Kapten Blåskägg
Ny medlem
£m£li£ skrev:2407796Nog för att det är så att man skulle vilja putta på hojjen ibland
Du ska få fart så du blir nöjd nästa gång
£m£li£ skrev:2407796Nog för att det är så att man skulle vilja putta på hojjen ibland
Kapten Blåskägg skrev:2408054Ja den är så förbannat bra
Nu tar vi och lugnar ner oss lite här va
Ni måste ha jävligt lite att göra som diktar upp den ena storyn värre än den andra bara för att kungen har haft en pudding bakpå, ni är bara avundsjuka era skadade jävlar
Jodå, du är helt ensam.. You sick fuck!tuppjuck skrev:2408068*HOST* Nu, alltså, det KAN inte bara jag som får outtalbara bilder i skallen när man läser en rad som "kungen har haft en pudding bakpå".....
Kapten Blåskägg skrev:2408067Du ska få fart så du blir nöjd nästa gång
scud skrev:2408070Jodå, du är helt ensam.. You sick fuck!
I have seen it with my own two eyestuppjuck skrev:2408068*HOST* Nu, alltså, det KAN inte bara jag som får outtalbara bilder i skallen när man läser en rad som "kungen har haft en pudding bakpå".....
£m£li£ skrev:2407750Hahahaha Vad f*n har hänt med dig då?
Nog för att kapten snackade om någon bäversfari va ), men du behöver inte dela med dig till hela svenska (hmm..sh-) folket
Carro1 skrev:2408073I have seen it with my own two eyes
Kapten Blåskägg skrev:2407862
Såja lillen, nu fick du nåt att förklara
d1ce skrev:2408087Jag har bara massor med lös förhud (15cm förhud och 3cm benfritt ), kan tyvärr inte syssla med sådana aktiviteter...
-@
d1ce skrev:2408087Jag har bara massor med lös förhud (15cm förhud och 3cm benfritt ), kan tyvärr inte syssla med sådana aktiviteter...
-@
Retep skrev:2408094Inte läge för omskärelse heller?
Carro1 skrev:2408073I have seen it with my own two eyes
tuppjuck skrev:2408095Åååfan... en mästare på att fronna då!?
d1ce skrev:2408102Min köttflöjt kan spela de toner du aldrig lyckats med tidigare
-@
Kapten Blåskägg skrev:2408054
Nu tar vi och lugnar ner oss lite här va
Ni måste ha jävligt lite att göra som diktar upp den ena storyn värre än den andra bara för att kungen har haft en pudding bakpå, ni är bara avundsjuka era skadade jävlar
d1ce skrev:2408102Min köttflöjt kan spela de toner du aldrig lyckats med tidigare
-@
Ja helt otroligt, har en känsla av att det dock inte var den sista gången ögonen ska behöva skåda det..tuppjuck skrev:2408099Och du har synen kvar?!?! Shite!
Snail_shell skrev:2407554Min aningens sjuka hjärna kunde ju då inte låta bli att kontakta den där enheten..
Efter en lång diskussion kom vi överens om följande.
bla bla.
d1ce skrev:2408081Jag har sett ljuset, sporthoj.com is the shit... Förnedra dig själv djupt och mycket så blir du en äkta c-kändis på sh.com. Du behöver inte ens veta vad det är för något du gränslar eller ens hur du fäller upp stöder, men du är fan poppis...!
Kapten vet inte vad han snackar om, jag är en ensammen oskuld i mina bästa år och ingen sexualgud. Vad en bäversafari i praktiken innebär har jag ingen aning om, är det den brutala och något massiva formen av gigantiska dammtussar du jagar innan morsan kommer för att hämta smutstvätten? Nu när jag ändå blottar mig, jo jag är 24år och mamma hämtar min tvätt smutsig och levererar den vikt samt ren! Jag skyller det på att jag inte tid, spamma sporthoj är min livsuppgift och min drog i livet... Min dag är gjord om jag lyckas trycka ner någon i stövlarna med en halvsnuskig missuppfattning av det personen egentligen ville uttrycka.
Undrar om jag har tid att jobba idag, verkar finnas mkt gott att vältra sig i här
-@
Jo, vi fick avrunda den synen med 2st rediga ögonsköljningar á la 7L/st... Stack som fan!
-@
tuppjuck skrev:2408068*HOST* Nu, alltså, det KAN inte bara jag som får outtalbara bilder i skallen när man läser en rad som "kungen har haft en pudding bakpå".....
£m£li£ skrev:2408117Jag vet allt vad du har ögonen på
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari