Lord Adrian skrev:2405069Såg att Valrog tappat lite utrustning på bilden så jag ritade dit LGF-triangeln igen..
Jörgen Karlsson skrev:2404997Klart du ska vara med!
Fast med ditt nick kanske jag ska hålla rejäl lucka om jag ligger bakom!?
/J
Cervantes skrev:2404935Det är väl bara att inställa sig!
Men kanske är lite blyg...ju....
Svårt för oss att ändra på, alla är välkomna och ingen lämnas efter någonstans (om du inte gömmer dig förstås)Vurpan 40 skrev:2405127
scud skrev:2405137Svårt för oss att ändra på, alla är välkomna och ingen lämnas efter någonstans (om du inte gömmer dig förstås)
HAN är redan stekt...Lord Adrian skrev:2404736Nog för att den röven säkerligen syns ända bort under horisonten, men det var Kapten Lamgas som skulle stekas. Som d1ce så riktig konstaterade vid Donken "Jensa kan iaf sälja sin hoj om några år och ärligt hävda att den är tjejkörd"...Han artar sig, gossen.
Vurpan 40 skrev:2405127Cervantes skrev:2404935Det är väl bara att inställa sig!
Vurpan..jag höll på att spy för jag var så blyg innan jag gick till första SH puben (gick själv ) men du kommer att träffa folk du pratat med i trådarna och alla är jättretrevliga. Du blir bara mobbad om du inte kan prata svenska (som jag då..dolph lundgren) eller om du har en rosa buff
Nu måste du komma dit nästa gång för nu vill jag träffa dig
Men hallå....Det är väl bara att haka på då....Vurpan 40 skrev:2404826Men hallååå...nu har jag suttit och läst era onsdagskörningar...och igår smög jag faktiskt förbi med bilen...men jag vill också vara med och leka....
Lord Adrian skrev:2405069Såg att Valrog tappat lite utrustning på bilden så jag ritade dit LGF-triangeln igen..
Vurpan 40 skrev:2405127Cervantes skrev:2404935Det är väl bara att inställa sig!
Det får du vara!
Men efter att ha umgåtts med det här socialt helt missanpassade gänget en tid så kan jag garantera dig att det går över!!
Det finns en "abuser" inom oss alla..
Så ett bra sätt att komma över det är att helt enkelt inte bara tänka det du tänker..
Säg det!!
Tror att det beskriver majoriteten av sällskapet
Det är bara att hänga på!!
Som Scud skriver!! Du blir aldrig lämnad ensam..
Förutom om du får punktering i ett samhälle
( Det var ett dåligt skämt! Jag skickade iväg Kapten i går efter min punktering )
För övrigt!
Jag köpte ett däck igår! Det är till salu dag
Efter moget övervägande med MC varuhuset så blev det ett nytt Pilot Sport i stället. Det Metzler Racetrack jag köpte behövde köras i flera mil i touring tempo innan det blev varmt.
Var det sedan blött ute så ... Blev det bara halt..
Så nu är SL bussen och den feta chauffören färdig för tur igen..
Men just nu Europas halaste bakdäck..
Så det är fint väder i dag!!
Glass någon i afton?
En tur på torra vägar??
JAg behöver nöta lite på mitt nya däck..
Nursey skrev:2405154Vurpan 40 skrev:2405127
Vurpan..jag höll på att spy för jag var så blyg innan jag gick till första SH puben (gick själv ) men du kommer att träffa folk du pratat med i trådarna och alla är jättretrevliga. Du blir bara mobbad om du inte kan prata svenska (som jag då..dolph lundgren) eller om du har en rosa buff
Nu måste du komma dit nästa gång för nu vill jag träffa dig
Skulle du dessutom komma med bakverk efter körningarna så kommer du bli nästan lika omtyckt och populär som Nursey..
scud skrev:2405137Svårt för oss att ändra på, alla är välkomna och ingen lämnas efter någonstans (om du inte gömmer dig förstås)
Kapten Blåskägg skrev:2405172
Skönt att du återställde bilden till ursprungsskick
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring