Onsdagskörning = 8 delar spam, 1 del körning, 1 del bullar.Lord Adrian skrev:2404300Målet är att få den över 2000 inlägg innan Kapten Blueballs startar nästa veckas tråd
Söndagskörning = 9 delar körning, 1 del spam.
Last edited:
Onsdagskörning = 8 delar spam, 1 del körning, 1 del bullar.Lord Adrian skrev:2404300Målet är att få den över 2000 inlägg innan Kapten Blueballs startar nästa veckas tråd
Jörgen Karlsson skrev:2404319
Tack för kanongoda bullar och sällskap!!
/J
Snail_shell skrev:2404330Skiter i ölen i kväll..
Men med ett nytt ( begagnat ) däck i bilen så ser det rätt ljust ut för att komma igång med körning igen..
Mötte "Pippi" på Donken, sveavägen. Åkte med ut till längst ut på mörkaste tyresö. Sen var det spettet tillbaka till stan för att få ta det av bullarna.
Instämmer med Lorden! Dom var rusktigt goda..
( Hann inte hälsa på dig ordentligt föresten.. )
Precis, det är det som är så kul med onsdagsgänget, det sociala är 50%. De andra 50 procenten, körningarna, är roliga och det sammanlänkande samtalsämnet! Men många åker ju både på söndags- och onsdagskörningarna!War-psycho skrev:2404332Onsdagskörning = 8 delar spam, 1 del körning, 1 del bullar.
War-psycho skrev:2404332Onsdagskörning = 8 delar spam, 1 del körning, 1 del bullar.
Jörgen Karlsson skrev:2404348Precis, det är det som är så kul med onsdagsgänget, det sociala är 50%. De andra 50 procenten, körningarna, är roliga och det sammanlänkande samtalsämnet! Men många åker ju både på söndags- och onsdagskörningarna!
Tycker jag.
/J
Jo, jag håller med...Jörgen Karlsson skrev:2404348Precis, det är det som är så kul med onsdagsgänget, det sociala är 50%. De andra 50 procenten, körningarna, är roliga och det sammanlänkande samtalsämnet! Men många åker ju både på söndags- och onsdagskörningarna!
Tycker jag.
/J
fille600 skrev:2404342Tack själv, det var kul att se en bild från förr. På den tiden hade jag också något för frisören att sätta saxen i.
Snygg "rödljussmiskare" du hade redan på den tiden
fille600 skrev:2404342Tack själv, det var kul att se en bild från förr. På den tiden hade jag också något för frisören att sätta saxen i.
Snygg "rödljussmiskare" du hade redan på den tiden
Tack broder! Det är dessutom så skönt att slippa bry sig om barret när man tar av sig hjälmen nuförtiden! Hygieniskt är det dessutom! När det är schamporeklam är det bara att zappa!Lord Adrian skrev:2404356Äh, hår förstör bara aerodynamiken...
Jörgen Karlsson skrev:2404354Tack, ja den var hårig.... då!
Jag å andra sidan har lika mycket hår nu, det har liksom bara börjat växa på andra ställen
AVIS ELLER?????War-psycho skrev:2404332Onsdagskörning = 8 delar spam, 1 del körning, 1 del bullar.
Valrog skrev:2404372AVIS ELLER?????
Japp...Valrog skrev:2404372AVIS ELLER?????
Du som gruppenleiter får helt enkelt ta efter vår dito: Börja förnedra folk, som KB! Inget beröm, alla som var med på körningarna är bara "surkukar som ska stekas på bogan" osv osv. Tror att alla som deltar på onsdagskörningarna är outkomna masochister!War-psycho skrev:2404353Jo, jag håller med...
Men det är ju ingen som vill spamma i söndagstrådarna...
Lord Adrian skrev:2404356Äh, hår förstör bara aerodynamiken...
Jörgen Karlsson skrev:2404364Tack broder! Det är dessutom så skönt att slippa bry sig om barret när man tar av sig hjälmen nuförtiden! Hygieniskt är det dessutom! När det är schamporeklam är det bara att zappa!
Hunnit få i oss 2 öl redan...Snail_shell skrev:2404375WTF!!
Är ni redan hemma???
Kör klokt sa jag ju!!
Ingen fara grabben Söndags tråden kommer SÄKERT att blomma den med...War-psycho skrev:2404377Japp...
Men vi kommer sakta men säkert ikapp även på den fronten.
(Ökar för varje gång.)
Kör med Sonax transparenta hårdvax sedan många år. Det har alltid gett fin lyster åt mina tankar...höhöRoad-Ragge skrev:2404381Är det vax reklamen man zappar efter då eller...?
Jörgen Karlsson skrev:2404364Tack broder! Det är dessutom så skönt att slippa bry sig om barret när man tar av sig hjälmen nuförtiden! Hygieniskt är det dessutom! När det är schamporeklam är det bara att zappa!
fille600 skrev:2404379Ännu ett visdomsord från "ers uppblåsthet" Det är självklart förklaringen till att jag har blivit snabbare på senare år
Valrog skrev:2404384Hunnit få i oss 2 öl redan...
Fick ju VÄNTA på lillen på vägen annars så kanske vi har varit inne på 4:de ölen....(Skojjar lite bara)
Jörgen Karlsson skrev:2404389Kör med Sonax transparenta hårdvax sedan många år. Det har alltid gett fin lyster åt mina tankar...höhö
Nursey skrev:2403124Jag vet att ag sade att ni fick önska er vad ni ville ha..och jag tyckte bullar var en bra idé...
Men varför i helvetet jag tyckte det var en bra idé att göra dubbel sats kommer jag aldrig veta. Nu kan jag utfodra inte bara stockholm med omnejd utan även stolt inkludera Sudan, Etiopien och även Filipinerna...
Jag vill aldrig se en bulle till i mitt liv
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |