Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
£m£li£ skrev:
2408164 Vi får väl se när det kommer till kritan :hihi

Hahaha, lilla pojken (iof, det kan nog inte jag säga, men jag lever mig in i gubbarnas värld ett tag :D ), jag tror nog inte hon blir så imponerad av ditt spektakulära bygge.. Den låter ju som bara den :fakta och så finns det faktiskt större, nyare och snyggare (vi snackar om hojjen din nu va :va :D)..

:skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt
Andreas, kolla här :blah

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2408405 Apselut! Jag hjälper dig. Men börja spara till delarna, ty det nog det dyraste sättet bota sin ensamhet på :hihi

Det verkar inte funka som magnet heller kan jag nog även intyga som evightssingel! (Typisk livslögn från en trasig asocial kille :hihi )

Kör hundtricket istället om du gillar damer, det verkar funka på dem och är billigt!

:fakta

Bifogat

• sova.jpg
    sova.jpg
    11.1 KB · Visningar: 39

Charlyze

Inkvoterad
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Triumph Speed 4 och ombyggd Bonneville från 1969
Flugor, önskar tips för att bli kvitt...

:confused:

Flugorna dras till min motorcykel. Har alltid trott att det beror på att den är gul som ett rapsfält. Flugor lär gilla gult. Raps.

Nu börjar jag fundera på om det kanske ligger en övermogen pudding gömd under kutsen. Som flugorna dras till. Flugor gillar doften av pudding. Måste nog skruva bort kutsen och kolla.

Kör med Wunderbaum i hjälmen så jag har svårt att känna andra dofter än "Nytvättad hjälmstoppning".

Har ni nåt knep för att få flugorna bort från hojen? Flugfångare? Kanske ska jag (hemska tanke) köra snabbare så att de sveps iväg av farten. Men när hojen står stilla?
Snälla hjälp!!!

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Charlyze skrev:
2408425 :confused:

Flugorna dras till min motorcykel. Har alltid trott att det beror på att den är gul som ett rapsfält. Flugor lär gilla gult. Raps.

Nu börjar jag fundera på om det kanske ligger en övermogen pudding gömd under kutsen. Som flugorna dras till. Flugor gillar doften av pudding. Måste nog skruva bort kutsen och kolla.

Kör med Wunderbaum i hjälmen så jag har svårt att känna andra dofter än "Nytvättad hjälmstoppning".

Har ni nåt knep för att få flugorna bort från hojen? Flugfångare? Kanske ska jag (hemska tanke) köra snabbare så att de sveps iväg av farten. Men när hojen står stilla?
Snälla hjälp!!!

Om hojen doftar solvarm räktrålare har du haft besök av vår egen superhjälte Spökollarn och bör tvätta hojen omgående!!!:D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Carro1 skrev:
2408433 Nej nej, till skillnad från dig ÅKER jag ju hoj med Andreas, vi pruttar inte fram :skrattaåt

Vore bara kapten lika smärt, smidig och atletisk som mig (detta mästerverk och fysiska fulländande)skulle det säkert vara möjligt för dem också... ;) Aerodynamiken mannen!

Vi sörjer...

-@

Last edited:

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Lord Adrian skrev:

Helvete:skrämd . Lorden, du kan ju inte skicka upp bilder hur som helst på den däringa ûbertränade kamphunden. Jag höll på att slå mig själv medvetslös när jag tog spjärn mot skrivbordet och skickade mig bakåt i kontorsstolen:D

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
fille600 skrev:
2408440 Helvete:skrämd . Lorden, du kan ju inte skicka upp bilder hur som helst på den däringa ûbertränade kamphunden. Jag höll på att slå mig själv medvetslös när jag tog spjärn mot skrivbordet och skickade mig bakåt i kontorsstolen:D

:gråta F'låt...menade inte att skrämmas...:D

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
Jörgen Karlsson skrev:
2408405 Apselut! Jag hjälper dig. Men börja spara till delarna, ty det nog det dyraste sättet bota sin ensamhet på :hihi

Det verkar inte funka som magnet heller kan jag nog även intyga som evightssingel! (Typisk livslögn från en trasig asocial kille :hihi )

Kör hundtricket istället om du gillar damer, det verkar funka på dem och är billigt!

Kanoners! :tummenupp Det känns tryggt, jag skiter i att pensionsspara och börjar lägga pengarna i en HD fond.

Jadu man kmr aldrig förstå sig på de små liven, ena dagen är man skit het på rettan, sen när man kan uuuiilaa lite iaf då var det hett igår inte idag, sen nu är det HD som gäller, jag hinner inte med riktigt :va

Hundar är ju inte gratis det heller men man får väl prova tack för tipset!

Man skulle va som blåskägg, fruga hemma och kex på ryggen på onsdagarna :yoparty

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Kapten Blåskägg skrev:
2408449 Eeeh.....nu tar vi det lite lugnt med kakorna här kexet, så att det inte blir överlast på klubban nästa gång :D

??

Ungefär som att påstå att den här tråden skulle kunna spåra ur snart ;)

-@

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:
2408455 haha!
Ser ju nästan ut som D1ce som sönderollad och matt ligger och trynar i hallen hemma hos Kapten! ;)

Fan, han tog kort på mig också, efter all den förnedringen :(

-@

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring