Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Carro1 skrev:
2408433 Nej nej, till skillnad från dig ÅKER jag ju hoj med Andreas, vi pruttar inte fram :skrattaåt

Jo, jag har hört det.. Men hey, skyll inte på mig, det är inte jag som kör :hihi

d1ce skrev:
2408443

Emelies mamma kommer att gilla mig

-@

Hmm, är det inte bättre om du satsar på att få någon annans mamma att gilla dig? :va (inga namn nämnda, pil citat upp):hihi

Kapten Blåskägg skrev:
2408449 Eeeh.....nu tar vi det lite lugnt med kakorna här kexet, så att det inte blir överlast på klubban nästa gång

Flåt :gråta Fick förresten höra här i veckan vad "äldre" (kalla dom gummor om du vill KB) kex kallas.. = riskakor (risiga och dana tydligen) :hihi

Carro1 skrev:

En sann vän när det blåser :krama

Kapten Blåskägg skrev:
2408495 Det skulle ju kunna innebära att om Emelie inså sitt eget bästa(och gifte sig med KB?!?!) så skulle ju du kunna bli min styvfar, det kunde man aldrig tro när vi stog på bryggan en natt för några år sen

Hahahahahaha :rofl :rofl :rofl
Fy f*n vad jag garvar! Första gången i mitt sh-liv som jag garvar på riktigt framför datorn.. (tur att ingen är hemma :va )

Charlyze

Inkvoterad
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Triumph Speed 4 och ombyggd Bonneville från 1969
Lord Adrian skrev:
2408435 Om hojen doftar solvarm räktrålare har du haft besök av vår egen superhjälte Spökollarn och bör tvätta hojen omgående!!!:D

Jag åker alltså omkring på en sk Räkfrossa!?

Ska jag ha sån där heltäckande skyddsutrustning på mig när jag tvättar för att inte bli smittad?

:confused:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Charlyze skrev:
2408668 Jag åker alltså omkring på en sk Räkfrossa!?

Ska jag ha sån där heltäckande skyddsutrustning på mig när jag tvättar för att inte bli smittad?

Ungefär så ja...fast "räkfrossa" är dom okontrollerade skakningar som mänskliga ollningsoffer brukar uppvisa efter övergreppet...:tungan

Ulfis

aka Retep
Gick med
13 Oct 2004
Hoj
VFR800 -08, CBR600 -96
Charlyze skrev:
2408668 Jag åker alltså omkring på en sk Räkfrossa!?

Det räcker med kräfthatt och inget mer :tummenupp

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Och folk var oroliga för att vi inte skulle nå gränsen för 1000 inlägg :va :D

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Jag vill passa på att ge en extra BAMSEKRAM till KB för att han fixade en extra noggrann besiktning av bilen som jag just lagt handpenning på idag:tummenupp
Så nu är man snart med en röd ,fin Mazda 323 också :)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
bikerwoman skrev:
2408693 Jag vill passa på att ge en extra BAMSEKRAM till KB för att han fixade en extra noggrann besiktning av bilen som jag just lagt handpenning på idag:tummenupp
Mazda 323 Rocks :yoparty (det är bara tills jag har råd med bättre (läs pheeetare) ;))

Bananhjärna

Child at heart
Gick med
16 May 2006
Hoj
Ducati Streetfighter S
£m£li£ skrev:
2408685 Och folk var oroliga för att vi inte skulle nå gränsen för 1000 inlägg :va :D
Haha, har en känsla av att när Mattias kommer tillbaka från krogen imorgon bitti (eller nått) så kommer han nuke:a den här tråden tillbaka till stenåldern...

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Tja
Jag fastnade på jobbet men ska gå ham nu. Tänkte kvista till garaget och åka lite hoj först.
Någonn annan?

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Jörgen Karlsson skrev:
2408709 Tja
Jag fastnade på jobbet men ska gå ham nu. Tänkte kvista till garaget och åka lite hoj först.
Någonn annan?

Hur är vädret då? I Solna har det precis regnat!

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
fille600 skrev:
2408715 Hur är vädret då? I Solna har det precis regnat!

Usch då, här vid Gärdet/Karlaplan är det fint, men jag kanske står i begrepp att få det regn ni just haft =/

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Jörgen Karlsson skrev:
2408732 Usch då, här vid Gärdet/Karlaplan är det fint, men jag kanske står i begrepp att få det regn ni just haft =/

Det är inte helt omöjligt! Jag kan i och för sig tänka mig en liten kvällstur men helt torra väggar blir nog svårt

Ulfis

aka Retep
Gick med
13 Oct 2004
Hoj
VFR800 -08, CBR600 -96
bikerwoman skrev:
2408693 Jag vill passa på att ge en extra BAMSEKRAM till KB för att han fixade en extra noggrann besiktning av bilen som jag just lagt handpenning på idag:tummenupp

Bamsekram går bra, men akta dig för Bamsefar!:eek:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
fille600 skrev:
2408741 Det är inte helt omöjligt! Jag kan i och för sig tänka mig en liten kvällstur men helt torra väggar blir nog svårt
Ok, jag får se hur det ser ut på min promenad från jobbet till garaget då!

/J

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
En som fixas...
Efter all hets mot KB så fortsätter jag =)

På tåget hem från jobbet idag så avslöjades ytterligare ett av Kapten Blysänkes hemliga projekt...

Jag kan som första säkra källa nu tala om vilket parti KB kommer att rösta på i valet :banana

Ni har ju alla hört talas om KB´s Bäver Safaris (förklaringen finns här http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2407841&postcount=1489) men först nu så står det klart VARFÖR han har tjatat så mycket.
Det är en del i hans och partiets plan att försöka lura in oss alla att rösta på deras parti och till hjälp så har dom utnyttja inte bara naturen utan har dessutom lyckats ta hjälp av ett flertal Fyra-Sekunders-Nymfomaner för att skapa den fyndiga texten på valpropagandan...
Nu blir det oxå väldigt tydligt vad den vidriga KB tänkte på när han gjorde loggan till CENTERN... fyra rumpor bakifrån kan faktiskt bli ett fyrklöver...

:hördu Centern KB, hur FAN kan du??
Jag som trodde att du värnade om hojåkningen så är det bara ett samarbete för att få fler röster :mad:
Du är för FAN lägre än Glocalnet!! Din ollande daggmask

Fast det är fint med rumpor :arsele :)

Bifogat

• DSC00009.JPG liten.JPG
    DSC00009.JPG liten.JPG
    99.7 KB · Visningar: 48
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS