Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
ewook skrev:2422619Jag var ju tamejfaaaaan nästan längst bak, o int fan såg jag din hoj vad jag kan minnas!
nepp jag var till jobbet och fika i ställe, men jag var på donken sen
ewook skrev:2422619Jag var ju tamejfaaaaan nästan längst bak, o int fan såg jag din hoj vad jag kan minnas!
Ingel skrev:2422931tack... eller nåt.
det va kul idag men undrar om det inte skulle va bra med lite mindre grupper (mindre människor i varje grupp) om det finns tillräckligt med turledare. det blir lite väl mycket stopp ibland, farligt att köra med kalla däck juh.
Snail_shell skrev:2422835Visst känns det skoj!!
Ska du med i helgen på en jävla tur över hela sörmland..
Lord Adrian skrev:2422954Jobbar hela helgen med, så...raincheck?
Retep skrev:2422955Fan... det kostar på att vara adlig....
Froberg_racing skrev:2422344Det var jävligt kul att åka idag! Det måste man ju haka på nån mer gång!
duccen900ss skrev:2422252Jahapp! Först tillbaks trots att man var den hjälpsamme sameriten...
Tyvärr måste jag meddela att den här gruppkörningen blev den sista för min del då jag känner att jag inte "litar på" hur folk runt omkring mig kör!
Rabarbersvaj heter det på finspråkKapten Blåskägg skrev:2422965...fick lite ståkuk när...
Kapten Blåskägg skrev:2422965Gott folk, tack som satan för en höjdarkväll ...
..Jag valde dock att köra rakt upp till Lunda för att vi inte skulle missa Bogan i dagsljus.
kiwimaddog skrev:2422445Överlevde min första onsdagstur efter incidenten(var en av avåkarna för tre veckor sedan)... fick aldrig nåt riktigt flyt dock, kändes lite sådär kul... nåväl, tänkte bjussa på lite bilder iaf:
icko skrev:2422461Tack för denna tur!
Kalasväder, kul folk o sjysst hojåkning!
Kan de bli bättre!?
Drabbades dock av akut hemlängtan på Bogan.
Hoppas ni inte tog allt för illa upp er som jag körde om!?
//Micke
Anderzzon skrev:2422523
Vems e kexet på bild 4?
Valrog skrev:2422968Ja tack alla som stod ut med att ligga bakom mig..
Hoppas det va till belåtenhet och så.
Synd på lilla vurpan och jag hoppas det inte va så allvarligt.
Tack igen då alla...Jag/Vi hade det ok iallafall.
GOTT MED LITE KAKOR
Tack ska du ha..COLOSSUS skrev:2422987Det var bra kört....
Bra tempo genom hela dagen speciellt på slutet....
// Colossus
ewook skrev:2422559Jaha, det här var ju åka av. Har ett grovt behov av o bättra på tekniken måste jag säga. För er som undrar så var det jag som agerade bromskloss i 'långsamma' gruppen
Glömde säga tack till samtliga som hade tålamodet att ha mig framför / bakom! .För er som låg bakom, blinkersen funkar nu, så om ni vill så kan jag komma o blinka samtliga ggr som jag inte lyckades åt vänster .
Till Kaptän - Mange tack för visad hänsyn mot en nybörjare. Dock här i efterhand kan jag säga att jag tog nog lite för många chanser. Om tiden finns så kommer jag säkerligen o sniglar nästa vecka också
HMMMM ja självkritiken är det ju inget fel på...Kapten Blåskägg skrev:2422998Jag är fan sjukt jävla snygg
Lord Adrian skrev:2422653Snällt av dig att trots den överhängande risken för en attackollning stanna och hålla KB sällskap där bak...
Vurpan 40 skrev:2422658Ja nu har man varit med och kört på onsdagskörningen...det var en kanonkul körning..Blir självklart att man hänger på nästa onsdag också...kul med så mycket folk...åkte långsamma??!! gruppen. Hoppas det gick bra för han som for omkull...
Valrog skrev:2422999HMMMM ja självkritiken är det ju inget fel på...
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|