Lord Adrian skrev:2404438Det är väl alltid kul att klä sig i läder???
Åhh.. är du också med i SLM?
Lord Adrian skrev:2404438Det är väl alltid kul att klä sig i läder???
Ingen fara det gick för fort för att någon skall tro det var du...Snail_shell skrev:2404443Helvete!!
Var du tvungen att gräva fram den där..
Trodde den var borta ..
COLOSSUS skrev:2404431Är det någon av er som åker hoj i denna video , Gubbar,,,
Schysst skinställ.
http://www.youtube.com/watch?v=aRweIkof5dM
Retas lite bara ....
Colossus
tuppjuck skrev:2404446Åhh.. är du också med i SLM?
Snail_shell skrev:2404443Helvete!!
Var du tvungen att gräva fram den där..
Trodde den var borta ..
Inte helt olikt stuket på min harley-chopper.Jörgen Karlsson skrev:2404449Bah! Snoris
Det här är Captain America för mig! Peter Fondas legendariska Harley Panhead Chopper från filmen "Easy Rider"
Lord Adrian skrev:2404448Ingen fara det gick för fort för att någon skall tro det var du...
Lord Adrian skrev:2404445Nu vare ju inte din ringa hastighet vi snackade om utan din förkärlek till dryga omvägar...
Ja du har rätt. Det härna gore-tex-runket är inte min påse.Lord Adrian skrev:2404438Det är väl alltid kul att klä sig i läder???
tuppjuck skrev:2404458Människor är flockdjur. Jag följde den största flocken (iaf efter det att Potatisarna for iväg)....
Såsmåningom var den största flocken reducerad till 2 framförvarande hojar (en stor gul åkafortsak som jag aldrig hann se vad det var för ngt) och då började jag undra varför det stod Vallentuna på skyltarna...
Sen så insåg jag att det var dags att känna sig lite dum och slikt... Det var bara att svänga av och att hålla solen i väster så skulle det nog lösa sig. Det blev en liten polisjakt också efter Täby... Men det visade sig att polisen inte jagade mig utan glatt och raskt fortsatte förbi korsningen där jag svängde höger
Jag vet! Den är cool.War-psycho skrev:2404456Inte helt olikt stuket på min harley-chopper.
(Fast min är snyggare förståss.)
Jörgen Karlsson skrev:2404459Ja du har rätt. Det härna gore-tex-runket är inte min påse.
Skulle jag komma åt mina cyllar eller upplagda rör med ett sådant ställ skulle hojen dessutom se ut som en ostburgare.
Jörgen Karlsson skrev:2404462Jag vet! Den är cool.
Men det är tur att du inte röker lika mycket gräs på dina gruppkörningar som Peter Fonda och Dennis Hopper gjorde på sina!
Nä, jag röker endast på när jag ritar kartorna till mina stackars turledare före körningen.Jörgen Karlsson skrev:2404462Jag vet! Den är cool.
Men det är tur att du inte röker lika mycket gräs på dina gruppkörningar som Peter Fonda och Dennis Hopper gjorde på sina!
Haha... du var snabb.Lord Adrian skrev:2404463Med tanke på dom beryktade felnavigeringarna kanske vi ska lämna den frågan öppen?
Lord Adrian skrev:2404463För att inte nämna hur skoj det är att medelst morakniv peta bort bränt syntetmaterial från vaden
Med tanke på dom beryktade felnavigeringarna kanske vi ska lämna den frågan öppen?
War-psycho skrev:2404466
Haha... du var snabb.
Snail_shell skrev:2404375WTF!!
Är ni redan hemma???
Kör klokt sa jag ju!!
Lord Adrian skrev:2404288Nyss hemkommen från Donken, en öl i näven och magen full med bullad mutta, eh, muttade bullar.
För er som inte var där:Nursey är ÜBERJÄVLIG på att baka bullar
För min del sprack körningen, så jag drog direkt till V-holm, hann dra bogan enåenhalv repa innan Kaptenens styrkor dök upp
Let the spamming begin!!!!
Lord Adrian skrev:2404474Vart faaan har Kapten Blåskatarr tagit vägen?
Du däremot var långsam... med det var ju inge nytt iofs.Snail_shell skrev:2404470Rökningen sker inte under körningarna..
Dom sker när han ritar strecken på kartan..
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |