Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060830

Status
Ej öppen för fler svar.

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Noyah skrev:
2423756 kör du upp bilden i dens orginal size så ser du att det är en som gör en stoppppiiiieee

GIIIIIIIIIIIIIIIXXER!!!!!!!! :yoparty Kolla nedre vänstra hörnet bild 1.....fii fan va snygg. På den bilden luktade den ok oxå....

Froberg_racing

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2004
Hoj
Yamaha R1 -02
d1ce skrev:
2423946 Du får berätta, jag sysslar inte med sådant ;)

Vem känner sådana behov, jag är ju bara pojk

-@

Oki du vill alltså att jag ska dra hela storryn om blommor och bin!! Stackare du måste ha missat biologin i skolan! He He :tuttar

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Ullis skrev:
2423679
Jag undrar förresten VEM det var som tyckte att vi skulle köra till Norrtälje ist för hem efter Donken, kl halv ett på natten :va

Vet du nåt om det Nursey? :D

Hmmm.....jag känner mej en ANINGEN förbisedd här. :tråkad

Nursey.....så, vad vet du om detta.....TALA TILL MEJ!!! :6surkart

d1ce skrev:
2423824 En clearsilpumpad, viril och något sliten 24åring från de ädlare delarna av östra roslagen med en väl utvecklad **flora av regnbågsfärgadfärgad flänsost. Missbrukar vaseline och är av någon konstig anledning lite slapp där bak. Annars är det en prima man (eller pojke om du föredrar det) i sina bästa dagar...

Har helt släppt sitt begär för ollning, så var lugn.

Har du några övriga önskemål kan de säkert tillgodoses.

-@

**Det där var lite mer info än vad jag pallade :zpy Jag är hemskt ledsen, men jag tror vi måste göra slut :(

Last edited:

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
d1ce skrev:
2423921
Till skillnad från mig kanske du är nöjd med att ha kapten jöns i röven?! ;)

-@

:D

Näe men jag har kommit dig på spåren, men jag ska inte avslöja något för kexen promise :tummenupp

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Ullis skrev:
2423962 Hmmm.....jag känner mej en ANINGEN förbisedd här. :tråkad

Nursey.....så, vad vet du om detta.....TALA TILL MEJ!!! :6surkart

**Det där var lite mer info än vad jag pallade :zpy Jag är hemskt ledsen, men jag tror vi måste göra slut :(

T'was his plan all along methinks :brynad

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Nursey skrev:
2423839 Nästa vecka (ni vet då jag inte skall baka :tomten ) då blir det kolakakor :yoparty så ni kan börja banta redan nu :D

Du är FÖR snäll, vi älskar dig :hördu

Anderzzon skrev:
2423863 Har D1ce fått ragg som dessutom har dokumenterats i inlägg 940 :va
Garanti alltså då lär man ju åka med nästa gång :D
Nu var jag elak flåt

Svaret är ett rungande fetJA :D

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Förresten så behöver jag lite hjälp, eller snarare med/mot åsikter gällande en Polo 1,6-99 3-dörr.

Är sugen på denna. Enda "felet" är väl kanske att lacken är skavd...inte till botten men ytligt....på ena kofångarsidan (dottern i huset har piskat lite buskar med den). Inget som syns så mycket, men man vet ju om det.

Fått ner från 45-40, så det känns bra. Bes utan anmärk i aug, ska skattas i nov.

Sv. såld, underredsbeh. 2005, servo, cd, alu-fälg på sommardäck, v-däck på stålfälg, dragkrok, nokia(större) handsfree, airbags på båda sidor, ABS.
Kamkedja bytt i jan, han ska byta olja, filter & luftfilter till mej om jag vill ha den.

Mot./kupévärmare glömde jag kolla, får ta det när jag ringer & säger ja eller nej. Kändes jäkligt skön att köra & skulle passa mej & lillan kalas då jag e skitless på Uno.

Försäkring löjliga 250/mån hel.

Så, vad tror Ni. Ska man slå till som man köper skor....eller vänta in nåt ev ÄNNU bättre? Har jag iofs gjort sedan våras....det sitter banne mej i tjära här :confused:

Bifogat

• polo 1,6 -99.jpg
    polo 1,6 -99.jpg
    64.3 KB · Visningar: 43

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
xfader skrev:
2423934 Jag försökte komma igår. Men efter att ha torrsimmat lite i garaget insåg jag att det är svårt att köra hoj utan "the twist of the grip". Först tänkte jag:

- Fan det här är grymt ju, går att gasa skitbra

Sen gick det upp för mig att det fanns typ 85% mer gas att ge :)

... Och nu blev jag sugen på kakor också :(

Du kunde ju åkt bakom d1ce :rofl

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Ullis skrev:
2424001 Förresten så behöver jag lite hjälp, eller snarare med/mot åsikter gällande en Polo 1,6-99 3-dörr.

Är sugen på denna. Enda "felet" är väl kanske att lacken är skavd...inte till botten men ytligt....på ena kofångarsidan (dottern i huset har piskat lite buskar med den). Inget som syns så mycket, men man vet ju om det.

Fått ner från 45-40, så det känns bra. Bes utan anmärk i aug, ska skattas i nov.

Sv. såld, underredsbeh. 2005, servo, cd, alu-fälg på sommardäck, v-däck på stålfälg, dragkrok, nokia(större) handsfree, airbags på båda sidor, ABS.
Kamkedja bytt i jan, han ska byta olja, filter & luftfilter till mej om jag vill ha den.

Mot./kupévärmare glömde jag kolla, får ta det när jag ringer & säger ja eller nej. Kändes jäkligt skön att köra & skulle passa mej & lillan kalas då jag e skitless på Uno.

Så, vad tror Ni. Ska man slå till som man köper skor....eller vänta in nåt ev ÄNNU bättre? Har jag iofs gjort sedan våras....det sitter banne mej i tjära här :confused:
Tur att det inte alls är off topic :)

Priset har jag ingen aning om det är rätt, låter lite i överkant tycker jag? Hur långt har den gått? 11-12 tusen?
3-dörrars är snyggt, men ååååh va jobbigt ibland. Skavd lack på kofångaren är bara synd, men gör ju inte så mycket för vist är den av plast? (dvs börjar inte rosta hål om nån månad).

Annars är det en ganska fin bil, kollade själv på liknande för ett år sedan, men det blev en Golf istället.

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
Ullis skrev:
2424001 Förresten så behöver jag lite hjälp, eller snarare med/mot åsikter gällande en Polo 1,6-99 3-dörr.

Om man tar en snabb titt på blocket så verkar den ngt dyr.... har du jämfört med någon mer?

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Froberg_racing skrev:
2423958 Oki du vill alltså att jag ska dra hela storryn om blommor och bin!! Stackare du måste ha missat biologin i skolan! He He :tuttar

JAg tar varje tillfälle som ges att slumra in ;) Även den lektionen!

-@

Ullis skrev:
2423962**Det där var lite mer info än vad jag pallade :zpy Jag är hemskt ledsen, men jag tror vi måste göra slut :(

Hallå, vad är ditt problem? Den smakar helt ok, tro mig! :drool

-@

Last edited:

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Kapten Blåskägg skrev:
2424029 Låna skiten och kör hit med den så ska vi slå en ordentlig koll :fakta
Ja åkte förbi dig idag (ja ditt jobb iaf).. men du hörde säkert inget, ja måste nog plocka bort dämparen tror jag..

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Kapten Blåskägg skrev:
2424004 Du kunde ju åkt bakom d1ce :rofl

Då har han iaf fått möjligheten att vrida ur de där 85%. Trist att åka bakom dig som inte ens kan passera städer då tomgångskörningen ofta är begränsad till någon minut, har du flyt tar du dig ju igenom gottröra inom tidsbegränsingen...

-@

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
scud skrev:
2424036 Ja åkte förbi dig idag (ja ditt jobb iaf).. men du hörde säkert inget, ja måste nog plocka bort dämparen tror jag..

Jefla wannabe!!

Sno inte mitt koncept nu, en snygg kille på en fet hoj med ett jävla bröl. Iof vet jag inte hur du ska lyckas åstadkomma de första stegen i konceptet :D

-@

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...