ladbol
Fighters dont quit, quiters don`t fight!
COLOSSUS skrev:2404585Vad är det för Hoj ????
Colossus
Gsxr 750 -00 Tusen ggr skönare än 99an jag tittade på tidigare!
COLOSSUS skrev:2404585Vad är det för Hoj ????
Colossus
Nursey skrev:2404575Jag vet fan inte vad jag skall svara för engångsskull
Snail_shell skrev:2404584
Nåt seriöst är fel på dig...
ELLER va det han VI körde om innan kurvan...Snigeln på en blå.........????Lord Adrian skrev:2404570Snyggt! du hann få en bild på killen som blåste om dig på Bogan...
Jörgen Karlsson skrev:2404582Satan vad du phulciterar!!
Du är en sån typ som våldgästar tält på mc-träffar och genast får alla yrvakna därinne att kapitulera och inse att det är bäst att var snäll. Ty det är bättre att ha dig i tältet pinkandes utåt, än utanför tältet pinkandes inåt!
Valrog skrev:2404589Mer....
Kapten Blåskägg skrev:2404592Det tar jag som en seger
Nursey skrev:2404598Alltså Roger...jag ser ut som om jag har Downs kombinerat med någonslags neuroloisk låsning i överkroppen på den sista bilden...TA BORT PLEASE *står på knä*
Valrog skrev:2404594ELLER va det han VI körde om innan kurvan...Snigeln på en blå.........????
FIXAT enligt önskemål.....Nursey skrev:2404598Alltså Roger...jag ser ut som om jag har Downs kombinerat med någonslags neuroloisk låsning i överkroppen på den näst sista bilden...TA BORT PLEASE *står på knä*
Jag låter dig inlullas i en falsk säkerhet... nattiiiiiii
ladbol skrev:2404591Gsxr 750 -00 Tusen ggr skönare än 99an jag tittade på tidigare!
Prexackt!!Kapten Blåskägg skrev:2404602Kan du sluta att klaga på dig själv nån gång och fatta att du är söt och trevlig, jag VET att alla andra killar också tycker det så koppla av lite nu
Valrog skrev:2404604FIXAT enligt önskemål.....
Lord Adrian skrev:2404603den comebacken tog sin tid, du......Hade ju just börjat rulla efter pissepausen när det dök upp hojar i backspegeln och artig som jag är väntade jag in er för att se om det var mina homies... Kom ju dryga två minuter före Kapten Blåsfisk till Statoilkorset iaf...
Lord Adrian skrev:2404603Kom ju dryga två minuter före Kapten Blåsfisk till Statoilkorset iaf...
Ta med pannan så håller jag med margarinet...Kapten Blåskägg skrev:2404611Vad snackar du nu om ditt lilla hanluder?
Nästa vecka är det torra vägar och då ska jag som vanligt leda en grupp, och som vanligt så ska jag steka er allihop så in i helvete
Valrog skrev:2404612Ta med pannan så håller jag med margarinet...
Frågan kvarstår....Hänger han med????Kapten Blåskägg skrev:2404614Helvete vad det adliga felknullet ska förnedras på Gottröravägen
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|