Vurpan 40
Ny medlem
Milla skrev:2405361Åt de upp alla dina bullar nu då? Vad bakar du tills nästa vecka?
Räkna med mig varje onsdag...vare sig det regnar eller inte...fast då lär jag väl få åka ensam...
Milla skrev:2405361Åt de upp alla dina bullar nu då? Vad bakar du tills nästa vecka?
Kapten Blåskägg skrev:2405260
Jag känner en psykolog, hon har lovat att tvångsomhänderta dig ditt trasiga lilla hanluder
Jörgen Karlsson skrev:2405329Du är så självcentrerad, typisk Ducatist-snobb! Tänk på alla andra trafikanter som ska ta sig förbi honom: hattgubbar i amazon, cyklar, bussar och ellos-familjer med 740 och husvagn. Då kan det vara bra med en påbudskylt till ledning och varnagel. Man måste hjälpas åt i trafiken!!
(Efter det här inlägget lär jag få svårförklarligt knixigt att komma igenom SBP med bilen eller hojen misstänker jag! )
Jörgen Karlsson skrev:2405329Du är så självcentrerad, typisk Ducatist-snobb! Tänk på alla andra trafikanter som ska ta sig förbi honom: hattgubbar i amazon, cyklar, bussar och ellos-familjer med 740 och husvagn. Då kan det vara bra med en påbudskylt till ledning och varnagel. Man måste hjälpas åt i trafiken!!
(Efter det här inlägget lär jag få svårförklarligt knixigt att komma igenom SBP med bilen eller hojen misstänker jag! )
d1ce skrev:2405284Samma som jag gav! 500Snail_shell skrev:2405166
Vad ska du ha för den beggade sulan då?
-@
Deeet har du förvisso rätt i!Snail_shell skrev:2405394Jag kommer att få sälja tröjorna till dom också..
Snail_shell skrev:2405394Jag kommer att få sälja tröjorna till dom också..
d1ce skrev:2405284
Samma som jag gav! 500
Pressmeddelande från TT:
"Enligt rapporter från finansen så har produktiviten i samhället på torsdagar drabbats av en märklig svacka. Man håller för närvarande på att undersöka varför!"
Jag vet vad folk gör!!!
Kapten Blåskägg skrev:2405260
Jag känner en psykolog, hon har lovat att tvångsomhänderta dig ditt trasiga lilla hanluder
Nursey skrev:2405154Vurpan 40 skrev:2405127
Vurpan..jag höll på att spy för jag var så blyg innan jag gick till första SH puben (gick själv ) men du kommer att träffa folk du pratat med i trådarna och alla är jättretrevliga. Du blir bara mobbad om du inte kan prata svenska (som jag då..dolph lundgren) eller om du har en rosa buff
Nu måste du komma dit nästa gång för nu vill jag träffa dig
Jag kommer...det är väl bäst att baka något också...ställa in sig riktigt ordentligt...
Jag ska ta en sväng ikväll...det verkar bli bra väder...ingen som ska åka ikväll?
Och mobbad...gör inget..jag mobbar tebax..
Vurpan 40 skrev:2405433
Jag kommer...det är väl bäst att baka något också...ställa in sig riktigt ordentligt...
Jag ska ta en sväng ikväll...det verkar bli bra väder...ingen som ska åka ikväll?
Och mobbad...gör inget..jag mobbar tebax..
Snail_shell skrev:2405438Jag skulle bbehöva göra några mil i afton..
Vet inte om det är några fler som skulle kunna tänka sig en spontan turkväll??
Skulle GÄRNA..MEN har ingen bra kedja (Får ny i em hoppas jag) dessutom ska vi ev på hockey ....MEN kommer kedjan och jag hinner få på den så skippas nog hockey'n......HÅLL TUMMARNA....Snail_shell skrev:2405438Jag skulle bbehöva göra några mil i afton..
Vet inte om det är några fler som skulle kunna tänka sig en spontan turkväll??
fille600 skrev:2405419Snail_shell skrev:2405394Jag kommer att få sälja tröjorna till dom också..
Pressmeddelande från TT:
"Enligt rapporter från finansen så har produktiviten i samhället på torsdagar drabbats av en märklig svacka. Man håller för närvarande på att undersöka varför!"
Jag vet vad folk gör!!!
Tanken har slagit även mig, hur är landets BNP på tors fm?
Vurpan 40 skrev:2405433Nursey skrev:2405154
...det är väl bäst att baka något också...
Kan du ge dig fan på kexet
Väkommen
Kapten Blåskägg skrev:2405276På dom bara kexet, de är naturligtvis bara avundsjuka men den begränsade rörligheten i deras intellekt gör att de inte kan uttrycka sig ordentligt
£m£li£ skrev:2405469Jag har kaptenen på min sida!!! (med lite eftertanke kom jag på att det kanske inte är så bra med tanke på att de flesta verkar vara på den andra sidan )
£m£li£ skrev:2405469Jag har kaptenen på min sida!!!
Lord Adrian skrev:2404349Det fina med spam är att man kan göra det utan att hänga på sig 25 kilo skinnställ och skydd som gör att man vaggar fram som en våldtagen anka. Detta sagt utan att på något sätt förringa nöjet med en slingerrepa med skönt sh-folk.
£m£li£ skrev:2405483Ytterligare en fin sida av spammandet är att jag kan vara med så mycket jag bara orkar (utan hoj och kort *än så länge* )..
(vilket liv man har )
det blir en överraskning..inte fasen blir det bullar ivf..jag har träningsvärk idag :OMilla skrev:2405361Åt de upp alla dina bullar nu då? Vad bakar du tills nästa vecka?
Kapten Blåskägg skrev:240547924-7
Låt dom smaka käppen tjejen
Nursey skrev:2405497det blir en överraskning..inte fasen blir det bullar ivf..jag har träningsvärk idag :O
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|