Var de någon som vet hur de gick för knutten som åkte av i går kväll utanför Gottröra ??
Jag var kökarl och låg således längst bak. Tempot var MYCKET moderat och det skulle förvåna mig om vi ens blivit stoppad av farbror varit på plats, någonstans runt 70 gick det i kurvorna.
//Anders aka amullo
Kändes kymigt igår då jag ringer Kapar´n glad i hågen och öppnar med ett "Yo Bitch" och drar nån hårdrocksdänga samt berättar hur stora och starka vi börjar bli där vi sitter på Anchor och värmer inför Mustasch....
- Vi har en hoj i diket, ambulans på väg är de enda ord jag får i luren, och jag växlar omedelbart (omedvetet) över till krismode....
Satan hinner jag tänka, och blodet isas i mina ådror.
Fan fan fan!
Hureremekillen? (för en kille utgick jag från att det var av någon anledning).
osv osv...
vadå? visade du att snigelspåren på bakdäcket hänger ihop med oskrapade knäpuckar?
Till allvarlet igen då: avåkningen var den i den där långsamma sköna vänsterkurvan (nästan 180graders kruvan mellan hus och bonngård med myske buskar?) som man kommer in i efter en halv lång höger i uppförsbacke där de satt ett kors i diket för nått/några årsendan?
BTW: jag filma lite å tog lite stillbilder på lite mossiga farbröder igår så jag kommer lägga upp det idenna tråd när jag kommer hem idag.
Jag har inga snigelspår
Jag sa att brallorna var nya, bara kört i två år, inte fått i knät än och att vi alltid körde med omdöme.
"Det låter bra" svarade han men sen fick polistjejen ny luft och skrek "FÖRNUFT, FÖRNUFT, NI SKA KÖRA MED FÖRNUFT"
måste dock byta däck, någon som vet om continental är något at hänga i julgranen fram - satt på hojjen när jag köpte den, känns inte helt 100 :S
Nått ska man ju skylla på när man blir avhängd på bogan eller hur ?
Hallå, inga snigelspår, är det möjligt? Eller är det bara twinnar som har sån skit?
-@
Till allvarlet igen då: avåkningen var den i den där långsamma sköna vänsterkurvan (nästan 180graders kruvan mellan hus och bonngård med myske buskar?) som man kommer in i efter en halv lång höger i uppförsbacke där de satt ett kors i diket för nått/några årsendan?
Ja jag tyckte jag körde rätt lugnt
jag gissar på runt 60-80 där det gick omkull
ja har inga knäpuckar så jag måste ha snigelspår
EDIT: bra anledning å dra för snurre den dagen man blir stoppad,
Asså de är omöjligt konstapeln jag kan inte köra så fort med mina snigelspår på bakdäcket.
Nått ska man ju skylla på när man blir avhängd på bogan eller hur ?
Näe, Lorden o BW åker väl radfyra?
Var fan fick du luft ifrån nu igen??!! Trodde att din pompösa mage inte tillät så mycket ventilering
Fick du oxå luft din lilla fjunis?
Lägger man av en redig brakskit brukar det sippra in lite luft upptill
-@
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|