Snail_shell
www.skitsnack-mc.se
Kapten Blåskägg skrev:2431841Bor du med Fille nu eller?
Jag säger ju det!!
Stockholm har blommat i helgen..
Kapten Blåskägg skrev:2431841Bor du med Fille nu eller?
fille600 skrev:2431840Nån måste ju ta ansvar om vi ska få in nån deg
Så kan ni ju lämna vidare DEGEN till nursey så förvandlar hon det till BULLAR..fille600 skrev:2431840Nån måste ju ta ansvar om vi ska få in nån deg
Lord Adrian skrev:2431857Apselut! Jag är ju numera anställd fulmeckare och ska ha pröjs!!!
Nursey skrev:2431850Alltså jag tänker inte säga hur nära men det blev 20 mil åt helvete bara för att sjöhelvetet låg i vägen så jag var tvungen att köra tillbaka upp o runt...vaffan skall den ligga där o störa för
Den nya fina KAK atlasen som mamma gav mig låg hemma på köksbänken..det var väl bra
Snail_shell skrev:2431863Påskrivna arbetsordrar på mitt skrivbord..
fille600 skrev:2431854Man ska inte få ihop det med arbetskamrater, det slutar aldrig väl Så svaret är nej på den frågan.
Kapten Blåskägg skrev:2431866
Du är så JÄVLA rutten på att hitta rätt
Drog du runt Vättern eller Vänern?
Nursey skrev:2431868Nä ingen deg till Nursey
Hä biiir no bra ändå Kakor är ju bara kakor.. Det är ju kul att mutta annars skulle jag inte göra det
Kapten Blåskägg skrev:2431875Klart vi fixar soppadeg om du sitter lite kort
Nursey skrev:2431872Duuu...*petar till i magen* man skall lära sig genom praktik..nu kommer jag aldrig mer missta E18 för E20 och sedan inse att det skulle vara E4..okej Jag måste göra sånna saker för att lära mig
Inte en chans, men tack ändå..då blir inga kakorKapten Blåskägg skrev:2431875Klart vi fixar soppadeg om du sitter lite kort
Behövs inte förfalskas ju ..Det står ett objekt i Norrtan....MOTORRENOVERING..Lord Adrian skrev:2431870*sätter på sig bästa förfalskarmössan*
Heeere we go!
Kapten Blåskägg skrev:2431881Vi drog från Visingsö idag, passerade Mantorp....kunde ju före och visat vägen hem
Valrog skrev:2431887Behövs inte förfalskas ju ..Det står ett objekt i Norrtan....MOTORRENOVERING..
Valrog skrev:2430259INGEN fråga om att våga...bara så jävla tråkigt.KUL har du fått ihop fjollmoppen eller???
Valrog skrev:2431887Behövs inte förfalskas ju ..Det står ett objekt i Norrtan....MOTORRENOVERING..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|