Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 070523

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
phet! jag e på... vart nånstans är den belägen, mellan halstavik... & ?

:tummenupp

du måste åka till hallsta till å med för att komma dit, när man kommer in i hallsta så tar man första vänster i första korsningen å åker norr ut. men den ska tydligen vara roligare på vägen tillbaka :)

ja hänger gärna på om ni ska upp bor i Norrtälje

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
där har jag kört ett par gånger en bit in på vägen när jag körde Företags paket för posten (Lundins Transporter) men en jävla MB Sprinter på 7meter.. får försöka släpa upp lite folk å testa en sträckan :)

Jag är på ! :tummenupp
Måste dock serva mc:n men är på ändå, lite vobbel kan man väl leva med :gnissla :tungan

IronMike

Guest
du måste åka till hallsta till å med för att komma dit, när man kommer in i hallsta så tar man första vänster i första korsningen å åker norr ut. men den ska tydligen vara roligare på vägen tillbaka :)

ja hänger gärna på om ni ska upp bor i Norrtälje

Låter cool, du får gärna visa vägen - är helt lost däruppe, hittar forsmark dock :tummenupp ...måste bara chaka ny hoj, sålde dräparn igår, så det blir väl en twi snarast framöver =)

Jag är på ! :tummenupp
Måste dock serva mc:n men är på ändå, lite vobbel kan man väl leva med :gnissla :tungan

nästa runda - norrort? =) :yoparty

Last edited:

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Låter cool, du får gärna visa vägen - är helt lost däruppe, hittar forsmark dock :tummenupp ...måste bara chaka ny hoj, sålde dräparn igår, så det blir väl en twi snarast framöver =)

Fett, härligt att du sålde. Köp en mille :tungan Hör av dig

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.

ja när du fått tummen ur å köpa ny hoj så ska jag förvarna d1ce så drar vi upp dit, de är en bit å åka men de är de värt utav den delen jag kört på den vägen. :)

IronMike

Guest
ja när du fått tummen ur å köpa ny hoj så ska jag förvarna d1ce så drar vi upp dit, de är en bit å åka men de är de värt utav den delen jag kört på den vägen. :)

Så, ny hoj köpt... hämtar den förhoppningsvis innan ons, lagt handpenning. det blev "dock" en till synes touring jämfört med vad man haft tidigare, men av erfarenhet från polarn - som åkte lika fort med sin som jag på R1an förra året - så går dom att svänga med, Sv1000s...

:tomten

Fett, härligt att du sålde. Köp en mille :tungan Hör av dig

de blev :rolleyes:

Last edited:

Dawe

Guest
Dålig uppslutning på dagens körning!!!!!!!!!!!!
Inte ens på Sveavägen fanns det några hojar.
:confused:

Bifogat

• Hösttur 061118 1.jpg
    Hösttur 061118 1.jpg
    59.2 KB · Visningar: 53
  • Hösttur 061118 3.jpg
    Hösttur 061118 3.jpg
    63.5 KB · Visningar: 47
  • hösttur 061118 4.jpg
    hösttur 061118 4.jpg
    89.7 KB · Visningar: 48
  • hösttur 061118 5.jpg
    hösttur 061118 5.jpg
    74.5 KB · Visningar: 68
  • Hösttur 061118 7.jpg
    Hösttur 061118 7.jpg
    101.6 KB · Visningar: 59

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Haha :tummenupp Ser riktigt illa ut! Sällan det är så tomt, men stabilt att nån är ute iaf :hihi

(höll mej söderöver på eftermiddan :rolleyes: )

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Ser lite ensamt ut...men bilderna är ju knappast tagna idag:D Din luring:tungan

Hahahah det var skit roligt =), men det där är som Lady säger inte dags färska.:D

Ser lite ensamt ut...men bilderna är ju knappast tagna idag:D Din luring:tungan

Hahahah det var skit roligt =), men det där är som Lady säger inte dags färska. bilder:D

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Här är man den enda tappra onsdags åkaren sen är det ingen som tror mig:gråta

Nja, med tanke på att bilderna heter hösttur 061118 och bilden från Vaxholm är tagen 13,05 på dagen (inte för att jag vet vilka tider du arbetar) så... Nä:D

Last edited:

Dawe

Guest
Nja, med tanke på att bilderna heter hösttur 061118 och bilden från Vaxholm är tagen 13,05 på dagen (inte för att jag vet vilka tider du arbetar) så,,, Nä:D
Orkar inte ändra står hösttur på alla mina bilder och den där klockan har ståt sen dom satte upp den det vet ju alla:)

IronMike

Guest

Det där var bilden med d, som skildrar ensamhet med e.... :3freak

såg inge kul ut alls, jag skulle vart där ifall man haft nya hojjen hemma, men den kommer till helgen, fifan. va alla på viking line ikväll eller?

:huvet

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Nope.. Såg dött ut..
Åkte förbi Mc D vid U-Väsby kl 17.45.
Skulle till Honda City för att kika då de hade Öppet hus kväll med lite kändis folk och bra priser. Sen vidare till Bromma Flygfält för att kika på lite stunt m.m

Men som sagt dåligt med folk överallt.,.. :huvet

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Dålig uppslutning på dagens körning!!!!!!!!!!!!
:confused:

:D :D Det är något bekant över de där bilderna...hm, träden ser lite "höstlika ut..... Men som sagt det var dött igår. Vi kom till sveavägen vid 10-tiden och då var det nästan tomt.

Dawe

Guest
:D :D Det är något bekant över de där bilderna...hm, träden ser lite "höstlika ut..... Men som sagt det var dött igår. Vi kom till sveavägen vid 10-tiden och då var det nästan tomt.

Ja men hur många gånger har inte du varit på dom platserna. Deja vu kallas det. :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati