Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.

Plonkan

Ride on!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Ärr-sexa
d1ce skrev:
2393709 Vad är det som ni inte förstår, jag har tillräckligt mkt testosteronproduktion för att om det så krävs klä mig i raffset en onsdagskörning! Utan attens skämmas :fakta

-@
DET vill jag se!!! :tuttar Upp till bevis!!! :yoparty

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Plonkan skrev:
2393975 DET vill jag se!!! :tuttar Upp till bevis!!! :yoparty

Någon måste ha kapat min inloggning och skrivit sådan blajj, vet inte riktigt om det var en så bra idé trotts allt... :rolleyes:

-@

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
d1ce skrev:
2394103 Någon måste ha kapat min inloggning och skrivit sådan blajj, vet inte riktigt om det var en så bra idé trotts allt... :rolleyes:

-@

Är det nån som skulle kunna göra det med stoltheten i behåll så är det du d1ce!! :yoparty

Jörgen Karlsson skrev:
Voj voj, vilken familjefar!

Äää familjen gillar den!! perfekt när jag åker hem från jobbet! sonen hör mig starta utanför och kan följa färden hem :yoparty

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Cervantes skrev:
2394124 Är det nån som skulle kunna göra det med stoltheten i behåll så är det du d1ce!! :yoparty

Hehe, man tackar :) Men här är det på f*tt-håret att jag tror på mig själv i en sådan trikå ;)

Känns som om det saknar udnerhållningsvärde och vem som kan vara intresserad av att se sådan smörja, måste vara en sjuk människa :rolleyes:

-@

Last edited:

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
Jag plågas av att vänta på kk besked..

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=39039

Bra sugen på denna! :/

Tänk lite extra på mig då ni är ute och gasar på min födelsedag på onsdag :)

d1ce skrev:
Känns som om det saknar udnerhållningsvärde och vem som kan vara intresserad av att se sådan smörja, måste vara en sjuk människa :rolleyes:

-@

Nu ska du inte förolämpa hela SH! :mad:

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
MacRabbit skrev:
2394146 Jag plågas av att vänta på kk besked..

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=39039

Bra sugen på denna! :/

Tänk lite extra på mig då ni är ute och gasar på min födelsedag på onsdag :)

Nu ska du inte förolämpa hela SH! :mad:

Vill hela sh se mig i ett rosa raffset på hoj tror jag nog en liten gliring är på sin plats ;)

De enda 2 orden kk som förkortning kan stå för, som jag kommer på, är kn*llkompis samt körkort. Vilket är det som passar in?

-@

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
d1ce skrev:
2394160 Vill hela sh se mig i ett rosa raffset på hoj tror jag nog en liten gliring är på sin plats ;)

De enda 2 orden kk som förkortning kan stå för, som jag kommer på, är kn*llkompis samt körkort. Vilket är det som passar in?

-@

;)

Körkortet tyvärr..

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Man är ju frestad att följa med på den här samåkningen, hur länge åker man och vart?

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
ladbol skrev:
2393429 Fan Kapten, hur vande du dig på din nya klubba att åka med arslet ovanför huvet????:va
QUOTE]

I il Capitanos fall har det INTE med hojen att göra....tyckte det var lika mycket :arsele när han åkte 1400an....:hihi :hihi

Hänger gärna på på onsdag om det inte regnar (för mkt)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
smallsocks skrev:
2394298 Man är ju frestad att följa med på den här samåkningen, hur länge åker man och vart?
Det brukar vara runt på krokvägar i Roslagen och avslutas med fika i Vaxholm via Bogesundsv. Körsträcka hittills brukar vara ca 12 mil. De som vill brukar dunka in till Sveavägen och ev Skogis/Tyresörakan senare.
Om det inte regnar tycker jag att du ska hänga med!
/Jörgen

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Kapten Blåskägg skrev:
2393117 Okej gott folk, snart är det onsdag igen och då är det dags för lite vardagsbuskörning :)
Förra veckan blev vi 20 hojar på blöta vägar men nu ...

Blir vi nog en till! FinFazern gick igenom besiktningen utan problem så nu får SurSukkan stå :banana :tummenupp

Om det inte blir skitväder. Ja. Jag är en badkruka. Så. Nu kan hi häckla o håna mig. Bespotta och svärj bäst ni vill. Jag är en gås. Det rinner bara av :tungan

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Kapten Blåskägg skrev:
2393893 Vad är "hårda" gruppen :va
S/M eller? :hihi

En väl förborgad hemlighet som delas av oss på söndagskörningarna. En anledning till att vi är borta så länge :tummenupp

Men om du är pigg på ögonbindel och lite vidgade vyer så kan vi bjussa på en jävla "resa" :D

Gick med
14 Oct 2005
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Bonnie skrev:
2394462 En väl förborgad hemlighet som delas av oss på söndagskörningarna. En anledning till att vi är borta så länge :tummenupp

Men om du är pigg på ögonbindel och lite vidgade vyer så kan vi bjussa på en jävla "resa" :D
Jo, ena turledaren hade ju kartor över Bora bora-bergen i Afghanistan med sig...
Det säger väl allt. På söndagsturerna kan allt hända :D

Dom flesta var dessutom ganska möra i arselet efteråt, vad det nu berodde på. :va

Last edited:

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Jörgen Karlsson skrev:
2394360 Det brukar vara runt på krokvägar i Roslagen och avslutas med fika i Vaxholm via Bogesundsv. Körsträcka hittills brukar vara ca 12 mil. De som vill brukar dunka in till Sveavägen och ev Skogis/Tyresörakan senare.
Om det inte regnar tycker jag att du ska hänga med!
/Jörgen

vilken grupp är du med i?

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
d1ce skrev:
2394137 Hehe, man tackar :) Men här är det på f*tt-håret att jag tror på mig själv i en sådan trikå ;)

-@

Hörru muppen, det är säkert inte snyggt alls, men tvärtom så är underhållsvärdet MYCKET stort!:rofl
Tycker dessutom det va länge sen vi kom fram till att det inte existerar några friska människor i onsdagsspamningen! :yoparty
Så det är bara att leverera!!!:yoparty

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
...och så var man hemma efter en helg på Monzta och redan har det spammats en sjujävla massa! Nu måste jag ju läsa igenom hela skiten så jag inte missar nåt!

Ses på onsdag gott folk:tummenupp

..längtar redan efter Nurseys kaka...

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
smallsocks skrev:
2394584 vilken grupp är du med i?
Det får jag se, jag åkte i långsamma i början och sedan i snabba grupperna.
Det får jag se på onsdag, blir det inte så många som kommer blir det kanske bara blir en grupp, som det var i begynnelsen.

Kör i långsamma gruppen om det är första gången, så kan du byta upp dig sedan om du tycker att det går trögt. Men det brukar rulla på rätt bra!
/J

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...