d1ce skrev:2420880Vafan, ska ni med?!
Det här kommer ju dra ut långt över läggdags, är det verkligen ok?
-@
Du, jag ska med också, så snigelgruppen kommer nog rulla i mål lagom tills nästa veckas körning
d1ce skrev:2420880Vafan, ska ni med?!
-@
Kapten Blåskägg skrev:2420830Vill bara kunggöra att Fröken E och jag satte mitt livs bästa nedlägg i söndags
Var då kanske ni undrar? Generatorböjen på väg från Waxholm såklart, var annars
Endast millimeter återstår på fegranden och det ska bort ikväll
Ingeli64 skrev:2420875Jisses, har du tänkt att jag skall somna där bakpå ikväll.
Om jag nu får ledigt från "spisen" vill säga.
VADF hade du tänkt dig gjöra då om man får fråga??d1ce skrev:2420880Vafan, ska ni med?!
-@
bikerwoman skrev:2420848Fegrand...vad är det? Sånt existerar inte på min hoj! Skylla på skjuts lilla gubben...?
scud skrev:2420853Jag har fegrand, men så åker jag ju bara på café-cruisings likt onsdags-åkningen! Nångång ska nog även jag lära mig svänga..
d1ce skrev:2420874Du ska inte mäta bredden på skitstripan i dina kallingar mannen, det är den onötta delen på bakdäcket!
Sist jag kollade var det 1dm på var sida, minst
-@
Jo, jag VET att hojjen kan mer än jag. Lutar mer och mer för varje dag. Ser fram emot första B&K-kursen, då jävlar ska jag lära mig köra så ja kan steka vem fan som helst efteråt!!Kapten Blåskägg skrev:2420931Jag börjar inse att det går att luta sjukt jävla mycket med hojen, gäller även din hoj kompis
Snail_shell skrev:2420862Herre gud människa! Har du den kvar??
Tro fan att du blir förnedrad!!
Ingeli64 skrev:2420875Jisses, har du tänkt att jag skall somna där bakpå ikväll.
Om jag nu får ledigt från "spisen" vill säga.
ewook skrev:2420892Du, jag ska med också, så snigelgruppen kommer nog rulla i mål lagom tills nästa veckas körning
Gissa vem som kommer stå hemma med slippapper hela eftermiddagenKapten Blåskägg skrev:2420942Dags att intressera sig lite för ditt bakdäck nästa gång tror jag
Kapten Blåskägg skrev:2420942Dags att intressera sig lite för ditt bakdäck nästa gång tror jag
ewook skrev:2420892Du, jag ska med också, så snigelgruppen kommer nog rulla i mål lagom tills nästa veckas körning
Valrog skrev:2420918
VADF hade du tänkt dig gjöra då om man får fråga??
LÅNGT över läggdax..hmmmm
Snail_shell skrev:2420947No probs!!
Jag har ju sagt att tröjorna delas ut när kapten är tillbaka vid Donken..
Och det är ju beräknat till 02:00 - 02:30.
scud skrev:2420950Gissa vem som kommer stå hemma med slippapper hela eftermiddagen
scud skrev:2420950Gissa vem som kommer stå hemma med slippapper hela eftermiddagen
Kapten Blåskägg skrev:2420954Du är fan felknullad mannen
Köper du slutkörda bandäck? Trodde det räckte med beggade puckarSnail_shell skrev:2420964Nej då!
Jag stressar iväg och sätter på det "racingkörda" däcket jag har hemma.
Det är fransigt i kanterna med en regnbåge runt om på båda sidor...
Snail_shell skrev:2420953You are so welcome!!
Jag la pinnen i backen i morse i rondellen i Västerhaninge..
Bara för att visa bilen bakom hur jävla manlig jag är..
Jag har sagt det förr!
Kan repetera mig i gen..
Ducati är byggd för att svänga med!!
Jag skall visa farbror om ett par veckor!!
Edit:
Dessutom skulle jag aldrig utsätta mig för den förnedring som det innebär att åka runt med orörda gummidelar på mitt bakdäck..
Men jag måste ju medge att det är strongt att våga berätta om det..
scud skrev:2420967Köper du slutkörda bandäck?
scud skrev:2420967Köper du slutkörda bandäck? Trodde det räckte med beggade puckar
Kapten Blåskägg skrev:Just det ja, det erkände han ju förra veckan
bikerwoman skrev:2420848Jag får väl slänga på nån bakpå jag med då? Nån frivillig som vill klämma ??
Nursey skrev:2420868Jag o Ullis kommer på min hoj..hon kom på att hennes skulle in på service ikväll. Så vi möts på Svea
Valrog skrev:2420918
VADF hade du tänkt dig gjöra då om man får fråga??
LÅNGT över läggdax..hmmmm
gattacca skrev:2421000Måste hoppa över även ikväll. Min röst är mitt jobb och jag har ännu inte investerat i vinterskrud...
Rocka på och håll er på vägen.
/Mackan
Milla skrev:2421091(Med två tjejer att tillfredsställa så tro fan det tar tid.. )
tuppjuck skrev:2421100Pja, vad brukar det ta? 2x4=8 sekunder? *hukar under soffan*
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|