Har just haft ett LÅNGT samtal med en kolega till dig så i morgon du....heheheKapten Blåskägg skrev:2418186Räcker med att bara poppa upp, men om du passar på att smäda din omgivning lite i tråden före och efter körning så är det pluspoäng
Har just haft ett LÅNGT samtal med en kolega till dig så i morgon du....heheheKapten Blåskägg skrev:2418186Räcker med att bara poppa upp, men om du passar på att smäda din omgivning lite i tråden före och efter körning så är det pluspoäng
Lord Adrian skrev:2418192Tjänstekorken är alltid på plats, därav den rakryggade hållningen Hade inte kunnat böja mig om så livet hängde på det..
Han gick förbi igen med ett konstigt smail på läpparna??Valrog skrev:2418193Har just haft ett LÅNGT samtal med en kolega till dig så i morgon du....hehehe
d1ce skrev:2418187Kapten var visserligen med, men jag har inga rivmärken eller andra antydningar till att någon slitit i grejjerna
-@
Valrog skrev:2418193Har just haft ett LÅNGT samtal med en kolega till dig så i morgon du....hehehe
DU vet vem..Är här och kollar lite krokar o dyl...Kapten Blåskägg skrev:2418200Haha, vem då?
d1ce skrev:2418187Kapten var visserligen med, men jag har inga rivmärken eller andra antydningar till att någon slitit i grejjerna
-@
tuppjuck skrev:2418194Blanda inte ihop värja med buttpl... tjänstekork. Det är grovleken som räknas, inte längden. Gör om gör rätt
Kapten Blåskägg skrev:2418186Räcker med att bara poppa upp, men om du passar på att smäda din omgivning lite i tråden före och efter körning så är det pluspoäng
Valrog skrev:2418201DU vet vem..Är här och kollar lite krokar o dyl...
Det finns plats för alla farter! Bara o dyka uppNihlen skrev:2418206Jag troro inte riktigt jag nått den nivån att jag kan sticka upp på detta forumet när jag hittils i år bara hunnit 80mil varav 80 den senaste veckan. Visserligen finns det nog sånna som kör det under hela sesongen men de deltar inte i denna tråd... Eller?
Nåväl får se om jag tar mig ut på halvtaskigt bakdäck och snustorr tank. det verkar vara ett fartfyllt gäng i alla fall. Ser ni en bludrande krypande X-11 men en allt för smal textilgubbe på så är det troligen jag som tagit mig från jobbet tidigare för att se vad som försigår.
Nihlen skrev:2418206Jag troro inte riktigt jag nått den nivån att jag kan sticka upp på detta forumet när jag hittils i år bara hunnit 80mil varav 80 den senaste veckan. Visserligen finns det nog sånna som kör det under hela sesongen men de deltar inte i denna tråd... Eller?
Nåväl får se om jag tar mig ut på halvtaskigt bakdäck och snustorr tank. det verkar vara ett fartfyllt gäng i alla fall. Ser ni en bludrande krypande X-11 men en allt för smal textilgubbe på så är det troligen jag som tagit mig från jobbet tidigare för att se vad som försigår.
scud skrev:2418212Det finns plats för alla farter! Bara o dyka upp
Nihlen skrev:2418206Jag troro inte riktigt jag nått den nivån att jag kan sticka upp på detta forumet när jag hittils i år bara hunnit 80mil varav 80 den senaste veckan. Visserligen finns det nog sånna som kör det under hela sesongen men de deltar inte i denna tråd... Eller?
Ja, fråga tuppjuckKapten Blåskägg skrev:2418214ingen blir ifrånåkt
Nursey skrev:2417530Bikerwoman är på G..jag måste fixa ollad mandel
Lord Adrian skrev:2418204Glöm inte att Spökollarn har övernatürlich förmågor....Det är fullt möjligt att han materialiserat innanför ditt skinnställ och besudlat din o-ring... Enda säkra sättet att veta är att kolla bakdörren med en spegel...
(_!_) = ej ollad. (_0_) = Spökollarn was there.
Lång OCH grov...kan det bli MER rätt?
scud skrev:2418221Ja, fråga tuppjuck
scud skrev:2418221Ja, fråga tuppjuck
Lord Adrian skrev:2418229Att hans dominanta touringgen tog överhand är inget som kan skyllas på oss Vi stod snällt och väntade när han visslade förbi med radarn låst på någon goretexrumpa framför...
Hallå där!!! Ska inte du jobba???Valrog skrev:2418193Har just haft ett LÅNGT samtal med en kolega till dig så i morgon du....hehehe
Måste snacka lite oxå ju...Ingeli64 skrev:2418258Hallå där!!! Ska inte du jobba???
Valrog skrev:2418266Måste snacka lite oxå ju...
Duvet varva ner lite före lunchen....hehehehe
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |