Ska kolla PM:a mig bilnummer bara så jag vet exakt grejjor..Lord Adrian skrev:2418276Apropå jobba...Kan fixa bra pris på en nyckel, larmdosa samt omkodning av dessa till en V70 -99:a?
Ska kolla PM:a mig bilnummer bara så jag vet exakt grejjor..Lord Adrian skrev:2418276Apropå jobba...Kan fixa bra pris på en nyckel, larmdosa samt omkodning av dessa till en V70 -99:a?
Valrog skrev:2418281Ska kolla PM:a mig bilnummer bara så jag vet exakt grejjor..
Kapten Blåskägg skrev:2418208
Passa er som satan, han må se rätt välartad ut men bakom den beskedliga fasaden döljer sig en brutal spökollare....rekommenderar att ni kör 3-skift i rekonden efter ett besök
Stackarn, han är väl inte reggad här på SH ännu så han kan ju inte ens få försvara sig.Kapten Blåskägg skrev:2418208
Passa er som satan, han må se rätt välartad ut men bakom den beskedliga fasaden döljer sig en brutal spökollare....rekommenderar att ni kör 3-skift i rekonden efter ett besök
d1ce skrev:2417446Jävlar i helvete! Jag är fri från begär, jag känner inte behovet... Jag lämnar sandlådan åt er så ni kan roa er
-@
Nursey skrev:2418157Vad skönt att någon fick sovmorgon
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2417874#post2417874
Ingeli64 skrev:2418466Stackarn, han är väl inte reggad här på SH ännu så han kan ju inte ens få försvara sig.
tuppjuck skrev:2418396Det är inte han som ollade FMV igår när de skulle röja brandbomber?
http://cesium.24x7.se/fmvollning.jpg
Kapten Blåskägg :rofl :rofl :rofl Tagen med fingrarna i syltburken :D[/QUOTE skrev:Ajajaj ja det finns ju spioner med kameror ute överallt.
Ingeli64 skrev:2418919Ajajaj ja det finns ju spioner med kameror ute överallt.
£m£li£ skrev:2418477Otroligt nog så känner jag faktiskt nästan likadant Trots det har jag varken chips och dipp eller tid för filmtittande hemma att roa mig med
Lär ju bli värre på torsdag iof, men fram till dess är mitt beroende kraftigt sänkt
scud skrev:2418944Är mina inlägg osynliga?? Lunda, ikväll.. Hallå?
Hör väl kanske till att man ska bli fet-dissad, det är nog en del av ritualen på SH. Tack, jag vill gärna va medlem så jag står ut
TackarSnail_shell skrev:2418947I kväll är det din tur...
Hör väl kanske till att man ska bli fet-dissad, det är nog en del av ritualen på SH. Tack, jag vill gärna va medlem så jag står ut
Kapten Blåskägg skrev:2418929Ja det går inte ens att genomföra en smygollning utan att bli upptäckt längre, tragisk utveckling i ollarbranchen
Okeeej..Kapten Blåskägg skrev:2418959
Ja det hör till
Men just nu handlar det nog mer om att folk inte är online
Jag hinner nog inte dit iaf
Snail_shell skrev:2418947I kväll är det din tur...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|