Snail_shell
www.skitsnack-mc.se
£m£li£ skrev:2426844Fille, snälla ta med videokameran!!!!!
Nu skall du inte uppmuntra honom när jag tänkte försöka få lite stöd för mina laster..
£m£li£ skrev:2426844Fille, snälla ta med videokameran!!!!!
Milla skrev:2426975Påminner alla igen!
Akkurat kl 20.00 ikväll fredag!!!! Pubrundan påbörjas där, och styr sin kos sedan vidare upp på Götgatan!
Ullis skrev:2426976HJÄLP PLEASE!!!
JA, då sitter man i skiten då.
Är i Hägersten hos Kakan & har lyckats få punka bak.
Har ett däck liggandes hemma, så om jag får ner det....är det någon som har möjlighet att hjälpa mej att lägga om i morgon? Kanske någon rent av har ett beg däck som är till salu så slipper jag trixa ner det hit.
Om ni ringer så ringer jag upp. Tel: 0735-032213
// Ullis
Valrog skrev:2426983Jag ska steka er alla och vinna hela skiten...(Skojade lite bara)
Snail_shell har ju ett däck...
OM det är ett hojdäck vi pratar om..
Jag skickade ett sms till honom för han svarade inte på luren.Ullis skrev:2426993Japp, så klart....man är väl en biker. Vet du vad har han för däck & kan du be honom kontakta mej?
Valrog skrev:2427016Jag skickade ett sms till honom för han svarade inte på luren.
Bomba han med lite PM om han loggar på.
Valrog skrev:2426799KÖR KLOKT grabben..Tänk på att du väntas SMÄDNING...
Milla skrev:2426975Påminner alla igen!
ewook skrev:2427030Kör klokt? Jag körde BLÖTT jääääla "#="#¤?)/VÄDER! bytte ut båge till bil för o ta mig hem, o vad händer - inte en DROPPE på vägen hem! nu är jag förpiskat förbaskad! Klokt? Mjaaa, vafalls - kolla siffrorna hos försäkringsbolagen - jag passar som handen i handsken på den gruppen som oftast 'lyckas' i trafiken
Skitsamma, här skall fräschas upp! Tjo!
Det är till att tjuvstarta alltså....ewook skrev:2427030Kör klokt? Jag körde BLÖTT jääääla "#="#¤?)/VÄDER! bytte ut båge till bil för o ta mig hem, o vad händer - inte en DROPPE på vägen hem! nu är jag förpiskat förbaskad! Klokt? Mjaaa, vafalls - kolla siffrorna hos försäkringsbolagen - jag passar som handen i handsken på den gruppen som oftast 'lyckas' i trafiken
Skitsamma, här skall fräschas upp! Tjo!
Jag kommer nog till o med vara TIDIG!
Ullis skrev:2426976HJÄLP PLEASE!!!
JA, då sitter man i skiten då.
Är i Hägersten hos Kakan & har lyckats få punka bak.
Har ett däck liggandes hemma, så om jag får ner det....är det någon som har möjlighet att hjälpa mej att lägga om i morgon? Kanske någon rent av har ett beg däck som är till salu så slipper jag trixa ner det hit.
Om ni ringer så ringer jag upp. Tel: 0735-032213
// Ullis
Valrog skrev:2427036Fick mig ett litet garv där... Väta ska man ju oxå lära sig att köra i.
Tråkigt när man är så jävla sugen bara..
Nursey skrev:2427051
Jag kan inte komma med ut ikväll..ha det bäst!! Kraaaaaaaaam
rBy skrev:2427072Att ni ens orkar sitta online 24/7 för att bomba 2tusenmiljoner jävla ruttna inlägg som inte betyder eller säger ett skit i en tråd som handlar om åkning på onsdagar. 9 av 10 inlägg handlar ju inte ett skit om varken onsdagsåkning eller hojåka över huvud taget.
Sjuk trött på dessa sketna trådar, även om jag har som val att scrolla förbi dom, MÅSTE jag bara fråga: Hur fan har ni tid/ork och tålamod att sitta framför datorn och bomba dessa inlägg!?
Nursey skrev:2427051Näe Fan vad synd Ullis. Vad är det med oss och punkor?
Jag kan inte komma med ut ikväll..ha det bäst!! Kraaaaaaaaam
rBy skrev:2427072Att ni ens orkar sitta online 24/7 för att bomba 2tusenmiljoner jävla ruttna inlägg som inte betyder eller säger ett skit i en tråd som handlar om åkning på onsdagar. 9 av 10 inlägg handlar ju inte ett skit om varken onsdagsåkning eller hojåka över huvud taget.
Sjuk trött på dessa sketna trådar, även om jag har som val att scrolla förbi dom, MÅSTE jag bara fråga: Hur fan har ni tid/ork och tålamod att sitta framför datorn och bomba dessa inlägg!?
Kanske ett utav de bättre svaren hittills... Ärligast om inte annat. De andra sk svaren var bara motfrågor...Snail_shell skrev:2427085Vi är socialt helt missanpassade!
Vi är mentalt svaga!
Vi saknar ett fungerande liv
Var det svar nog???
rBy skrev:2427092Kanske ett utav de bättre svaren hittills... Ärligast om inte annat. De andra sk svaren var bara motfrågor...
Suparforum eller hojforum? Okej att hojfolket gör gathering och super iställer för att åker hoj, men VAF-AN starta en supartråd istället, pissnisseewook skrev:2427074Kom ut o sup istället surputte
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |