Snail_shell skrev:2404528Ahaaa!!
Förd bakom ljuset!!
Tro fan att pojken kunde skrävla om hur snabbt han kunde fräsa ut till Haninge fram och tillbaka..
Jag har väl aldrig farit med osanning?!
-@
Snail_shell skrev:2404528Ahaaa!!
Förd bakom ljuset!!
Tro fan att pojken kunde skrävla om hur snabbt han kunde fräsa ut till Haninge fram och tillbaka..
Kapten Blåskägg skrev:2404518
Du behöver vård Håkan
Det vare exakt vad som hände, fröken E hämtades och lämnades på behörigt avstånd från mamma
d1ce skrev:2404537Jag har väl aldrig farit med osanning?!
-@
Jörgen Karlsson skrev:2404496Vet inte vad det är för inkubationstid på allt han har i sin flora.
Man kan dikta:
Sitter han redan med en besviken
och tröstar på kliniken?
Kapten Blåskägg skrev:2404536Tack Ullis, men Nursey ser lite ansträngd ut tycker jag.....hon märkte aldrig ollningen va?
Lord Adrian skrev:2404508Eller: Kapten, han har ankrat för gott
Det som en gång stått,
är nu svullet och blått...</Poesi>
Snail_shell skrev:2404539Det sa jag inte!!
Kapten Blåskägg skrev:2404529Man får ju passa på när man är på nya marker, ingen kommer nånsin fatta att det var jag..... en perfekt genomförd spökollning
Snail_shell skrev:2404517Rönte du nån framgång??
Eller slutade det med att du motvilligt tvingades olla alla fönster på huset han äger??
Kapten Blåskägg skrev:2404545Skriver du poesiböcker nu också?
d1ce skrev:2404546Om jag fört dig bakom ljuset har jag väl inte varit uppriktig?!
Vi lämnar ämnet
-@
Kapten Blåskägg skrev:2404541Sök hjälp
Jag är väluppfostrad, fråga fröken E
Jörgen Karlsson skrev:2404555Efter min dikt lär jag få en bitch slap av henne innan jag ens hunnit fråga..
Lord Adrian skrev:2404543Som alla väl utförda ollningar lämnade den bara efter sig en doft av solvarm räktrålare och en diffus undran över vad fan som just hände...
Jörgen Karlsson skrev:2404555Efter min dikt lär jag få en bitch slap av henne innan jag ens hunnit fråga om det blev någon "reach around"..
Valrog skrev:2404550Lite mer
Snail_shell skrev:2404549Förstå deras reaktion i morgon när dom kommer upp och solen ligger på fönstren..
Det första dom kommer göra är att kolla om nån liten elefantunge smitit från nån cirkus och sprungit runt och sniffat på deras hus..
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|