Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
COLOSSUS skrev:
2404431 Är det någon av er som åker hoj i denna video , Gubbar,,,:D

Schysst skinställ. :)

http://www.youtube.com/watch?v=aRweIkof5dM

Retas lite bara ....:tummenupp

Colossus

Bah! Snoris :)
Det här är Captain America för mig! Peter Fondas legendariska Harley Panhead Chopper från filmen "Easy Rider"
AusLond02a.jpg

:hihi

Gick med
14 Oct 2005
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Jörgen Karlsson skrev:
2404449 Bah! Snoris :)
Det här är Captain America för mig! Peter Fondas legendariska Harley Panhead Chopper från filmen "Easy Rider"
AusLond02a.jpg

:hihi
Inte helt olikt stuket på min harley-chopper.

(Fast min är snyggare förståss.) :)

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Lord Adrian skrev:
2404445 Nu vare ju inte din ringa hastighet vi snackade om utan din förkärlek till dryga omvägar...;)

Människor är flockdjur. Jag följde den största flocken (iaf efter det att Potatisarna for iväg).... :tomten

Såsmåningom var den största flocken reducerad till 2 framförvarande hojar (en stor gul åkafortsak som jag aldrig hann se vad det var för ngt) och då började jag undra varför det stod Vallentuna på skyltarna... :va :confused:

Sen så insåg jag att det var dags att känna sig lite dum och slikt... Det var bara att svänga av och att hålla solen i väster så skulle det nog lösa sig. Det blev en liten polisjakt också efter Täby... Men det visade sig att polisen inte jagade mig utan glatt och raskt fortsatte förbi korsningen där jag svängde höger :näsblod

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Lord Adrian skrev:
2404438 Det är väl alltid kul att klä sig i läder???:va
Ja du har rätt. Det härna gore-tex-runket är inte min påse.

Skulle jag komma åt mina cyllar eller upplagda rör med ett sådant ställ skulle hojen dessutom se ut som en ostburgare. :hihi

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
tuppjuck skrev:
2404458 Människor är flockdjur. Jag följde den största flocken (iaf efter det att Potatisarna for iväg).... :tomten

Såsmåningom var den största flocken reducerad till 2 framförvarande hojar (en stor gul åkafortsak som jag aldrig hann se vad det var för ngt) och då började jag undra varför det stod Vallentuna på skyltarna... :va :confused:

Sen så insåg jag att det var dags att känna sig lite dum och slikt... Det var bara att svänga av och att hålla solen i väster så skulle det nog lösa sig. Det blev en liten polisjakt också efter Täby... Men det visade sig att polisen inte jagade mig utan glatt och raskt fortsatte förbi korsningen där jag svängde höger :näsblod

Vi som stod så snällt på motorvägspåfarten och väntade när du blåste förbi...:hihi..Nåja, du hittade ju Donken till slut:tummenupp ;)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
War-psycho skrev:
2404456 Inte helt olikt stuket på min harley-chopper.

(Fast min är snyggare förståss.) :)
Jag vet! ;) Den är cool.

Men det är tur att du inte röker lika mycket gräs på dina gruppkörningar som Peter Fonda och Dennis Hopper gjorde på sina! :hihi

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2404459 Ja du har rätt. Det härna gore-tex-runket är inte min påse.

Skulle jag komma åt mina cyllar eller upplagda rör med ett sådant ställ skulle hojen dessutom se ut som en ostburgare. :hihi

För att inte nämna hur skoj det är att medelst morakniv peta bort bränt syntetmaterial från vaden:)

Jörgen Karlsson skrev:
2404462 Jag vet! ;) Den är cool.

Men det är tur att du inte röker lika mycket gräs på dina gruppkörningar som Peter Fonda och Dennis Hopper gjorde på sina! :hihi

Med tanke på dom beryktade felnavigeringarna kanske vi ska lämna den frågan öppen?:hihi

Last edited:
Gick med
14 Oct 2005
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Jörgen Karlsson skrev:
2404462 Jag vet! ;) Den är cool.

Nä, jag röker endast på när jag ritar kartorna till mina stackars turledare före körningen. :hihi

Lord Adrian skrev:
2404463 Med tanke på dom beryktade felnavigeringarna kanske vi ska lämna den frågan öppen?:hihi
Haha... du var snabb. :tummenupp

Last edited:

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Lord Adrian skrev:
2404463 För att inte nämna hur skoj det är att medelst morakniv peta bort bränt syntetmaterial från vaden:)

Med tanke på dom beryktade felnavigeringarna kanske vi ska lämna den frågan öppen?:hihi

Rökningen sker inte under körningarna..
Dom sker när han ritar strecken på kartan..

ex.
Ähh.. satan. strecket hamnade utanför kartan..
Men det kommer en väg tillbaka där.. Så vi fortsätter därifrån.. :D

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Vart faaan har Kapten Blåskatarr tagit vägen?

War-psycho skrev:
2404466
Haha... du var snabb. :tummenupp

Som en ollad blixt....DÄR har vi en utmaning för den gode kaptenen...:hihi

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Lord Adrian skrev:
2404288 Nyss hemkommen från Donken, en öl i näven och magen full med bullad mutta, eh, muttade bullar.

För er som inte var där:Nursey är ÜBERJÄVLIG på att baka bullar:tummenupp

För min del sprack körningen, så jag drog direkt till V-holm, hann dra bogan enåenhalv repa innan Kaptenens styrkor dök upp:yoparty

Let the spamming begin!!!!

Lord Dåre online, stabilt :D

Ja bullarna var fär jävla goda :fakta
Tyvärr var de muttade bullarna slut så jag fick ta en vanlig, blev helt chockad när även omuttade bullar smakade kanon.
Nästa ons skulle Nursey fixa muttad äppelpaj och vaniljsås, jag har lovat att gästolla vaniljsåsen så det ser ni fram emot hoppas jag :)

Ja lite blöta vägar även idag men umgänget går fan inte att klaga på. Är dock lite orolig att psykakuten ska få nys på att det samlas så många sjuka människor på Svea varje ons, men så länge Lorden är med lär man väl klara sig :D

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Lord Adrian skrev:
2404474 Vart faaan har Kapten Blåskatarr tagit vägen?

Jag sa ju det!!

Det blir fritagning i Vendelsö i natt..

Han var väl inte snabb nog iväg efter han med en dåres envishet sprang runt och ollade alla fönster..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...