klubb alls längre utan det är Lidl livsmedelsbutik. Men för att öka underhållvärdet så tog jag det mest inarbetade namnet, annars greppar ju inte ni heterosar! ;)

Kranskulla i raff, det går inte, jag kräver folkdräkt!! :hihi

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Lord Adrian skrev:
2402196 ...När rösten går upp tre oktaver och ögonen står ut som ett par badbollar...:rofl
Haha!
Lorden har fått många att bita i kudden hör jag! :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...