Froberg_racing skrev:2423944Hehe Kan inte låta bli är född sån!
Du får berätta, jag sysslar inte med sådant
Vem känner sådana behov, jag är ju bara pojk
-@
Froberg_racing skrev:2423944Hehe Kan inte låta bli är född sån!
Noyah skrev:2423756kör du upp bilden i dens orginal size så ser du att det är en som gör en stoppppiiiieee
d1ce skrev:2423946Du får berätta, jag sysslar inte med sådant
Vem känner sådana behov, jag är ju bara pojk
-@
Ullis skrev:2423679
Jag undrar förresten VEM det var som tyckte att vi skulle köra till Norrtälje ist för hem efter Donken, kl halv ett på natten
Vet du nåt om det Nursey?
d1ce skrev:2423824En clearsilpumpad, viril och något sliten 24åring från de ädlare delarna av östra roslagen med en väl utvecklad **flora av regnbågsfärgadfärgad flänsost. Missbrukar vaseline och är av någon konstig anledning lite slapp där bak. Annars är det en prima man (eller pojke om du föredrar det) i sina bästa dagar...
Har helt släppt sitt begär för ollning, så var lugn.
Har du några övriga önskemål kan de säkert tillgodoses.
-@
d1ce skrev:2423921
Till skillnad från mig kanske du är nöjd med att ha kapten jöns i röven?!
-@
Ullis skrev:2423962Hmmm.....jag känner mej en ANINGEN förbisedd här.
Nursey.....så, vad vet du om detta.....TALA TILL MEJ!!!
**Det där var lite mer info än vad jag pallade Jag är hemskt ledsen, men jag tror vi måste göra slut
Nursey skrev:2423839Nästa vecka (ni vet då jag inte skall baka ) då blir det kolakakor så ni kan börja banta redan nu
Anderzzon skrev:2423863Har D1ce fått ragg som dessutom har dokumenterats i inlägg 940
Garanti alltså då lär man ju åka med nästa gång
Nu var jag elak flåt
xfader skrev:2423934Jag försökte komma igår. Men efter att ha torrsimmat lite i garaget insåg jag att det är svårt att köra hoj utan "the twist of the grip". Först tänkte jag:
- Fan det här är grymt ju, går att gasa skitbra
Sen gick det upp för mig att det fanns typ 85% mer gas att ge
... Och nu blev jag sugen på kakor också
Ullis skrev:2424001Förresten så behöver jag lite hjälp, eller snarare med/mot åsikter gällande en Polo 1,6-99 3-dörr.
Tur att det inte alls är off topicUllis skrev:2424001Förresten så behöver jag lite hjälp, eller snarare med/mot åsikter gällande en Polo 1,6-99 3-dörr.
Är sugen på denna. Enda "felet" är väl kanske att lacken är skavd...inte till botten men ytligt....på ena kofångarsidan (dottern i huset har piskat lite buskar med den). Inget som syns så mycket, men man vet ju om det.
Fått ner från 45-40, så det känns bra. Bes utan anmärk i aug, ska skattas i nov.
Sv. såld, underredsbeh. 2005, servo, cd, alu-fälg på sommardäck, v-däck på stålfälg, dragkrok, nokia(större) handsfree, airbags på båda sidor, ABS.
Kamkedja bytt i jan, han ska byta olja, filter & luftfilter till mej om jag vill ha den.
Mot./kupévärmare glömde jag kolla, får ta det när jag ringer & säger ja eller nej. Kändes jäkligt skön att köra & skulle passa mej & lillan kalas då jag e skitless på Uno.
Försäkring löjliga 250/mån hel.
Så, vad tror Ni. Ska man slå till som man köper skor....eller vänta in nåt ev ÄNNU bättre? Har jag iofs gjort sedan våras....det sitter banne mej i tjära här
Ullis skrev:2424001Förresten så behöver jag lite hjälp, eller snarare med/mot åsikter gällande en Polo 1,6-99 3-dörr.
Är sugen på denna. Enda "felet" är väl kanske att lacken är skavd...inte till botten men ytligt....på ena kofångarsidan (dottern i huset har piskat lite buskar med den). Inget som syns så mycket, men man vet ju om det.
Fått ner från 45-40, så det känns bra. Bes utan anmärk i aug, ska skattas i nov.
Sv. såld, underredsbeh. 2005, servo, cd, alu-fälg på sommardäck, v-däck på stålfälg, dragkrok, nokia(större) handsfree, airbags på båda sidor, ABS.
Kamkedja bytt i jan, han ska byta olja, filter & luftfilter till mej om jag vill ha den.
Mot./kupévärmare glömde jag kolla, får ta det när jag ringer & säger ja eller nej. Kändes jäkligt skön att köra & skulle passa mej & lillan kalas då jag e skitless på Uno.
Försäkring löjliga 250/mån hel.
Så, vad tror Ni. Ska man slå till som man köper skor....eller vänta in nåt ev ÄNNU bättre? Har jag iofs gjort sedan våras....det sitter banne mej i tjära här
Kapten Blåskägg skrev:2424004Du kunde ju åkt bakom d1ce
Froberg_racing skrev:2423958Oki du vill alltså att jag ska dra hela storryn om blommor och bin!! Stackare du måste ha missat biologin i skolan! He He
Ullis skrev:2423962**Det där var lite mer info än vad jag pallade Jag är hemskt ledsen, men jag tror vi måste göra slut
Anderzzon skrev:2423982
Näe men jag har kommit dig på spåren, men jag ska inte avslöja något för kexen promise
Ja åkte förbi dig idag (ja ditt jobb iaf).. men du hörde säkert inget, ja måste nog plocka bort dämparen tror jag..Kapten Blåskägg skrev:2424029Låna skiten och kör hit med den så ska vi slå en ordentlig koll
Kapten Blåskägg skrev:2424004Du kunde ju åkt bakom d1ce
Anderzzon skrev:2424018Ingen Ac betyder att du får säga nej
scud skrev:2424036Ja åkte förbi dig idag (ja ditt jobb iaf).. men du hörde säkert inget, ja måste nog plocka bort dämparen tror jag..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|