DET vill jag se!!!d1ce skrev:2393709Vad är det som ni inte förstår, jag har tillräckligt mkt testosteronproduktion för att om det så krävs klä mig i raffset en onsdagskörning! Utan attens skämmas
-@

DET vill jag se!!!d1ce skrev:2393709Vad är det som ni inte förstår, jag har tillräckligt mkt testosteronproduktion för att om det så krävs klä mig i raffset en onsdagskörning! Utan attens skämmas
-@
Plonkan skrev:2393975DET vill jag se!!!Upp till bevis!!!
![]()
Plonkan skrev:2393975DET vill jag se!!!Upp till bevis!!!
![]()
d1ce skrev:2394103Någon måste ha kapat min inloggning och skrivit sådan blajj, vet inte riktigt om det var en så bra idé trotts allt...![]()
-@
Jörgen Karlsson skrev:Voj voj, vilken familjefar!
Cervantes skrev:2394124Är det nån som skulle kunna göra det med stoltheten i behåll så är det du d1ce!!![]()
d1ce skrev:Känns som om det saknar udnerhållningsvärde och vem som kan vara intresserad av att se sådan smörja, måste vara en sjuk människa![]()
-@
MacRabbit skrev:2394146Jag plågas av att vänta på kk besked..
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=39039
Bra sugen på denna! :/
Tänk lite extra på mig då ni är ute och gasar på min födelsedag på onsdag
Nu ska du inte förolämpa hela SH!![]()
d1ce skrev:2394160Vill hela sh se mig i ett rosa raffset på hoj tror jag nog en liten gliring är på sin plats
De enda 2 orden kk som förkortning kan stå för, som jag kommer på, är kn*llkompis samt körkort. Vilket är det som passar in?
-@
ladbol skrev:2393429Fan Kapten, hur vande du dig på din nya klubba att åka med arslet ovanför huvet????![]()
QUOTE]
I il Capitanos fall har det INTE med hojen att göra....tyckte det var lika mycketnär han åkte 1400an....
![]()
Hänger gärna på på onsdag om det inte regnar (för mkt)
Det brukar vara runt på krokvägar i Roslagen och avslutas med fika i Vaxholm via Bogesundsv. Körsträcka hittills brukar vara ca 12 mil. De som vill brukar dunka in till Sveavägen och ev Skogis/Tyresörakan senare.smallsocks skrev:2394298Man är ju frestad att följa med på den här samåkningen, hur länge åker man och vart?
Kapten Blåskägg skrev:2393117Okej gott folk, snart är det onsdag igen och då är det dags för lite vardagsbuskörning![]()
Förra veckan blev vi 20 hojar på blöta vägar men nu ...
Kapten Blåskägg skrev:2393893Vad är "hårda" gruppen![]()
S/M eller?![]()
Jo, ena turledaren hade ju kartor över Bora bora-bergen i Afghanistan med sig...Bonnie skrev:2394462En väl förborgad hemlighet som delas av oss på söndagskörningarna. En anledning till att vi är borta så länge![]()
Men om du är pigg på ögonbindel och lite vidgade vyer så kan vi bjussa på en jävla "resa"![]()
Jörgen Karlsson skrev:2394360Det brukar vara runt på krokvägar i Roslagen och avslutas med fika i Vaxholm via Bogesundsv. Körsträcka hittills brukar vara ca 12 mil. De som vill brukar dunka in till Sveavägen och ev Skogis/Tyresörakan senare.
Om det inte regnar tycker jag att du ska hänga med!
/Jörgen
d1ce skrev:2394137Hehe, man tackarMen här är det på f*tt-håret att jag tror på mig själv i en sådan trikå
Känns som om det saknar udnerhållningsvärde och vem som kan vara intresserad av att se sådan smörja, måste vara en sjuk människa![]()
-@
fazerfun skrev:2394302Blah...
Det får jag se, jag åkte i långsamma i början och sedan i snabba grupperna.smallsocks skrev:2394584vilken grupp är du med i?
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|