MacRabbit
Oskyldig
Nursey skrev:Nu skall jag åka o hämta min spätta Ullis så skall vi äta en bit mat och sedan åka till Donken.
Kram
Spanade efter gänget på Donken för en stund sen.. men missade att få klämma era bullar
Nursey skrev:Nu skall jag åka o hämta min spätta Ullis så skall vi äta en bit mat och sedan åka till Donken.
Kram
Lord Adrian skrev:2422257Nån/några som klotat igen?
Thyg0d skrev:2422150Jupps... det måste dom.... Det är deras jobb!
Och FY FAN vad dom är bra på det!!!!!
Har jobbat som support på ett statligt verk och Gode gud
ibland alltså... Man bara tappar hakan av häpnad över hur folk tänker/inte tänker... Skrämmande!
Jobbar du med Internet supporten dessutom??
Nautilus skrev:2422311Det var en omkullkörning, ja.. Lågfartskollision, nästan stillastående, men ambulans kom. Jag såg inte vem det var. Nu tänker inte jag säga mer eftersom jag inte såg händelsen, det är bättre att någon som vet säger vad som hände än att jag sitter här och berättar tredjehandsuppgifter.
Bortsett från det var det en bra kväll med kul körning! Jag åkte hem nästan direkt från Vaxholm, men det blir säkert donkenbesök lite senare.
Lord Adrian skrev:2422327Ok, tack för infon. Skönt att det inte var allvarligare.
Lord Adrian skrev:2422327Ok, tack för infon. Skönt att det inte var allvarligare.
duccen900ss skrev:2422366Kan tilläga att killen klagade på smärtor i nacke/rygg...
Lord Adrian skrev:2422409Får hoppas det inte är något allvarligt...Du skrev "kollision"...Med vad?
tomasni skrev:2422457
Nu är jag i alla fall hemma, arg men tacksam att jag inte blev skadad.
Anderzzon skrev:2422523Nice pics
Vems e kexet på bild 4?
Thyg0d skrev:2422537I second that!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|