Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Kapten Blåskägg skrev:
2404497 Lillen lär nog inte logga på det närmsta halvdygnet eller så.....han snackade om nåt bäversafari han skulle på, började visst redan ikväll :D
AHA va det därför han hade så bråttom...

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Snail_shell skrev:
2404435 Glöm nu inte bort att farsor till döttrar kan vara jävligt protektionistiska,,

Jag är rädd för att ett välsmort munläder inte hjälper..
För han kunde väl förmodligen inte släppa av henne 50 meter ifrån där hon bor..
Utan körde säkert upp på uppfarten och varvade ett par extra gånger..

Oh det krävs ju inte mycket intelligens till att förstå vart det leder..
Så har vi inte hört något inom en timme eller så väl vi söderortsbor åka till Vendelsö och frita skägget..

:rofl :rofl :rofl
Du behöver vård Håkan :fakta
Det vare exakt vad som hände, fröken E hämtades och lämnades på behörigt avstånd från mamma :D

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2404512 Jag sitter fortfarande å skakar, livrädd och hetsad... Såhär fort får man itne köra, det vet du! Det jätefalligt!

;)

Tack för sällskapet :)

-@
Tack själv, det va KUL SOM FAAAAAN och leka lite.
Hoppas det gick bra för er till Norrtan.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Har inte laxermedlet funkat på en enda av er???:confused:
Skulle kollat datumet på förpackningen innan jag drog i det *darn it*:rolleyes: :tungan

Supermysigt, som vanligt, att träffa alla ;)

Tur att man skall starta egen firma då..så man kan hålla Stockholm med bakverk ;)

Drar igång en liten till tråd om det Jörgen o jag snackade om att vi kan ha ett hak någonstans där vi kan träffas även då vi inte kör tex i vinter eller en kväll då man bara känner för en bira o ett skratt.

Kapten..den där vaniljsåsen lät:zpy..kanske skulle passa bättre här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=132595 mohahahaha

Peace out peeps..jag är dötrött..baka bullar aint no piece of cake (geddit?? Piece of c..hähä..nähä inte roligt :tungan)

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Snail_shell skrev:
2404517 Rönte du nån framgång??
Eller slutade det med att du motvilligt tvingades olla alla fönster på huset han äger??:D

Svaret på båda frågorna är ett rungande JA!!

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Snail_shell skrev:
2404517 Rönte du nån framgång??
Eller slutade det med att du motvilligt tvingades olla alla fönster på huset han äger??:D

motvilligt, ollning, skägget:va , Finns inte på kartan:D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2404519 Tack själv, det va KUL SOM FAAAAAN och leka lite.

Det gick prima, förutom att sikten är sådär i regn, tonat visir och pissiga lampor... Körningen var så kreativ att hälften av oss höll på att somna :(

Och visst var edt kul att kryssa mellan bilarna i 200+, nästa gång får kapten hänga med... eller... undrar om det är aerodynamiken som sätter stopp för hans bombrepor? ;)

-@

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Nursey skrev:
2404520 Har inte laxermedlet funkat på en enda av er???:confused:
Skulle kollat datumet på förpackningen innan jag drog i det *darn it*:rolleyes: :tungan

Tur att man skall starta egen firma då..så man kan hålla Stockholm med bakvärk ;)

Drar igång en liten till tråd om det Jörgen o jag snackade om att vi kan ha ett hak någonstans där vi kan träffas även då vi inte kör tex i vinter eller en kväll då man bara känner för en bira o ett skratt.

Kapten..den där vaniljsåsen lät:zpy..kanske skulle passa bättre här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=132595 mohahahaha

Peace out peeps..jag är dötrött..baka bullar aint no piece of cake (geddit?? Piece of c..hähä..nähä inte roligt :tungan)

Hmm? I see a connection...;)

Bullarna var kanon, damen! Muttade som omuttade...

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Valrog skrev:
2404519 Tack själv, det va KUL SOM FAAAAAN och leka lite.

Ahaaa!!

Förd bakom ljuset!!:argpådato

Tro fan att pojken kunde skrävla om hur snabbt han kunde fräsa ut till Haninge fram och tillbaka..

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Snail_shell skrev:
2404478 Jag sa ju det!!

Det blir fritagning i Vendelsö i natt..

Han var väl inte snabb nog iväg efter han med en dåres envishet sprang runt och ollade alla fönster..

:D Man får ju passa på när man är på nya marker, ingen kommer nånsin fatta att det var jag..... en perfekt genomförd spökollning :tummenupp

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Nursey skrev:
2404520 Har inte laxermedlet funkat på en enda av er???:confused:

Tur att man skall starta egen firma då..så man kan hålla Stockholm med bakverk ;)

TACK IGEN för bullarna...Ski...Jätte goda va dom.
Fixa ett hak så vi kan ha lite mer kul vore überroligt..:yoparty :yoparty

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2404525 Det gick prima, förutom att sikten är sådär i regn, tonat visir och pissiga lampor... Körningen var så kreativ att hälften av oss höll på att somna :(

Och visst var edt kul att kryssa mellan bilarna i 200+, nästa gång får kapten hänga med... eller... undrar om det är aerodynamiken som sätter stopp för hans bombrepor? ;)

-@
KAN VARA...:tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...