Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
d1ce skrev:
2408196 Jag tänkte vara allvarlig i ett inlägg, om det är ok?

Kunde jag pumpa jluddämparen full med gullfiber?
-@
Då ska jag också var allvarlig en stund. Om du pumpar en ljuddämpare full med gullfiber kommer ditt ollon att klia tror jag...

Nej med seriöst så funkar det med gullfiber, riktig ljuddämparull håller dock något längre. Förr nar jag hade tvåtaktare så stoppade jag alltid om dämparna med gullfiber årligen och då före besiktnineg förstås.

Ett kors för att fasthålla en "stålboll" (du vet så där man har att göra rent diskbänkar med) innanför vet jag att en del tar till inför besiktningen, men bara ett kors har nog marginell effekt.

Det viktiga för livslängden av en stoppning är att ullen verkligen packas hårt. Det är när avgaspulserna luckrat upp ullen som de enskilda fibrerna kan börja röra sig vilket gör att de bryts och sedan far ut genom avgasröret ända tills dämparen är mer eller mindre tom.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
d1ce skrev:
2408226 Nu när du säger det... Måste fan bättra mig!

Nu ska jag bli seriös, allvarlig, sluta driva med folk, göra mig själv till åtlöjje och slösa fruktansvärt mkt tid framför sporthoj när jag kan göra andra ting.:rolleyes:

-@

Du glömde en smilie, ju...;) Men du har fan en poäng....vi kommer få starta ett tolvstegs program a 'la Länkarna för att vänja av folk från sh...:hihi

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:
2408230 Då ska jag också var allvarlig en stund. Om du pumpar en ljuddämpare full med gullfiber kommer ditt ollon att klia tror jag...

Nej med seriöst så funkar det med gullfiber, riktig ljuddämparull håller dock något längre. Förr nar jag hade tvåtaktare så stoppade jag alltid om dämparna med gullfiber årligen och då före besiktnineg förstås.

Ett kors för att fasthålla en "stålboll" (du vet så där man har att göra rent diskbänkar med) innanför vet jag att en del tar till inför besiktningen, men bara ett kors har nog marginell effekt.

Det viktiga för livslängden av en stoppning är att ullen verkligen packas hårt. Det är när avgaspulserna luckrat upp ullen som de enskilda fibrerna kan börja röra sig vilket gör att de bryts och sedan far ut genom avgasröret ända tills dämparen är mer eller mindre tom.

Farbror förstå sig på.

Finns det något substuitut som inet skapar en sådan klåda då? Jag vill gärna kunna ta et snabbjuck vid våra regelbundna stopp för att slippa då "kommet" i kallingarna... Pungen får gärna också klara sig, så jobbigt att sitta på skiten annars.

Tack :tummenupp

-@

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Carro1 skrev:
2408175 Du har valt fel sida om stan helt enkelt:)lol ), seså inga sådana miner nu :tungan
(Håkan verkar som att vi har en till icke-vårddömd patient, med samma symptom som KB.. :rolleyes: :3freak )

Jag skall tala med min nya vårdare!! :D
Se om vi kan ta med honom i programet också.. :D

Om inte annat så kan jag ju själv starta en franchise!! :tummenupp
Ser redan en passande slogan framför mig!

d1ce skrev:
2408189 Jag tänkte belöna mig själv med en bombrepa till något riktigt risigt skitställe som man vet garanterat kommer att ge mig en saftig magknip...

-@

Å fan!
Skall du komma hem till mig???
Nåja!! Ring före :D

Edit: Konstaterade att det blir en simtur från Kista till Haninge..
Helvete vad vatten det ramlar ner..

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Snail_shell skrev:
2408249

Å fan!
Skall du komma hem till mig???
Nåja!! Ring före :D

Lugn å fin nu...rasslet när du började plocka fram kjettingen och bondageprylarna ur "leksakslådan" hörs ända till Tyresö...:D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Lord Adrian skrev:
2408210 Är något av dina inlägg INTE en homoerotisk omskrivning för något???;)
Aha...."vax"kväll igen...:arsele

Jag lever för min sothora. D1ce och scud vill bara förföra en gammal man till hjärtattack för att få ärva henne. Man jag skall dela kista med henne, okysst!!!

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Jörgen Karlsson skrev:
2408199 Jadå! komsi komsi så ska pappa putsa, ska bara stänga garageportarna och släcka lite först... ;)

Polera toppen . . . . :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Sluuuutaaaa... får-inte-luft-behöver-syr-ga-a-a-s!!!

Lord Adrian skrev:
2408210 Är något av dina inlägg INTE en homoerotisk omskrivning för något???;)

Aha...."vax"kväll igen...:arsele

SMTA!!! :D

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2408263 Jag lever för min sothora. D1ce och scud vill bara förföra en gammal man till hjärtattack för att få ärva henne. Man jag skall dela kista med henne, okysst!!!

Jag misstänker att det kan krävas mer än dom två ungtupparna för att skicka en gammal bryggarhäst som min herre i graven. Kysst eller okysst. Men det ÄR en vacker föresats att bli begravd med sothoran vid din sida. Kistbärarna kan ha vissa invändningar, dock..:hihi

Snail_shell skrev:
2408266 Va!!

Känner du dig lite sugen?? :D

En smula, men jag vet ju hur lätt du får blåmärken av handfängslen så vi får leka "snällt"...:D

Last edited:

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Jörgen Karlsson skrev:
2408263 Jag lever för min sothora. D1ce och scud vill bara förföra en gammal man till hjärtattack för att få ärva henne. Man jag skall dela kista med henne, o-ollad!!!

Mhhmhhhmmmm... ante mig det ja...

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
d1ce skrev:
2408237 Farbror förstå sig på.

Finns det något substuitut som inet skapar en sådan klåda då? Jag vill gärna kunna ta et snabbjuck vid våra regelbundna stopp för att slippa då "kommet" i kallingarna... Pungen får gärna också klara sig, så jobbigt att sitta på skiten annars.

Tack :tummenupp

-@

Enligt tidigare samtal kring dina veneriska åkommor så är ju din klåda redan svår. Jag tror nog att gullfibern inte kommer att kunna noteras av dig.

Det som bör undvikas om du väljer att insvetsa ett kors är nog mest höga avgastemperaturer strax före du och sessan ska ha er herdestund. Ty glöder korset och din lust är stor så kan din stolthet se ut som en snittad prinskorv när du drar ut den.

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Lord Adrian skrev:
2408281
En smula, men jag vet ju hur lätt du får blåmärken av handfängslen så vi får leka "snällt"...:D

VAd har ni för stoppord? Steka, Sothoran eller bulten? :D

Jörgen Karlsson skrev:
2408290 Enligt tidigare samtal kring dina veneriska åkommor så är ju din klåda redan svår. Jag tror nog att gullfibern inte kommer att kunna noteras av dig.

Det som bör undvikas om du väljer att insvetsa ett kors är nog mest höga avgastemperaturer strax före du och sessan ska ha er herdestund. Ty glöder korset och din lust är stor så kan din stolthet se ut som en snittad prinskorv när du drar ut den.

Ohh.. bodymods! :näsblod

Last edited:

Ulfis

aka Retep
Gick med
13 Oct 2004
Hoj
VFR800 -08, CBR600 -96
Jörgen Karlsson skrev:
2408263 Jag lever för min sothora. D1ce och scud vill bara förföra en gammal man till hjärtattack för att få ärva henne. Man jag skall dela kista med henne, o-ollad!!!

Då är väl hojen det enda som är o-ollat i kistan :rolleyes:

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Nu ska ja ut o plaska i vattenpölarna med plastraketen.. Ni får ha det så kul!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras