Milla skrev:2432976Den e lite väl svart, en sån här tänkte jag mig?!!
Va go du är, ger du bort din gamla snuttefilt?
Milla skrev:2432976Den e lite väl svart, en sån här tänkte jag mig?!!
Thyg0d skrev:2432932Tack.... Skönt att det gick bra för dig trots en superstoppie...!
Eller vänta...
stryk den sista ja...
Thyg0d skrev:Nursey slog mig i huvet med brödkaveln och hotade med att den skulle
på andra otrevlig ställen så jag gav mig och hon får baka som vanligt...
Okay... kanske överdrev en aningens då men...
Ingeli64 skrev:2432935Okey då!!! Dom är hemskt välkommna på onsdag.
Hembakta bullar = mums.
nä det var just de dom inte gjorde....hade dom kanska jag inte hade trillat framåtscud skrev:2432939Ja, de lär ju folk att göra stoppies iallafall
Hmm.. ja var det inget annat så ere klart ja kommer posera mitt på vägen för bildtagning (dock inte hela natten)Valrog skrev:2433036Du skulle ju sitta MITT på Sveavägen...
Oj.. ska akta mig för snigeln.. .Lord Adrian skrev:2433038När Snigeln har "grattat" dig färdigt kommer lila eller rosa vara det ända (heh!) du passar i. Återstår bara att välja material. Lack eller latex?
Grattis Mannen!
Hehe.. Var bara så kul att du gjorde reklam för dem när du precis klotatKakan skrev:2433050nä det var just de dom inte gjorde....hade dom kanska jag inte hade trillat framåt
Lord Adrian skrev:2433038När Snigeln har "grattat" dig färdigt kommer lila eller rosa vara det ända (heh!) du passar i. Återstår bara att välja material. Lack eller latex?
Grattis Mannen!
scud skrev:2433051
Hehe.. Var bara så kul att du gjorde reklam för dem när du precis klotat
Lord Adrian skrev:2433038När Snigeln har "grattat" dig färdigt kommer lila eller rosa vara det ända (heh!) du passar i. Återstår bara att välja material. Lack eller latex?
Grattis Mannen!
Kakan skrev:(notera fulmeckarna )[/COLOR]
Kakan skrev:2432581Jag följer gärna med upp och fotar när ni ska fixa den sen ska jag spela in alla era kommentarer också för dom gör halva nöjet
Thyg0d skrev:2432903*hrmpf*
SKA ALDRIG FÖRSÖKA VARA SNÄLL IGEN!
Alla bara skäller och hugger och sliter...
Kapten Blåskägg skrev:2431927Skryt inte, såååå jävla stora rattar har du väl inte?
Kapten Blåskägg skrev:Så sant
Tjaa...lite protiendryck går väl att fixa fram om kexen tjatar
Snail_shell skrev:2431836
Ring nästa gång så kommer Huffes och Puffes sightseeing och ser till att du kommer hem ordentligt..
Kakan skrev:2433050nä det var just de dom inte gjorde....hade dom kanska jag inte hade trillat framåt
Ullis skrev:2433247Jösses gumman, du var riktigt olycksdrabbad veckan som varit. Egentligen skulle du skita i att lämna in hojen. Fortsätt att köra, det kan ju bli mer skador innan det är slut på ditt första år som förare. Då kan de ju lika gärna få laga det med på en gång. Bästa medicinen är ju att hoppa upp i sadeln fort.
Ullis skrev:Vad det gäller fulmeckarna så ser ju Snigeln riktigt ledsen ut, som om han skulle börja gråta när som helst
Ullis skrev:Kommentarerna är nog snarare det största nöjet Fan att vi inte hade videokamera så alla fått sett & hört det som fälldes…..ha ha,,,,,jag garvar läppen av mej bara jag tänker på det
Ullis skrev:Halvfabrikat funkar för mej, tar du med dej så äter jag iaf,,,,,,mums…bullar e bamsegott Skall också tillägga att Nurseys kakor kommer att slinka ner också, så baka inte för lite nu stumpan.
Ullis skrev:2433251
Du får kliva av i tid nästa gång kexet, det är ju dumt att ligga under hojen & smula liksom
Ullis skrev:2433251Jaha, så nu duger det Var var ni för 10 år sedan då jag var på väg in i Norge…..Va va va??
Ullis skrev:2433247Vad det gäller fulmeckarna så ser ju Snigeln riktigt ledsen ut, som om han skulle börja gråta när som helst
Snail_shell skrev:2433346Dom var i gång..
Tyvärr var jag inte lika tillgänglig då som nu..
Anytime brewden!!
Norge! Danmark!!
what ever!!
I´m on!
Snail_shell skrev:Jag är en väldigt empatisk person..
Kakan skrev:2433311Jo nog hade jag kunna gjort de om jag hade kunna se hastigheten i alla fall kan vara vansligt å köra utan hastihetsmätare
ja nog kan man äta halvfabrikat men de hade ju vare lite kul å fått grabben att baka själv
TackUllis skrev:2433251TILL SCUD...........GRATTIS!!!
Thyg0d skrev:2433357Hast....hastig... varm vadå? Jag trodde den där pinnen var för att
se hur långt man kunde vrida rullen bara... Säger den hur FORT man kör??
woooooow... respect!
Vänta nu... försökte du sån där....eeeeh....
vänta... *ringer min livlina*...bla bla.. kvinnor... bla bla... luras...
aaaaahaaaaaaaa... Tack! *lägger på luren*
... kvinnlig list på mig eller... Funkar ALDRIG! h
Kakan skrev:2433311Jo nog hade jag kunna gjort de om jag hade kunna se hastigheten i alla fall kan vara vansligt å köra utan hastihetsmätare
userland skrev:2433373Antingen följer du trafiktempot eller så kan man skaffa en cykeldator på Clas Ohlson för en hundring, funkar fint upp till 170 i allafall och sen behöver man inte bry sig.
Kakan skrev:2433369jaså du är sån du har jag inte den gör jag säkert barfa om min stopie igen och de orkar inte min kropp med tror jag
Kakan skrev:2433369jaså du är sån du har jag inte den gör jag säkert barfa om min stopie igen och de orkar inte min kropp med tror jag
Japp...jag är listig som en räv och bakslug till råga på allt hade inte Ullis tvinga mej å erkänna så hade de ju fungerat erkänn
userland skrev:2433384Du har väl ögonen på vägen hoppas jag. Annars tar jag med silvertejpen så du inte har något att titta på.
Thyg0d skrev:2433398Näe... inga fler såna där superstoppissar!
Vi vill inte ha kaksmulor... Man vill ju ha hela kakan...
*skrattar* Hade nästan funkat men dessvärre, för din del, så har
jag fler tjejkompisar än killkompisar så jag har nog lärt mig
dom flesta knepen... Sen råkar beteendevetenskap och psykologi
vara något jag behöver för min andra fritidssysselsättning så...
Du får nog jobba liiiite hårdare nästa gång...
Men jag måste ge dig för försöket!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |