Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
fille600 skrev:
2408158 Tydligen,:mad: eller så är jag alldeles för lojal och vill hälpa till att bidra till höja välfärden i Sverige:mattias.

I praktiken så innebär det att se till att dra in deg så Kapten flåsskägg, ers snofsighet, snigeln etc kan ha tid att sitta häcka framför datorn istället för att själva vara med och dela på ansvaret:D

Lojal är jag också.. Tro mig :fakta :D

Kan meddela att jag gör allt som står i mina arbetsuppgifter och mer därtill.. Har massa tid för SH och nu kom precis personalansvarige över med en bit tiramisu :D :D :2cool (nej, jag skojar inte)

Ulfis

aka Retep
Gick med
13 Oct 2004
Hoj
VFR800 -08, CBR600 -96
d1ce skrev:
2408178
Vänta tills det att du blir gammal, snuskig, klär av allt under 18år med ögonen och smygollar det som ser ut att ge dig ytterligare en färgad prick på pungen. Finessen är att försöka få det att likna en regnbåge från köttröret till tappringen.

-@
:skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
£m£li£ skrev:
2408187 Lojal är jag också.. Tro mig :fakta :D

Kan meddela att jag gör allt som står i mina arbetsuppgifter och mer därtill.. Har massa tid för SH och nu kom precis personalansvarige över med en bit tiramisu :D :D :2cool (nej, jag skojar inte)

Jag tänkte belöna mig själv med en bombrepa till något riktigt risigt skitställe som man vet garanterat kommer att ge mig en saftig magknip...

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
scud skrev:
2408157 Jag är just nu i Märsta där det öser ner, sjukt mycket.. Hade rullat ut hojjen så den stod framme när jag skulle åka. Och nu öser det ner som aldrig förr.

Ja, skit kul.. Verkligen.. Synd att du inte har egen hoj, för då skulle ja fan olla sönder den och pissa i tanken!!! (nej ja e inte sur)
Sådärja! Nu gör det likaledes här också kan jag rapportera! :(
Får sitta i garaget och planera vinterns motormodifieringar istället.

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Jörgen Karlsson skrev:
2408190 Sådärja! Nu gör det likaledes här också kan jag rapportera! :(
Mmm.. och jag får sitta o vänta på första bästa lucka i molnen o gasa till jobbet.. Tänkte svänga förbi dig sen me hojjen så du kan putsa lite, det är ok va?! :)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:

Jag tänkte vara allvarlig i ett inlägg, om det är ok?

Kunde jag pumpa jluddämparen full med gullfiber? Eller ska jag köpa riktigt ljuddämparull? Funakr det verkligen att dra kryss i ljuddämparen, slår det sönder något ljud?

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
scud skrev:
2408194 Mmm.. och jag får sitta o vänta på första bästa lucka i molnen o gasa till jobbet.. Tänkte svänga förbi dig sen me hojjen så du kan putsa lite, det är ok va?! :)
Jadå! komsi komsi så ska pappa putsa, ska bara stänga garageportarna och släcka lite först... ;)

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Jörgen Karlsson skrev:

Och värre lär det bli.. Gott folk, oväder på väg söderut! :fakta :skrämd
Nej, det är inte jag som ska åka hem än :hihi

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Jörgen Karlsson skrev:
2408199 Jadå! komsi komsi så ska pappa putsa, ska bara stänga garageportarna och släcka lite först... ;)
Jag fick lite oroskänslor helt plötsligt. Magknip osv, men det kanske är normalt? Du har väl inga BAKtankar? :rolleyes:

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
d1ce skrev:
2408178
Vänta tills det att du blir gammal, snuskig, klär av allt under 18år med ögonen och smygollar det som ser ut att ge dig ytterligare en färgad prick på pungen. Finessen är att försöka få det att likna en regnbåge från köttröret till tappringen.

-@

Vänta lite nu.. Du ska inte snacka så himla mycket om dig själv hela tiden :D (glömt bort att jag är chey? :tuttar :hihi)

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
d1ce skrev:
2408196 Jag tänkte vara allvarlig i ett inlägg, om det är ok?

Kunde jag pumpa jluddämparen ..........kryss i ljuddämparen, slår det sönder något ?

-@

Är något av dina inlägg INTE en homoerotisk omskrivning för något???;)

Jörgen Karlsson skrev:
2408199 Jadå! komsi komsi så ska pappa putsa, ska bara stänga garageportarna och släcka lite först... ;)

Aha...."vax"kväll igen...:arsele

Last edited:

Carro1

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2006
Hoj
-
scud skrev:
2408180 Förhoppningsvis slutar det snart regna, ska åka om en timme.. Tror inte chefen e så sugen på att komma o hämta :rolleyes:

Föresten, jag KAN läsa sånt som står inom parenteser. :fatta!
Sitta och vänta ut regnet låter inte som det roligaste att fördriva tiden med, men hey, är man inte på den finare sidan om stan kan man kanske inte göra annat :va :näsblod

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Carro1 skrev:
2408212 Sitta och vänta ut regnet låter inte som det roligaste att fördriva tiden med, men hey, är man inte på den finare sidan om stan kan man kanske inte göra annat :va :näsblod
1. jag har ju SH så jag överlever.
2. Täby är finaste delen, om du inte fattat det? Bara det att jag inte är där just idag.. Alla andra kommuner suger..

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
£m£li£ skrev:
2408209 Vänta lite nu.. Du ska inte snacka så himla mycket om dig själv hela tiden :D (glömt bort att jag är chey? :tuttar :hihi)

F*n, ni har ju era saker för er, börjar glida pendeln i kortkort och utan underkläder, fläker upp er och hoppas på att någon halvdesperat ungkarl med peniskomplex ska nappa och få sin tredje avgång sedan puberteten...

-@

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
d1ce skrev:
2408220 fläker upp er och hoppas på att någon halvdesperat ungkarl med peniskomplex ska nappa och få sin tredje avgång sedan puberteten...

-@

Sa ju precis att du inte ska prata så mycket om dig själv.. Kan du inte lyssna på mig, snälla? :hihi :rofl

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Lord Adrian skrev:
2408210 Är något av dina inlägg INTE en homoerotisk omskrivning för något???;)

Nu när du säger det... Måste fan bättra mig!

Nu ska jag bli seriös, allvarlig, sluta driva med folk, göra mig själv till åtlöjje och slösa fruktansvärt mkt tid framför sporthoj när jag kan göra andra ting.

-@

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Vadtusan.. molnen rör sig ÖSTER?.. Så de små luckorna jag väntade på, de har försvunnit ännu längre bort!! gaah!!!

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
£m£li£ skrev:
2408224 Sa ju precis att du inte ska prata så mycket om dig själv.. Kan du inte lyssna på mig, snälla? :hihi :rofl

Vem fanken ska jag ta som exempel då?! Har bara mina egna erfarenheter att gotta mig i...

-@

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...