Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
du är ju från Timrååååå då kan man inte erkänna såntUllis skrev:2424045Jag blir sjuk av den skiten
du är ju från Timrååååå då kan man inte erkänna såntUllis skrev:2424045Jag blir sjuk av den skiten
Kapten Blåskägg skrev:2422980
Tack själv!!!
Ja, på Svea ryktades det om flertalet knäskrap, hade gumman ringt hem dig så det var brådis?
Anderzzon skrev:2422523Nice pics
Vems e kexet på bild 4?
plimpe skrev:2424375de e mitt kex som står där å smular
wheelieman skrev:2424020Om man tar en snabb titt på blocket så verkar den ngt dyr.... har du jämfört med någon mer?
Kakan skrev:2424206
hmmmm ja inte är de dirket raka vägen hem till uppsala genom Norrtälje inte HAN måste vara snygg
Nursey skrev:2424221ULLIS Jag vet inte vad du pratar om ..bara för att jag har ett närminne som blåa fisken Doris i Hitta Nemo så behöver du inte hänga ut mig för det
Jag ville kolla att Norrtälje låg åt det hållet (som det stog på skyltarna..man kan ju inte bara lita på vägverket heller måste ju kolla själv)
Och att göra en u-sväng framför en taxi på ett litet övergångsställe mellan två körfält..(utan att blinka först)..det har faktiskt alltid varit en dröm för mig och nu fick jag prova det...så jag tycker att du skall vara glad att du fick dela det stora ögonblicket med mig
Jag var helt slut efter http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=124957&page=15 inlägg 287
Och jag hoppas du köper Polon..jag saknar min gamla Betsy så det knakar i hjärtat..skiter i om hon inte hade AC..hon hade ett högtalarsystem som gjorde utslag på Richterskalan när man spelade Soilwork
d1ce skrev:2424053
Är det Ullis eller bilen ni vill göra en ordentlig koll på?!
-@
Kapten Blåskägg skrev:2424552Klart onödig fråga, jag är gift och du känner mig. Vi jobbar oerhört premium på min station, vi har ett mycket stort fordonskunnande och hjälper gärna till.
Så svaret borde vara givet även för dig, Ullis såklart
Ullis skrev:2424539
fast jag trodde jag hade "halva inne" där
Kapten Blåskägg skrev:2423533Nej det är en riktig JÄVLA klubba
Snacka med Fille ditt blindstyre, han behöver nya glasögon...ni kanske kan få nån grupprabatt eller nåt
fille600 skrev:2424630Jasså, , det är möjligt att mina goggles börjar bli till åren men nog kan jag se att det är en riktigt klubba du har. Men KB, allvarligt den klubban behöver Köras. Inte konstigt att folk tar fel och tror att det är en 125 du har
Igår lät den som den håller på att sota igen
fille600 skrev:2424630Igår lät den som den håller på att sota igen
d1ce skrev:2424648Hade min sukka gått på 1cylinder hade jag fortfarande förnedrat honom... Vi måste lära honom skruva på rullen.
-@
fille600 skrev:2424656
Frågan är bara om det går att lära gamla hundar att sitta
d1ce skrev:2424648Hade min sukka gått på 1cylinder hade jag fortfarande förnedrat honom... Vi måste lära honom skruva på rullen.
-@
d1ce skrev:2424660Riktigt gammal i det här fallet dessutom, karln är ju föfan 40!!
-@
Kapten Blåskägg skrev:2424661
Jag är iofs 39 men jag tror inte Fille är rätt man att söka stöd hos i gubbfrågan
fille600 skrev:2424676Hm, jag passar på den frågan
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari