Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.
Gick med
14 Oct 2005
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Jörgen Karlsson skrev:
2404378 Du som gruppenleiter får helt enkelt ta efter vår dito: Börja förnedra folk, som KB! Inget beröm, alla som var med på körningarna är bara "surkukar som ska stekas på bogan" osv osv. Tror att alla som deltar på onsdagskörningarna är outkomna masochister! :hihi
Fast jag gillar att förnerda deltagarna under körningen istället.
(Leder dom vilse med flit, och utsätter dom för pissväder så ofta jag kan.) :cdevil

Valrog skrev:
2404384 Ingen fara grabben Söndags tråden kommer SÄKERT att blomma den med...:yoparty
Hehe... fast vi blommar sent iår... har ju bara varit igång sen slutet av juli.
(Men nästa år, då jävlar ska ni få se.) :D

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Jörgen Karlsson skrev:
2404378 Du som gruppenleiter får helt enkelt ta efter vår dito: Börja förnedra folk, som KB! Inget beröm, alla som var med på körningarna är bara "surkukar som ska stekas på bogan" osv osv. Tror att alla som deltar på onsdagskörningarna är outkomna masochister! :hihi

Skillnaden mellan Onsdagen och Söndagen..
Just det!!
Här får man passa sig, och dessutom vara beredd på ta en "hurring" när man minst anar det.. Samtidigt är det ju bara att förnedra tillbaka..

Söndagstråden är lite mer!!
söndag..
inget negativt med det...
Men det skiljer..

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Lord Adrian skrev:
2404392 Man tar ett varv med vaxtrasan bara så är det klart sen...;) Nu har jag ju iofs full beklädnad på toppen, men vem faan orkar hålla sig med en frisyr??? Som min gamle chef sa: Det där är fan ingen frisyr, det är ett tillstånd!:rofl

Aerodynamikens gudar kräva hår som offergåva, vettu..;)

Jag antar att det betyder att du svepte den första och slet den andra ur Ingelis törstande händer?;)

Jo..dina tankar här i tråden brukar vara rätt glänsande:hihi

Faan, ni spammar ju så dåligt att jag får citera mig själv...:mad: :arsele

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Lord Adrian skrev:
2404392Som min gamle chef sa: Det där är fan ingen frisyr, det är ett tillstånd!:rofl

Haha! Klok man! Under mina år i Flottan hade jag en gammal fartygschef som en sen kväll i mässen med trötta ögon stirrade på sin maskinchef och efter en lång stunds tystnad självkritiskt sade:
Jörgen! Att vara sjöofficer är inget jobb.....Det är ett sätt att klä sig.

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Valrog skrev:
2404384 Hunnit få i oss 2 öl redan...:öl
Fick ju VÄNTA på lillen på vägen annars så kanske vi har varit inne på 4:de ölen....(Skojjar lite bara)

Uppbullat!!

Hur fan skall ni klara av att börja jobba nu då.. :D
Det kommer ju gå åt h..te

Gick med
14 Oct 2005
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Snail_shell skrev:
2404409 Skillnaden mellan Onsdagen och Söndagen..
Just det!!
Här får man passa sig, och dessutom vara beredd på ta en "hurring" när man minst anar det.. Samtidigt är det ju bara att förnedra tillbaka..

Söndagstråden är lite mer!!
söndag..
inget negativt med det...
Men det skiljer..
Jo, har ju avsiktligt velat ha lite skillnad på körningarna.

Vill ju inte att körningarna ska konkurrera, utan komplettera varann.
Omväxling förnöjer. :)

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
tuppjuck skrev:
2404407 Johoo! Din lillebrorsa ställde ju upp som frivillig bullavverkare och det var banne mig inte många kvar när jag var tvungen att pysa från Donken ;)

Höll ju på att glömma så här när man skulle gå och lägga sig; Stort tack till Lord Adrian som både PM:ade mig, pratade på min svare och ringde mig om att "Nu pyser jag till Vaxholm" så jag kunde hänga på en liten tur ikväll åtminstone.

Att jag sedan ägnade mig åt lite sightseeing på väg till Donken via Vallentuna, Bälsta, Täby Kyrkby och Täby innan jag kom fram till E18 igen är ingens fel. Eller någons. Förutom mitt eget. Men det, i sin tur, beror på att norrort är i stort sett en enda stor vit fläck på kartan för mig... *host*

Så. Nu kan ni håna och häckla mig. Ge mig smälek och spe. Invektiv och epitet. Gutår!

Aha! Den rödskäggige med dominant touringgen var du? Kul!:tummenupp

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Lord Adrian skrev:
2404410 Faan, ni spammar ju så dåligt att jag får citera mig själv...:mad: :arsele

Kapten spamskägg har väl fullt upp med att förklara sig för Emelies farsa..
Säljer in konceptet "Gubbar kan" :D

Skall man tro Valrog så håller väl Dice på att hitta hem fortfarande.. letar väl efter tvåan kan jag tro.. :tummenupp ( Skojar lite bara ) :D

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2404411 Haha! Klok man! Under mina år i Flottan hade jag en gammal fartygschef som en sen kväll i mässen med trötta ögon stirrade på sin maskinchef och efter en lång stunds tystnad självkritiskt sade:
Jörgen! Att vara sjöofficer är inget jobb.....Det är ett sätt att klä sig.

Kravlöst mode!:tummenupp

Snail_shell skrev:
2404421 Kapten spamskägg har väl fullt upp med att förklara sig för Emelies farsa..

Skall man tro Valrog så håller väl Dice på att hitta hem fortfarande.. letar väl efter tvåan kan jag tro.. :tummenupp ( Skojar lite bara ) :D

Hans jäkla hoj ryker ju så att den är synlig på vädersateliterna...bara att ringa SMHI och fråga var han är...:hihi

Last edited:

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Nursey skrev:
2403124 Jag vet att ag sade att ni fick önska er vad ni ville ha..och jag tyckte bullar var en bra idé...
Men varför i helvetet jag tyckte det var en bra idé att göra dubbel sats kommer jag aldrig veta. Nu kan jag utfodra inte bara stockholm med omnejd utan även stolt inkludera Sudan, Etiopien och även Filipinerna...
Jag vill aldrig se en bulle till i mitt liv :tungan

Du kan nu utgå ifrån att på samma sätt som vi börjar i Väsby..
Åker till Gottröra.
Sedan till Waxholm så skall det numera avslutas med Nurseys bullar på Donken..

Tycker nästan vi sätter upp en "poll" på det. :D

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Snail_shell skrev:
2404421 Kapten spamskägg har väl fullt upp med att förklara sig för Emelies farsa..
:D

Med hans välsmorda munläder borde det ta ca 30 sekunder att få farsan att mjukna:D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Lord Adrian skrev:
2404422 Kravlöst mode!:tummenupp
Det var skönt på morgnarna i hytten, att sitt nyvaken i kallingarna och stirra på galgen, se den blå stassen och ingen annat. Förnöjt låta den för män annars obehagliga våndan kring vad man ska ha på sig för dagen hobby-fara genom huvet, för att sedan skina upp och återvända till "verkligheten" och tillfredställt säga till säg själv: "jag tror jag tar den blå...

Jag tror vi har kläckt en ny du och jag:
Att åka sporthoj är inget intresse....Det är ett sätt att klä sig :hihi
Harkel, kanske inte var så kul :va

Last edited:

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
fille600 skrev:
2404426 Med hans välsmorda munläder borde det ta ca 30 sekunder att få farsan att mjukna:D

Glöm nu inte bort att farsor till döttrar kan vara jävligt protektionistiska,,

Jag är rädd för att ett välsmort munläder inte hjälper..
För han kunde väl förmodligen inte släppa av henne 50 meter ifrån där hon bor..
Utan körde säkert upp på uppfarten och varvade ett par extra gånger..

Oh det krävs ju inte mycket intelligens till att förstå vart det leder..
Så har vi inte hört något inom en timme eller så väl vi söderortsbor åka till Vendelsö och frita skägget..

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Lord Adrian skrev:
2404416 Aha! Den rödskäggige med dominant touringgen var du? Kul!:tummenupp

Touri...vaffönått? Nu HÖRS det jääävligt illa här borta söder om stan. :D

Om nu 160-180 (kan iofs också varit klockan för gångtimmar jag tittade på...ere tour.. ja varenuva, så ere...) från Vaxholm till E-18 är touring :confused:

Men okeidå, jag erkänner, jag tog rygg hela vägen. Jag är så sopig på norrvägarna att jag gärna håller igen. Tänker lite på bambi också iom att jag varit med om två krockar (iofs med bil men ändå) och det var rätt så... slamsigt.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2404430 Det var skönt på morgnarna i hytten, att nyvaken sittandes i kallingarna och stirra på galgen, se den blå stassen och ingen annat. Förnöjt låta den för män annars obehagliga våndan kring vad man ska ha på sig för dagen hobby-fara genom huvet, för att sedan skina upp och återvända till "verkligheten" och förnöjt säga till säg själv: "jag tror jag tar den blå...
Jag tror vi har kläckt en ny du och jag:
Att åka sporthoj är inget intresse....Det är ett sätt att klä sig :hihi
Harkel, kanske inte var så kul :va

Det är väl alltid kul att klä sig i läder???:va

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
tuppjuck skrev:
2404436 Touri...vaffönått? Nu HÖRS det jääävligt illa här borta söder om stan. :D

Om nu 160-180 (kan iofs också varit klockan för gångtimmar jag tittade på...ere tour.. ja varenuva, så ere...) från Vaxholm till E-18 är touring :confused:

Men okeidå, jag erkänner, jag tog rygg hela vägen. Jag är så sopig på norrvägarna att jag gärna håller igen. Tänker lite på bambi också iom att jag varit med om två krockar (iofs med bil men ändå) och det var rätt så... slamsigt.

Nu vare ju inte din ringa hastighet vi snackade om utan din förkärlek till dryga omvägar...;)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...