Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Kapten Blåskägg skrev:
2408054 Ja den är så förbannat bra :D

:rofl
Nu tar vi och lugnar ner oss lite här va :fakta
Ni måste ha jävligt lite att göra som diktar upp den ena storyn värre än den andra bara för att kungen har haft en pudding bakpå, ni är bara avundsjuka era skadade jävlar :D

*HOST* Nu, alltså, det KAN inte bara jag som får outtalbara bilder i skallen när man läser en rad som "kungen har haft en pudding bakpå"..... :brynad :brynad

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
tuppjuck skrev:
2408068 *HOST* Nu, alltså, det KAN inte bara jag som får outtalbara bilder i skallen när man läser en rad som "kungen har haft en pudding bakpå"..... :brynad :brynad
Jodå, du är helt ensam.. You sick fuck! :tomten

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Kapten Blåskägg skrev:
2408067 Du ska få fart så du blir nöjd nästa gång :hihi

"Fart"? :fart

Bäste Kapten Rumpklämma, ni kör väl med buttpl... tjänstekorken på plats hoppas jag. Skinnställ är inte så täta som man kan tro :tungan

scud skrev:
2408070 Jodå, du är helt ensam.. You sick fuck! :tomten

Oooh, tack Bagheera! :pannkyss

Last edited:

Carro1

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2006
Hoj
-
tuppjuck skrev:
2408068 *HOST* Nu, alltså, det KAN inte bara jag som får outtalbara bilder i skallen när man läser en rad som "kungen har haft en pudding bakpå"..... :brynad :brynad
I have seen it with my own two eyes :D :hihi

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
£m£li£ skrev:
2407750 Hahahaha :rofl Vad f*n har hänt med dig då? :rofl
Nog för att kapten snackade om någon bäversfari :)va ), men du behöver inte dela med dig till hela svenska (hmm..sh-) folket :D

Jag har sett ljuset, sporthoj.com is the shit... Förnedra dig själv djupt och mycket så blir du en äkta c-kändis på sh.com. Du behöver inte ens veta vad det är för något du gränslar eller ens hur du fäller upp stöder, men du är fan poppis...! :näsblod

Kapten vet inte vad han snackar om, jag är en ensammen oskuld i mina bästa år och ingen sexualgud. Vad en bäversafari i praktiken innebär har jag ingen aning om, är det den brutala och något massiva formen av gigantiska dammtussar du jagar innan morsan kommer för att hämta smutstvätten? Nu när jag ändå blottar mig, jo jag är 24år och mamma hämtar min tvätt smutsig och levererar den vikt samt ren! Jag skyller det på att jag inte tid, spamma sporthoj är min livsuppgift och min drog i livet... Min dag är gjord om jag lyckas trycka ner någon i stövlarna med en halvsnuskig missuppfattning av det personen egentligen ville uttrycka.

Undrar om jag har tid att jobba idag, verkar finnas mkt gott att vältra sig i här ;)

-@

Carro1 skrev:
2408073 I have seen it with my own two eyes :D :hihi

Jo, vi fick avrunda den synen med 2st rediga ögonsköljningar á la 7L/st... Stack som fan!

-@

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Kapten Blåskägg skrev:
2407862 :skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt
Såja lillen, nu fick du nåt att förklara :D

Jag har bara massor med lös förhud (15cm förhud och 3cm benfritt :fakta ), kan tyvärr inte syssla med sådana aktiviteter...

-@

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Retep skrev:
2408094 Inte läge för omskärelse heller?:rolleyes:

Rullar man ihop allt löst skinn till en snygg boll ser det åtmisntone ut som om man har en pung som är grande :fakta

Det är alltid något.

-@

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
d1ce skrev:
2408102 Min köttflöjt kan spela de toner du aldrig lyckats med tidigare :D :hihi

-@

Sådana som låter som slapp flatulens med andra ord. För ngt sådant har jag aldrig lyckats med nämligen :D

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Kapten Blåskägg skrev:
2408054
:rofl
Nu tar vi och lugnar ner oss lite här va :fakta
Ni måste ha jävligt lite att göra som diktar upp den ena storyn värre än den andra bara för att kungen har haft en pudding bakpå, ni är bara avundsjuka era skadade jävlar :D

Hur mycket det än smärtar mig att ta parti med en så genomtrasig människa som KB så har han faktiskt rätt i att det är dags att styra upp trådfan lite.

Alltså ska vi styra bort snacket från ollningar och diskussioner om spammarnas mentala hälsa...Så, matlagning alltså!

Jag har till Onsdagskörningarnas ära komponerat en liten rätt som ni ALLA klarar av att laga, så here goes:

Kaptensstek a' la Gottröra.

Införskaffa ett rejält köttstycke, gärna från röven på en ko med galna kosjukan.(Detta för att bättre efterlikna namngivarens mentala status)

Mutta köttstycket väl och göm sedan i bogvisiret på lämpligt oceangående fartyg, för att uppnå rätt sjörullningsgrad bör fartyget passera ekvatorn minst två gånger innan köttet hämtas hem.

Ladda sedan grillen med 6-8 hektoliter grillkol, tänd medelst eldkastare och kasta in köttet i lågorna lagom när brandkåren kommer för att undersöka svampmolnet med rök du åstakommit. Släng sedan på ett par gamla mcdäck för att ge kaptenssteken den autentiska gummismaken han fått av att alltid ligga sist i ledet. Stek sedan i 60-80 minuter(vilket händelsevis är KB:s snitttid U-V-->Gottröra), ös steken med bensin var femte minut för att uppnå autentisk genomsteknadsgrad. För att få kallas kaptensstek bör innertemperatuen i köttet inte understiga 350 grader Celcius, alltså väl genomstekt.

Dekorera steken med lite överblivna mutthår som färgats blåa, lägg dessa i form av ett litet skägg. Olla steken väl före servering.

Denna rätt hör hemma i slow food segmentet och serveras lämpligen med ett riktig surt rödvin för att så nära som möjligt efterlikna Kaptenens sinnelag vid målgången i Gottröra.

:arsele :arsele :arsele ;)

Carro1

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2006
Hoj
-
tuppjuck skrev:
2408099 Och du har synen kvar?!?! Shite! :skrämd
Ja helt otroligt, har en känsla av att det dock inte var den sista gången ögonen ska behöva skåda det.. :va
.. vet inte hur länge ögonen pallar :rolleyes:

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Snail_shell skrev:
2407554 Min aningens sjuka hjärna kunde ju då inte låta bli att kontakta den där enheten..
Efter en lång diskussion kom vi överens om följande.

bla bla.
:D

Baah:skrämd :skrämd, Samtidigt som man blir rädd så är det bra att få reda på vad kapten fläsklägg och hans crew är för ena!:D

Faan vad ni har tid att spamma!!

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
d1ce skrev:
2408081 Jag har sett ljuset, sporthoj.com is the shit... Förnedra dig själv djupt och mycket så blir du en äkta c-kändis på sh.com. Du behöver inte ens veta vad det är för något du gränslar eller ens hur du fäller upp stöder, men du är fan poppis...! :näsblod

Kapten vet inte vad han snackar om, jag är en ensammen oskuld i mina bästa år och ingen sexualgud. Vad en bäversafari i praktiken innebär har jag ingen aning om, är det den brutala och något massiva formen av gigantiska dammtussar du jagar innan morsan kommer för att hämta smutstvätten? Nu när jag ändå blottar mig, jo jag är 24år och mamma hämtar min tvätt smutsig och levererar den vikt samt ren! Jag skyller det på att jag inte tid, spamma sporthoj är min livsuppgift och min drog i livet... Min dag är gjord om jag lyckas trycka ner någon i stövlarna med en halvsnuskig missuppfattning av det personen egentligen ville uttrycka.

Undrar om jag har tid att jobba idag, verkar finnas mkt gott att vältra sig i här ;)

-@

Jo, vi fick avrunda den synen med 2st rediga ögonsköljningar á la 7L/st... Stack som fan!

-@

Han har vaknat! Skönt att ha dig tillbaka :tummenupp Har varit rätt tyst och stilla med käftandet här ett tag :hihi Nu kan alla snällt gå över på d1ce igen :fakta

Akta dig förresten att snacka om vad du ser.. Jag vet allt vad du har ögonen på :D

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
tuppjuck skrev:

Du är inte ensam...min hjärna går i censurläge direkt, tackålov...:D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
£m£li£ skrev:
2408117Jag vet allt vad du har ögonen på :D

Innan du lyckas försäga dig vill jag bara bekräfta att en burnout, näck med lite cremesupreme en go kväll utanför mammas sovrumsfönster inte är allt för långt borta ;)

-@

edit: då dessutom i vårat aerodynamikfenomomen, kaptenkula! Han har dock dispens med korsett för att inte slabba ner tanken med navelkladd ;)

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...