Ullis
Ny medlem
scud skrev:2424019Tur att det inte alls är off topic
Priset har jag ingen aning om det är rätt, låter lite i överkant tycker jag? Hur långt har den gått? 11-12 tusen?
3-dörrars är snyggt, men ååååh va jobbigt ibland. Skavd lack på kofångaren är bara synd, men gör ju inte så mycket för vist är den av plast? (dvs börjar inte rosta hål om nån månad).
Annars är det en ganska fin bil, kollade själv på liknande för ett år sedan, men det blev en Golf istället.
Tre dörrars är jag van vid, å tycker det snyggare än 5. Kofångaren är av plast, så vitt jag vet. Gått lite mycket, 13700. Men, med tanke på att jag kör så lite...mest vinter då...så ökar jag inte på milen så mycket själv.
wheelieman skrev:2424020Om man tar en snabb titt på blocket så verkar den ngt dyr.... har du jämfört med någon mer?
Har jämfört med massa & det som skiljer är just milen. De flesta -99r ligger mellan 43 & 49`.
Kapten Blåskägg skrev:2424029Låna skiten och kör hit med den så ska vi slå en ordentlig koll
Ohh....jag hinner inte åka till södern idag igen. Måste plugga, hämta ett hojdäck & få hem hojen från Lelles. Men, tack ändå.
Last edited: