Snail_shell
www.skitsnack-mc.se
Kakan skrev:2430275inte då nu skrytter du bara
Sånna saker behöver jag inte skryta om..
Kakan skrev:2430275inte då nu skrytter du bara
Snail_shell skrev:2430373Sånna saker behöver jag inte skryta om..
Milla skrev:2430294Jooo,
Snigeln har skvallrat hörde jag!!!
Men i jämställdhetensnamn så är det ju som sagt killarna som skvallrar mest här!!
Snail_shell skrev:2430381Blanda nu inte in mig i ditt sexliv..
Jag har inget med det att göra..
Kakan skrev:2430271dra nu inte alla under en å samma kam
Sen är de ju nån som svettas när han bytter däck
Milla skrev:2430349Och till sist..
Nursey gjorde ett gott jobb som vanligt, trots all väntan på alla dessa Finska Pinnar!!!
Milla skrev:2430393Precis, så jag vet inte varför du försöker blanda dig i själv då?
Det va en dam (som iof oxå va med i fredgas) som sa att du minnsann sagt att jag flörtade på Kellys.. Inte med dig dock, hehe.
Snail_shell skrev:2430407Det där behöver nog utvecklas en "liten" aning..
Kakan skrev:2430420typ
ladbol skrev:2430428Hade vart lättare och förstå om jag lyckats QUOTE-A bilden
Cervantes skrev:2430397På onsdag ska jag fan inte missa körningen!! missat körningarna sen krash åkningen så nu är det fan dax!!
fille600 skrev:2430404Den där bilden är tagen ca 10 sekunder innan Valrog har fått nys på att det har levererats kakor Efter lite bärsärkeri så var det inte många kvar
:ducka
Thyg0d skrev:2430474Men hörrni... För fan... Sluta spamma och ut och åk hojj nu!!
Det är ju strålande väder! Solen skiner, molnen är minimala och vägarna snustorra!!!
Milla skrev:2430282Det står i Bibeln att man inte ska ljuga, så nu ger du honom ännu mer anledning ju!!!
Lägger in en mattepluggpausbild till Ullis, så hon får nått fint att vila ögonen på!
Milla skrev:2430320Nu ska vi inte överdriva mer, men (sorry boys.. ) han var det snyggaste den kvällen!!
Lägger in lite bilder från senaste onsdagsturen, med väldigt blandad kvalite dock..*s* Skyller på att det va första gången jag fotade med nya kameran och inte hade lärt mig hur den funkade riktigt!
"Dröm"killen är med oxå!
Thyg0d skrev:2430474Men hörrni... För fan... Sluta spamma och ut och åk hojj nu!!
Det är ju strålande väder! Solen skiner, molnen är minimala och vägarna snustorra!!!
Ullis skrev:2430485Nu har jag paus så tack som fan, det där behövde jag mitt bland mina funktioner, formlar & olikheter
YES, jag kan se honom.....Du gör min dag till en.....BRA DAG Tack Milla
Thyg0d skrev:2430492Överdrifter?? Jag har 23,5 grader ute, sitter på balkongen, gångvägarna nedanför är snustorra och jättemycket blått...
Okay, det blåser ju lite men that's it...
Så stor skillnad kan det ju inte vara ett par mil bort heller...
Iofs så skiner ju alltid solen på mig men det är ju en av fördelarna med att vara Gud...
ladbol skrev:2430428Hade vart lättare och förstå om jag lyckats QUOTE-A bilden
"Det var lite likt"
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |