Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060830

Status
Ej öppen för fler svar.

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Stava
Hoj
BMW R1200GSA
Kapten Blåskägg skrev:
2418186 Räcker med att bara poppa upp, men om du passar på att smäda din omgivning lite i tråden före och efter körning så är det pluspoäng :tummenupp
Har just haft ett LÅNGT samtal med en kolega till dig så i morgon du....hehehe:tungan
 

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Radfyror o V-twin.
Lord Adrian skrev:
2418192 Tjänstekorken är alltid på plats, därav den rakryggade hållningen:fakta Hade inte kunnat böja mig om så livet hängde på det..:hihi

Blanda inte ihop värja med buttpl... tjänstekork. Det är grovleken som räknas, inte längden. Gör om gör rätt :D
 

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Vallentuna
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
d1ce skrev:
2418187 Kapten var visserligen med, men jag har inga rivmärken eller andra antydningar till att någon slitit i grejjerna ;)

-@

Tänkte på din text under avataren.

Hoj: Gixxer med Slip-in..

Kanske läge att ändra det till Slip-OFF :D
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
d1ce skrev:
2418187 Kapten var visserligen med, men jag har inga rivmärken eller andra antydningar till att någon slitit i grejjerna ;)

-@

Glöm inte att Spökollarn har övernatürlich förmågor....Det är fullt möjligt att han materialiserat innanför ditt skinnställ och besudlat din o-ring...;) Enda säkra sättet att veta är att kolla bakdörren med en spegel...

(_!_) = ej ollad. (_0_) = Spökollarn was there.

:rofl

tuppjuck skrev:
2418194 Blanda inte ihop värja med buttpl... tjänstekork. Det är grovleken som räknas, inte längden. Gör om gör rätt :D

Lång OCH grov...kan det bli MER rätt?;)
 
Last edited:

Nihlén

Go Thai
Gick med
3 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda X-11 -01
Kapten Blåskägg skrev:
2418186 Räcker med att bara poppa upp, men om du passar på att smäda din omgivning lite i tråden före och efter körning så är det pluspoäng :tummenupp


Jag troro inte riktigt jag nått den nivån att jag kan sticka upp på detta forumet när jag hittils i år bara hunnit 80mil varav 80 den senaste veckan. Visserligen finns det nog sånna som kör det under hela sesongen men de deltar inte i denna tråd... Eller?

Nåväl får se om jag tar mig ut på halvtaskigt bakdäck och snustorr tank. det verkar vara ett fartfyllt gäng i alla fall. Ser ni en bludrande krypande X-11 men en allt för smal textilgubbe på så är det troligen jag som tagit mig från jobbet tidigare för att se vad som försigår.
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Valrog skrev:
2418201 DU vet vem..Är här och kollar lite krokar o dyl...

:rofl :rofl :rofl
Passa er som satan, han må se rätt välartad ut men bakom den beskedliga fasaden döljer sig en brutal spökollare....rekommenderar att ni kör 3-skift i rekonden efter ett besök :D
 

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Ort
..
Hoj
HYM 1100S
Nihlen skrev:
2418206 Jag troro inte riktigt jag nått den nivån att jag kan sticka upp på detta forumet när jag hittils i år bara hunnit 80mil varav 80 den senaste veckan. Visserligen finns det nog sånna som kör det under hela sesongen men de deltar inte i denna tråd... Eller?

Nåväl får se om jag tar mig ut på halvtaskigt bakdäck och snustorr tank. det verkar vara ett fartfyllt gäng i alla fall. Ser ni en bludrande krypande X-11 men en allt för smal textilgubbe på så är det troligen jag som tagit mig från jobbet tidigare för att se vad som försigår.
Det finns plats för alla farter! Bara o dyka upp :tummenupp
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Nihlen skrev:
2418206 Jag troro inte riktigt jag nått den nivån att jag kan sticka upp på detta forumet när jag hittils i år bara hunnit 80mil varav 80 den senaste veckan. Visserligen finns det nog sånna som kör det under hela sesongen men de deltar inte i denna tråd... Eller?

Nåväl får se om jag tar mig ut på halvtaskigt bakdäck och snustorr tank. det verkar vara ett fartfyllt gäng i alla fall. Ser ni en bludrande krypande X-11 men en allt för smal textilgubbe på så är det troligen jag som tagit mig från jobbet tidigare för att se vad som försigår.

Klart du ska med, visst hetsas det en del i tråden men alla hänger med på körningen och ingen blir ifrånåkt :tummenupp

scud skrev:
2418212 Det finns plats för alla farter! Bara o dyka upp :tummenupp

:fakta
 
Last edited:

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Stava
Hoj
BMW R1200GSA
Nihlen skrev:
2418206 Jag troro inte riktigt jag nått den nivån att jag kan sticka upp på detta forumet när jag hittils i år bara hunnit 80mil varav 80 den senaste veckan. Visserligen finns det nog sånna som kör det under hela sesongen men de deltar inte i denna tråd... Eller?

Nåväl får se om jag tar mig ut på halvtaskigt bakdäck och snustorr tank. det verkar vara ett fartfyllt gäng i alla fall. Ser ni en bludrande krypande X-11 men en allt för smal textilgubbe på så är det troligen jag som tagit mig från jobbet tidigare för att se vad som försigår.

Kanske ska tillägga att det pratas MYCKET i den här tråden..VERKLIGHETEN är något HELT annorlunda.
OM du tycker du kör sakta ska du se mig och en del andra....
Som sagt mycket snack i liten verkstad.
HÄNG MED DU!!!:yoparty
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Nursey skrev:
2417530 Bikerwoman är på G..jag måste fixa ollad mandel :näsblod

Vill du ha en söt eftersmak så kan jag hjälpa dig, vill du ha riktig sagge får du snacka med fröken kapten.

-@
 

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Radfyror o V-twin.
Lord Adrian skrev:
2418204 Glöm inte att Spökollarn har övernatürlich förmågor....Det är fullt möjligt att han materialiserat innanför ditt skinnställ och besudlat din o-ring...;) Enda säkra sättet att veta är att kolla bakdörren med en spegel...

(_!_) = ej ollad. (_0_) = Spökollarn was there.

:rofl



Lång OCH grov...kan det bli MER rätt?;)

Nu pratar du a-v-a-n-c-e-r-a-d S&M :rodnar

Hillebarder är en heeelt annan division än värja och bu... tjänstekork! :D

scud skrev:
2418221 Ja, fråga tuppjuck :D

:rofl :rofl :rofl

Om det menas med att alla väntar vid McD på Sveavägen så är det sant! :D
 
Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
scud skrev:
2418221 Ja, fråga tuppjuck :D

Att hans dominanta touringgen tog överhand är inget som kan skyllas på oss:D Vi stod snällt och väntade när han visslade förbi med radarn låst på någon goretexrumpa framför...:D
 

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Radfyror o V-twin.
Lord Adrian skrev:
2418229 Att hans dominanta touringgen tog överhand är inget som kan skyllas på oss:D Vi stod snällt och väntade när han visslade förbi med radarn låst på någon goretexrumpa framför...:D

Bah! Människor är flockdjur. Jag följde helt enkelt med den största flocken... att den vid avfarten till E18 från Vaxholmsvägen hade krympt till 2 personer gör väl inget!? :tomten

Nu vet jag iaf hur man hittar från Vallentuna trakten via Bällsta, Täby Kyrkby och Täby till E18 igen... :tungan

Men nästa gång är jag lite mer beredd på hur vägen ser ut och kan koncentrera mig mer på sightseeingen än att ha tunnelseende och bara se en rump... bakljus på några hojar och försöka hänga med. *host*

Men det var skojsomfan att få gasa lite :yoparty

NU är det banne mig äääntligen lunsj här!

Tjo!!!
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Valrog skrev:
2418266 Måste snacka lite oxå ju...:D
Duvet varva ner lite före lunchen....hehehehe


Apropå jobba...Kan fixa bra pris på en nyckel, larmdosa samt omkodning av dessa till en V70 -99:a?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top