Kapten Blåskägg
Ny medlem
fille600 skrev:2404426Med hans välsmorda munläder borde det ta ca 30 sekunder att få farsan att mjukna
Ni är så jävla skadade allihop
fille600 skrev:2404426Med hans välsmorda munläder borde det ta ca 30 sekunder att få farsan att mjukna
AHA va det därför han hade så bråttom...Kapten Blåskägg skrev:2404497Lillen lär nog inte logga på det närmsta halvdygnet eller så.....han snackade om nåt bäversafari han skulle på, började visst redan ikväll
Kapten Blåskägg skrev:2404510Jag dör.....får inte luft
Snail_shell skrev:2404435Glöm nu inte bort att farsor till döttrar kan vara jävligt protektionistiska,,
Jag är rädd för att ett välsmort munläder inte hjälper..
För han kunde väl förmodligen inte släppa av henne 50 meter ifrån där hon bor..
Utan körde säkert upp på uppfarten och varvade ett par extra gånger..
Oh det krävs ju inte mycket intelligens till att förstå vart det leder..
Så har vi inte hört något inom en timme eller så väl vi söderortsbor åka till Vendelsö och frita skägget..
Tack själv, det va KUL SOM FAAAAAN och leka lite.d1ce skrev:2404512Jag sitter fortfarande å skakar, livrädd och hetsad... Såhär fort får man itne köra, det vet du! Det jätefalligt!
Tack för sällskapet
-@
Snail_shell skrev:2404517Rönte du nån framgång??
Eller slutade det med att du motvilligt tvingades olla alla fönster på huset han äger??
Snail_shell skrev:2404517Rönte du nån framgång??
Eller slutade det med att du motvilligt tvingades olla alla fönster på huset han äger??
Hahahahaha! Du är sjuuuk!!Lord Adrian skrev:2404508Eller: Kapten, han har ankrat för gott
Det som en gång stått,
är nu svullet och blått...</Poesi>
Valrog skrev:2404519Tack själv, det va KUL SOM FAAAAAN och leka lite.
Hoppas det gick bra för er till Norrtan.
d1ce skrev:2404476Varit hemma bra länge... Hitta rullen din fjolla!
-@
Nursey skrev:2404520Har inte laxermedlet funkat på en enda av er???
Skulle kollat datumet på förpackningen innan jag drog i det *darn it*
Supermysigt, som vanligt, att träffa alla
Tur att man skall starta egen firma då..så man kan hålla Stockholm med bakvärk
Drar igång en liten till tråd om det Jörgen o jag snackade om att vi kan ha ett hak någonstans där vi kan träffas även då vi inte kör tex i vinter eller en kväll då man bara känner för en bira o ett skratt.
Kapten..den där vaniljsåsen lät..kanske skulle passa bättre här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=132595 mohahahaha
Peace out peeps..jag är dötrött..baka bullar aint no piece of cake (geddit?? Piece of c..hähä..nähä inte roligt )
Valrog skrev:2404519Tack själv, det va KUL SOM FAAAAAN och leka lite.
Hoppas det gick bra för er till Norrtan.
Snail_shell skrev:2404478Jag sa ju det!!
Det blir fritagning i Vendelsö i natt..
Han var väl inte snabb nog iväg efter han med en dåres envishet sprang runt och ollade alla fönster..
TACK IGEN för bullarna...Ski...Jätte goda va dom.Nursey skrev:2404520Har inte laxermedlet funkat på en enda av er???
Skulle kollat datumet på förpackningen innan jag drog i det *darn it*
Supermysigt, som vanligt, att träffa alla
Tur att man skall starta egen firma då..så man kan hålla Stockholm med bakverk
Drar igång en liten till tråd om det Jörgen o jag snackade om att vi kan ha ett hak någonstans där vi kan träffas även då vi inte kör tex i vinter eller en kväll då man bara känner för en bira o ett skratt.
Kapten..den där vaniljsåsen lät..kanske skulle passa bättre här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=132595 mohahahaha
Peace out peeps..jag är dötrött..baka bullar aint no piece of cake (geddit?? Piece of c..hähä..nähä inte roligt )
bikerwoman skrev:2404480Hur mycket missade jag i kväll?? Nurseys bullar förstår jag...men det kanske bara var bra? Hade nog glufsat i mig alldeles för många
Jörgen Karlsson skrev:2404523Hahahahaha! Du är sjuuuk!!
KAN VARA...d1ce skrev:2404525Det gick prima, förutom att sikten är sådär i regn, tonat visir och pissiga lampor... Körningen var så kreativ att hälften av oss höll på att somna
Och visst var edt kul att kryssa mellan bilarna i 200+, nästa gång får kapten hänga med... eller... undrar om det är aerodynamiken som sätter stopp för hans bombrepor?
-@
Ullis skrev:2404484Lite bilder från kvällen på Svea med Nurseys bullar
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |