DET vill jag se!!! Upp till bevis!!!d1ce skrev:2393709Vad är det som ni inte förstår, jag har tillräckligt mkt testosteronproduktion för att om det så krävs klä mig i raffset en onsdagskörning! Utan attens skämmas
-@
DET vill jag se!!! Upp till bevis!!!d1ce skrev:2393709Vad är det som ni inte förstår, jag har tillräckligt mkt testosteronproduktion för att om det så krävs klä mig i raffset en onsdagskörning! Utan attens skämmas
-@
Plonkan skrev:2393975DET vill jag se!!! Upp till bevis!!!
Plonkan skrev:2393975DET vill jag se!!! Upp till bevis!!!
d1ce skrev:2394103Någon måste ha kapat min inloggning och skrivit sådan blajj, vet inte riktigt om det var en så bra idé trotts allt...
-@
Jörgen Karlsson skrev:Voj voj, vilken familjefar!
Cervantes skrev:2394124Är det nån som skulle kunna göra det med stoltheten i behåll så är det du d1ce!!
d1ce skrev:Känns som om det saknar udnerhållningsvärde och vem som kan vara intresserad av att se sådan smörja, måste vara en sjuk människa
-@
MacRabbit skrev:2394146Jag plågas av att vänta på kk besked..
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=39039
Bra sugen på denna! :/
Tänk lite extra på mig då ni är ute och gasar på min födelsedag på onsdag
Nu ska du inte förolämpa hela SH!
d1ce skrev:2394160Vill hela sh se mig i ett rosa raffset på hoj tror jag nog en liten gliring är på sin plats
De enda 2 orden kk som förkortning kan stå för, som jag kommer på, är kn*llkompis samt körkort. Vilket är det som passar in?
-@
ladbol skrev:2393429Fan Kapten, hur vande du dig på din nya klubba att åka med arslet ovanför huvet????
QUOTE]
I il Capitanos fall har det INTE med hojen att göra....tyckte det var lika mycket när han åkte 1400an....
Hänger gärna på på onsdag om det inte regnar (för mkt)
Det brukar vara runt på krokvägar i Roslagen och avslutas med fika i Vaxholm via Bogesundsv. Körsträcka hittills brukar vara ca 12 mil. De som vill brukar dunka in till Sveavägen och ev Skogis/Tyresörakan senare.smallsocks skrev:2394298Man är ju frestad att följa med på den här samåkningen, hur länge åker man och vart?
Kapten Blåskägg skrev:2393117Okej gott folk, snart är det onsdag igen och då är det dags för lite vardagsbuskörning
Förra veckan blev vi 20 hojar på blöta vägar men nu ...
Kapten Blåskägg skrev:2393893Vad är "hårda" gruppen
S/M eller?
Jo, ena turledaren hade ju kartor över Bora bora-bergen i Afghanistan med sig...Bonnie skrev:2394462En väl förborgad hemlighet som delas av oss på söndagskörningarna. En anledning till att vi är borta så länge
Men om du är pigg på ögonbindel och lite vidgade vyer så kan vi bjussa på en jävla "resa"
Jörgen Karlsson skrev:2394360Det brukar vara runt på krokvägar i Roslagen och avslutas med fika i Vaxholm via Bogesundsv. Körsträcka hittills brukar vara ca 12 mil. De som vill brukar dunka in till Sveavägen och ev Skogis/Tyresörakan senare.
Om det inte regnar tycker jag att du ska hänga med!
/Jörgen
d1ce skrev:2394137Hehe, man tackar Men här är det på f*tt-håret att jag tror på mig själv i en sådan trikå
Känns som om det saknar udnerhållningsvärde och vem som kan vara intresserad av att se sådan smörja, måste vara en sjuk människa
-@
fazerfun skrev:2394302Blah...
Det får jag se, jag åkte i långsamma i början och sedan i snabba grupperna.smallsocks skrev:2394584vilken grupp är du med i?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |