Om nån är intresserad hur det går....
Försöker som sagt hitta en ny klubba var och titta på en ikväll men ett litet frågetecken finns det.
Ja, va fan inte lätt det här faktiskt min story är lite mer oroande, killen som säljer bor i tensta (såklart). Jag skiter i det och (försöker vara fördoms fri) åker å tittar på hojen. Har tagit ut alla papper på från vv och ser att killen som lagt annonsen inte står som ägare. Jag frågar förstås om detta och killens kompis säger att hans mamma står som ägare, jaha ja sa jag då får nog hon vara med när vi skriver papper. Det blir lite svårt säger killen då hon är i Jugoslavien... Jaha ja, killen visar sitt körkort och mycket riktigt stämmer efternamnet.. Jag är mkt nöjd med det jag ser och får ner priset 2000 om det blir en snabb affär.
Killarna är grymt trevliga och ger ett gott intryck dom kan även berätta mkt om hojen, och har förutom regbevis underskrivet även service bok mm. Jag frågar om säljaren vill ha nån slags handpenning, men han avböjer. Kommer övernes om att jag kommer med pengar i morrn. Både jag och min kompis upplevede det som om vi har nån orsak till misstanke men vad fan man vet juh inte!. Tror som sagt att det kan bli svårt att få en fullmakt fån jugoslavien, affären blir direkt inte snabb för säljaren heller..Killen som säljer är även medlem här på sporthoj, och här finns juh bara ärliga människor´eller ?
Vad tror ni?????