Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Kapten Blåskägg skrev:
2404564 :rofl Inte otänkbart att fröken E:s pappa har några fönster att putsa imorgon :hihi

Pappa!
Fröken E kommer inte att släppas ut någhot mer efter dina bravader..:D

Dessutom blir det väl den stackaren som får ta hand om det du lämnat efter dig..

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Killersnail eller Snailshell avgör själva....

Bifogat

• 16.JPG
    16.JPG
    113.4 KB · Visningar: 28

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Valrog skrev:
2404565 Vad att göra????Äta eller prata:va

En live konversation,
Ett mobilsamtal
och en vurre i näven..

Helt klart en arrangerad bild. :va
Vad hände sekunden efter bilden togs?? :D

KB, Du gjorde väl inte illa dig?:kryckor

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Om nån är intresserad hur det går....

Försöker som sagt hitta en ny klubba var och titta på en ikväll men ett litet frågetecken finns det.

Ja, va fan inte lätt det här faktiskt min story är lite mer oroande, killen som säljer bor i tensta (såklart). Jag skiter i det och (försöker vara fördoms fri) åker å tittar på hojen. Har tagit ut alla papper på från vv och ser att killen som lagt annonsen inte står som ägare. Jag frågar förstås om detta och killens kompis säger att hans mamma står som ägare, jaha ja sa jag då får nog hon vara med när vi skriver papper. Det blir lite svårt säger killen då hon är i Jugoslavien... Jaha ja, killen visar sitt körkort och mycket riktigt stämmer efternamnet.. Jag är mkt nöjd med det jag ser och får ner priset 2000 om det blir en snabb affär.

Killarna är grymt trevliga och ger ett gott intryck dom kan även berätta mkt om hojen, och har förutom regbevis underskrivet även service bok mm. Jag frågar om säljaren vill ha nån slags handpenning, men han avböjer. Kommer övernes om att jag kommer med pengar i morrn. Både jag och min kompis upplevede det som om vi har nån orsak till misstanke men vad fan man vet juh inte!. Tror som sagt att det kan bli svårt att få en fullmakt fån jugoslavien, affären blir direkt inte snabb för säljaren heller..Killen som säljer är även medlem här på sporthoj, och här finns juh bara ärliga människor´eller ?

Vad tror ni?????

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Valrog skrev:
2404568 Killersnail eller Snailshell avgör själva....

Frågan är!!
Vem är hon som är under?? :D

Minns henne inte..

Edit: Det är inte illa att det finns bildbevis på att jag fått leka med snigeln.. :D

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Mer..

Bifogat

• 17.JPG
    17.JPG
    97.6 KB · Visningar: 47
  • 18.JPG
    18.JPG
    98.4 KB · Visningar: 56
  • 19.JPG
    19.JPG
    84.1 KB · Visningar: 45
  • 22.JPG
    22.JPG
    31.3 KB · Visningar: 27
  • 21.JPG
    21.JPG
    107.4 KB · Visningar: 46
  • 20.JPG
    20.JPG
    108.1 KB · Visningar: 48

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Lord Adrian skrev:
2404561 Jörgen! Skäms!:hihi
Satan vad du phulciterar!!:hihi
Du är en sån typ som våldgästar tält på mc-träffar och genast får alla yrvakna därinne att kapitulera och inse att det är bäst att var snäll. Ty det är bättre att ha dig i tältet pinkandes utåt, än utanför tältet pinkandes inåt! :rofl :rofl

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Jörgen Karlsson skrev:
2404582 Satan vad du phulciterar!!:hihi
Du är en sån typ som våldgästar tält på en mc-träff genast får alla yrvakna därinne att kapitulera och inse att det är bäst att var snäll. Ty det är bättre att ha dig i tältet pinkandes utåt, än utanför tältet pinkandes inåt! :rofl :rofl

:rofl :rofl :rofl
Nåt seriöst är fel på dig...

COLOSSUS

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000 L12
ladbol skrev:
2404574 Försöker som sagt hitta en ny klubba var och titta på en ikväll men ett litet frågetecken finns det.

Ja, va fan inte lätt det här faktiskt min story är lite mer oroande, killen som säljer bor i tensta (såklart). Jag skiter i det och (försöker vara fördoms fri) åker å tittar på hojen. Har tagit ut alla papper på från vv och ser att killen som lagt annonsen inte står som ägare. Jag frågar förstås om detta och killens kompis säger att hans mamma står som ägare, jaha ja sa jag då får nog hon vara med när vi skriver papper. Det blir lite svårt säger killen då hon är i Jugoslavien... Jaha ja, killen visar sitt körkort och mycket riktigt stämmer efternamnet.. Jag är mkt nöjd med det jag ser och får ner priset 2000 om det blir en snabb affär.

Killarna är grymt trevliga och ger ett gott intryck dom kan även berätta mkt om hojen, och har förutom regbevis underskrivet även service bok mm. Jag frågar om säljaren vill ha nån slags handpenning, men han avböjer. Kommer övernes om att jag kommer med pengar i morrn. Både jag och min kompis upplevede det som om vi har nån orsak till misstanke men vad fan man vet juh inte!. Tror som sagt att det kan bli svårt att få en fullmakt fån jugoslavien, affären blir direkt inte snabb för säljaren heller..Killen som säljer är även medlem här på sporthoj, och här finns juh bara ärliga människor´eller ?

Vad tror ni?????

Vad är det för Hoj ????

Colossus

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Nä, nu får det fan vara färdigspammat för i afton...mina Damer, herrar och Kaptener, I bid you good night...:tomten <--jag i min nattmössa

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Mer....

Bifogat

• 23.JPG
    23.JPG
    101.3 KB · Visningar: 43
  • 24.JPG