Kapten Blåskägg skrev:2423555Jag är så trygg i min manlighet och min hojkörning så jag kan under kortare perioder och vid enstaka tillfällen säga saker som ligger i närheten av sanningen.
Jag har en fråga till er som kör avsevärt fortare än vad jag gör, inte till dig Mackan alltså
Är det fler som kör ungefär lika fort med kex bakpå som utan???
Alltså går det att hålla samma tempo med skjuts även när det börjar gå seriöst fort?
Förutsättningarna i min fråga är naturligtvis att den som sitter bakpå är förbannat duktig, vilket är fallet för mig
Gör det du mannen...Det går att åka FORT med skjuts oxå...Beror som sagt mycket på den som sitter bak.Kapten Blåskägg skrev:2423698Fan vad en del kände sig obefogat träffade av min fråga
Bra, då kan jag fortsätta min positiva tempoutveckling trots skjuts
Ingeli64 skrev:2423784sen var det slut på bilder för denna gång.
Windrider skrev:2423720vill bara säga att det gick bra inget brutet windrider
Valrog skrev:2423791Gör det du mannen...Det går att åka FORT med skjuts oxå...Beror som sagt mycket på den som sitter bak.
Ingeli64 skrev:2423784sen var det slut på bilder för denna gång.
d1ce skrev:2423792Vilken klippa! Bilder är alltid ett rent nöjje, såvida du inte prickar mig
Och vad var det för intresant under det där bordet måntro?
-@
Ullis skrev:2423799Hmmm.....sover grabbarna på bilden längst till vänster eller? Måste vara väldigt utmattande att hänga med i KB´s tempo
Ullis skrev:2423799Hmmm.....sover grabbarna på bilden längst till vänster eller? Måste vara väldigt utmattande att hänga med i KB´s tempo
d1ce skrev:2423729Jaja, gå inte in på detaljerna nu är du snäll, jag kan knappt bärga mig...
Och det där med dag, det är vilken som, det vet du
-@
Ullis skrev:2423807O´fan, å jag som trodde jag måste boka dag
ELLER framför...d1ce skrev:2423797Och hur pass hetsad man blir av gamlot bakom...
-@
d1ce skrev:2423808Det är ju den vanliga ordningen, men jag gör undantag för de allra mest desperata, annars blir det så jäkla utmattat när det väl kommer till skott
-@
Ullis skrev:2423813Kalas Så, vad kör du med för skott då?
Valrog skrev:2423812ELLER framför...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar