scud skrev:2408316Nu ska ja ut o plaska i vattenpölarna med plastraketen.. Ni får ha det så kul!
Glöm inte flytvästen och latexunderstället! Tare lugnt i blötan...
scud skrev:2408316Nu ska ja ut o plaska i vattenpölarna med plastraketen.. Ni får ha det så kul!
Snail_shell skrev:2407866
Du har en bit kvar innan du är på samma låga nivå som jag..
tuppjuck skrev:2408294VAd har ni för stoppord? Steka, Sothoran eller bulten?
scud skrev:2408070Jodå, du är helt ensam.. You sick fuck!
Du med. Kör försiktigt. Solen skiner nu ånyo över iaf gärdet!scud skrev:2408316Nu ska ja ut o plaska i vattenpölarna med plastraketen.. Ni får ha det så kul!
Carro1 skrev:2408073I have seen it with my own two eyes
d1ce skrev:2408087Jag har bara massor med lös förhud (15cm förhud och 3cm benfritt ), kan tyvärr inte syssla med sådana aktiviteter...
-@
Med tanke på hur mycket alla andra uttalat sig om vad som försegår på vissa hojar (inga namn nämda ) tycker jag att jag har rätt att få ge igen I'm watching youKapten Blåskägg skrev:2408344Om jag var i dina kläder så skulle jag ta det JÄVLIGT lugnt med att uttala sig om vad som hänt bakpå andra hojar
Kapten Blåskägg skrev:2408344Om jag var i dina kläder så skulle jag ta det JÄVLIGT lugnt med att uttala sig om vad som hänt bakpå andra hojar
Tro inte att du går säker för detJörgen Karlsson skrev:2408362Det känns helt plötsigt så tryggt och helt ok att som jag ha solosits. Inga möjlighet till trakasserier och rykten på byn finnes då!
Hrmpf!Carro1 skrev:2408370Tro inte att du går säker för det
Jörgen Karlsson skrev:2408362Det känns helt plötsigt så tryggt och helt ok att som jag ha solosits. Inga möjlighet till trakasserier och rykten på byn finnes då!
Lord Adrian skrev:2408109Hur mycket det än smärtar mig att ta parti med en så genomtrasig människa som KB så har han faktiskt rätt i att det är dags att styra upp trådfan lite.
Alltså ska vi styra bort snacket från ollningar och diskussioner om spammarnas mentala hälsa...Så, matlagning alltså!
Jag har till Onsdagskörningarnas ära komponerat en liten rätt som ni ALLA klarar av att laga, så here goes:
Kaptensstek a' la Gottröra.
Införskaffa ett rejält köttstycke, gärna från röven på en ko med galna kosjukan.(Detta för att bättre efterlikna namngivarens mentala status)
Mutta köttstycket väl och göm sedan i bogvisiret på lämpligt oceangående fartyg, för att uppnå rätt sjörullningsgrad bör fartyget passera ekvatorn minst två gånger innan köttet hämtas hem.
Ladda sedan grillen med 6-8 hektoliter grillkol, tänd medelst eldkastare och kasta in köttet i lågorna lagom när brandkåren kommer för att undersöka svampmolnet med rök du åstakommit. Släng sedan på ett par gamla mcdäck för att ge kaptenssteken den autentiska gummismaken han fått av att alltid ligga sist i ledet. Stek sedan i 60-80 minuter(vilket händelsevis är KB:s snitttid U-V-->Gottröra), ös steken med bensin var femte minut för att uppnå autentisk genomsteknadsgrad. För att få kallas kaptensstek bör innertemperatuen i köttet inte understiga 350 grader Celcius, alltså väl genomstekt.
Dekorera steken med lite överblivna mutthår som färgats blåa, lägg dessa i form av ett litet skägg. Olla steken väl före servering.
Denna rätt hör hemma i slow food segmentet och serveras lämpligen med ett riktig surt rödvin för att så nära som möjligt efterlikna Kaptenens sinnelag vid målgången i Gottröra.
Carro1 skrev:2408115Ja helt otroligt, har en känsla av att det dock inte var den sista gången ögonen ska behöva skåda det..
.. vet inte hur länge ögonen pallar
£m£li£ skrev:2408117
Akta dig förresten att snacka om vad du ser.. Jag vet allt vad du har ögonen på
Kapten Blåskägg skrev:2408386
Fröken E och jag är snygga som h-e på klubban
Carro1 skrev:2408133Vad får du allt ifrån?!
Anderzzon skrev:2408382
Men då får jag höra att: - Hallå, din hoj e ju full, den dan du har byggt en HD själv då kan jag åka med för det är tha shit!
Wtf igen jag åkte hem och gömde sadeln långt in i garderoben och kommer nu endast och alltid köra med kutsen på!
Den dagen jag är desperat hjälper du mig att bygga då?
Lord Adrian skrev:2408140Sprit, för mycket umgänge med trasdockorna här i tråden samt en illa ihopspikad DNA-stege.
d1ce skrev:2408149
Jag demar mer än gärna mitt spektakulära jättepaket! För din mamma
-@
Kapten Blåskägg skrev:2408386
Hur fan kan man vara så trasig utan att sitta inspärrad?
Tack för att du fördjupar våra matlagningskunskaper på detta blyga sätt
£m£li£ skrev:2408402
OhjaKapten Blåskägg skrev:2408386
Fröken E och jag är snygga som h-e på klubban
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |