ewook skrev:2422749Nä, jag är medveten om att jag har ett stort antal begränsningar, höll på o falla för gas-trycket första sträckan, men pustade ut o kopplade av efter gottis. Påskjutare i snabba gruppen? hualigen, med min stånkare?
Vilken grupp puttrade du i?
Retep skrev:2422772Alla har någon begränsning....
Jag åkte i långsamma gruppen då jag hade min yngsta dotter Sara bakpå. Annars brukar jag trivas i mellangruppen
scud skrev:2422787Som redan nämnts så är det ibland riktigt dåligt med avstånd. Själv körde jag i den mindre snabba gruppen (ja den långsammaste) och fan va vissa låg nära.. Nästan så man väntade på en mass-avkörning
Som tur va hände inte det, och jag hoppas det gick bra för han som körde omkull där vid vaxholmsvägen.
Nursey's kakor var JÄTTE-goda (tänkte skriva skit-goda men då skulle nån säkert kommentera det på något sjukt vis) tack så mycket!!
Nu hoppas ja bara på fler bilder från kvällen, tack allihopa som var med för ytterligare en lyckad onsdag
ewook skrev:2422790aaah, se där. då vet jag på ett ungefär vem det är jag talar med Du låg längre fram än mig Begränsningar är till för att arbeta bort =) jäkla tur att jag gått med i smc o får hem den fina boken så jag kan bläddra fram eventsen (synd att det var årets bok bara )
Retep skrev:2422800Kaptens röv kan vi diskutera senare...
Apropå bok... Nu när höstmörkret sakta men säkert börjar infinna sig skulle jag vilja rekommedera denna mc-porr när högerhanden inte längre har någon gasrulle att ömt hantera: ...
/Peter
Såklart alla vill det.. Hade tänkt wheela förbi han och olla han på en och samma gång.. Men det får nog bli nästa onsdagewook skrev:2422790kanske därför ni höll taskigt avstånd, alla ville närma sig hans bakre regioner
ewook skrev:2422811Mange tack för tipset! Aldrig tänkt på att det finns böcker gällande körstilen som inte har utfärdats av något vv-relaterat Ska lägga den på listan på böcker som skall inhandlas, uppskattat!
Lord Adrian skrev:2422566Kul med lite bilder, men nu har jag ännu mer dödsångest över att sitta på jobbet...
scud skrev:2422822Såklart alla vill det.. Hade tänkt wheela förbi han och olla han på en och samma gång.. Men det får nog bli nästa onsdag
Förresten, "NI", jag höll fan bra avstånd för det mesta.. Skit samma, man kan tjata på folk hur mycket som helt, väl ute på räserbanan glömmer de bort allting ändå!
Snail_shell skrev:2422835Visst känns det skoj!!
Ska du med i helgen på en jävla tur över hela sörmland..
Har du fler av de där bilderna?Retep skrev:2422879Nu är det typ såhär...
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=160618&d=1156969037
bikerwoman skrev:2422873
...ber också om ursäkt för att jag drabbades av ett plötsligt "gasryck" och körde om 2 st. på en väg där det var 1 km fri sikt...uppskattades inte av den ena personen, fick mig en liten utskällning!
Detta var naturligtvis dumt gjort av mig, glömde bort reglerna.
Nattinatti!
scud skrev:2422884Har du fler av de där bilderna?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|