tuppjuck skrev:2421100
Pja, vad brukar det ta? 2x4=8 sekunder? *hukar under soffan*
Ja, vi vet ju att d1ce e snabb, fast nu skrev jag ju tillfredsställa tjejerna...
tuppjuck skrev:2421100
Pja, vad brukar det ta? 2x4=8 sekunder? *hukar under soffan*
Valrog skrev:2420918VADF hade du tänkt dig gjöra då om man får fråga??
LÅNGT över läggdax..hmmmm
tuppjuck skrev:2421100Pja, vad brukar det ta? 2x4=8 sekunder? *hukar under soffan*
Ullis skrev:2421062Japp, ikväll ska jag vara spätta & då får man klämma Fast det blir Nursey som får sina klämda då hon får äran att ha ett sånt fint kex bakpå
d1ce skrev:2421142Jo, sen gnyler kjoltygen som inget annat!
-@
wheelieman skrev:2421110Glöm ej ett vinnarvrål i slutändan där du skriker: JAAAA... jag vann!! =)
Kapten Blåskägg skrev:2421157*stön* berätta lite mer *stön*
d1ce skrev:2421142Som svensk krigare sover jag inte Men det är väl svårt att förstå för en småfetpensionssparare
-@
Snail_shell skrev:2421164Utan att passera muggen.
Kapten Blåskägg skrev:2421165
För sent
Snail_shell skrev:2421159Att du skall göra dig till sånt åtlöje så här offentligt..
Det är inte kjoltyget du skall gnida mot..
Kongo skrev:2420903Hur länge står ni där innan ni åker? Kan tyvärr inte åka med, har träning inbokat i Uppsala , men tänkte titta förbi på väg hem och säga
Ullis skrev:2421062Japp, ikväll ska jag vara spätta & då får man klämma Fast det blir Nursey som får sina klämda då hon får äran att ha ett sånt fint kex bakpå
Nu är det ju poppis med att vara Bi, He & Ho. Så inte behöver man en "termos" för att de ska vara legalt att få klämma bobbisar
Avundsjuk, nån?? Va va va??
Upptäckte ju att det var i morgon bitti som min hoj ska infinna sej på service....så jag har ingen hoj ikväll. Alltså ingen körning, men Svea & cookies blir det
Vill du ha jobb som EKO?? Eller kanske de var jag som skulle ha det
bikerwoman skrev:2421189Träna?? ...när man kan äta Nurseys kakor
bikerwoman skrev:2421189Ja, vad fan! Man har ju dubbelt så stor chans om man är lite av varje!
Kapten Blåskägg skrev:2421157*stön* berätta lite mer *stön*
Ullis skrev:2421317Ha ha, SANT!! Så kommer jag hem själv från krogen i helgen, då måste jag "suuuuga" rejält
Nihlen skrev:2421354Känns ju inte troligt att man kan köra ikapp gänget som får drygga 1,5h i försprång!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|