Snail_shell skrev:2402230När det börjar knaka i bäckenbenen..
Använde det skämtet igår redan här i tråden...ville inte upprepa mig...
Snail_shell skrev:2402230När det börjar knaka i bäckenbenen..
Ingeli64 skrev:2402053Ride what????
Har du svikit mig redan, jag som hoppades på turen i kvällssolen.
tuppjuck skrev:2402240Egna erfarenheter?
GMTA
£m£li£ skrev:2401860Arå, så länge kapten kommer och hämtar mig är jag på för lite skitsnack Har raggat upp en hjälm som ligger hemma och väntar, men annars blir det "illa-klädd-åka" idag Ska smöra lite för päronen också
Jörgen Karlsson skrev:2402231Haha!
Lorden har fått många att bita i kudden hör jag!
Ullis skrev:2402136Du vet gumman att jag inte vill ligga på när du åker med, är ju rädd att du ska blåsa av vägen med din lilla bandit.
Så därför ska DU köra först, då känner du lite press av att jag tycker att det går långsamt & så pressar du lite extra
Hahaha! Så rätt, eller kanske ngn engelsk variant av "trasiga" hjärnorLord Adrian skrev:2402275SMTA ska det vara "Sick etc etc
Dr.Bike skrev:2402282+36 och sol Sol SOL!
Varma halsningar fran Malta!
Jag hade gu HELST akt en Onsdagsakning med er, men jag har hort rykten om att det regnar dar hemma?
Boyz'n Girls: Take care, och OM ni kor: Kor forsiktigt!
Dr.
..utan kåpor KÄNNS det fortarescud skrev:2402051
Ja, visst.. vi säger väl så..
Jag som tyckte tempot var alldeles lagom, iallafall inte för snabbt..
scud skrev:2402224Du tror ja känner han o ändå misstog honom för Nursey?
Fan smart idé ja fick.. klart du ska ha hans nummer, skickar PM till dig med det..
Nån som vill ha ihop det med Ullis? PM'a mig tfn-nummer
Det var därför ni sölade haha..visste inte att du trodde han var jag OCKSÅ..tyckte ni tog tid på er att komma ut från donkenUllis skrev:2402095Ha ha, å jag som körde ut från P till Nursey stod & väntade efter vägen. Antog att det var du som var tätt bakom mej, tills vi kom till rölyset & den killen helt plötsligt hade gore-tex
Nä du, jag skrev inte att det är en kompis.. Sorry, men du får fortsätta fiska hans nummer på något annat sätt.. Jag vet inte vem det är, mer än finska pinnenUllis skrev:2402289Japp, du skrev ju att det var en kompis.....såååå att serru
Nu var det bara så att jag "råkade" få ögonen på denna varelse, så inga andra telenummer, please.
Därför du köpte kåplöst ellerNursey skrev:2402288..utan kåpor KÄNNS det fortare
Nursey skrev:2402126hehe..Ullis han följde efter han snygga grabben *dräggel*..han hade samma mundering (färger iallafall) som jag o svart fighterliknande hoj.
scud skrev:2402294
Därför du köpte kåplöst eller
Det var alldeles lagom Vi kom ju hem iallafallNursey skrev:2402307Känns det som om man kör...äh..jag lägger ner...
Vet ju inte vad ni brukar köra så jag ville bara säga det ifall det gick för fort eller vad det nu blev. ääääääähhh
Kapten Blåskägg skrev:2402280Kapten sviker aldrig en babe
Vi tar det lugnt så det ska inte vara någon fara
£m£li£ skrev:2402295Kan bara meddela att jag var nära att få ett paparazzikort på han (men tröck på fel knapp ), undrar varför
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |