Kolla med Kenneth, han skulle lägga på nytt idag eftersom din o hans senaste 260-repa tog livet av hans baksula
Ska lämmna in däcket idag så det va bara som så att jag förmodligen kommer få lite tidsbrist att mecka dit det oxå när jag kommer hem...
Kolla med Kenneth, han skulle lägga på nytt idag eftersom din o hans senaste 260-repa tog livet av hans baksula
Tänker vakna sent! - jag har ju semester!
Men ni åker väl inte före 18?
Ska visst bli nå besök här av vänner imorrn, men jag ska försöka slippa ur det där... en tjejkompis till sambon och hennes dotter...
I värsta fall ska jag lalla runt med dem i Fjärilshuset på Haga... medan NI svinar runt på vägarna!
Nåväl, vad är väl en Onsdagsåkning?
Den kan ju vara fruktansvärt tråkig, och trist, och...
hur länge är ni på barkarby dårå?
annars syns vi som sagt på gyllene måsen
I värsta fall ska jag lalla runt med dem i Fjärilshuset på Haga... medan NI svinar runt på vägarna!
Och jag som trode att du började få slut på ursäkter
ser ut å bli regn mellan 18-24 enligt smhi
Plåga mig inte!
Jag blir galen på allt strul som förhindrar mig att KÖRA KÖRA KÖRA!
Men jag har iaf föranstaltat ett besök i Solna C och då får man ju köpa lite grejer på Claes och Kjell&Co som man behöver.
Antennkabel bl.a
Men vad är väl det mot att hoja...
Alltid nåt!
ser ut å bli regn mellan 18-24 enligt smhi
många bud här. vilket ska vi ta?
Jag kommer...
Kör säkert slut på mitt backdäck på denna onsdags körning...
// Colossus
Sluta lipa om regn nu, det blir inget ihållande regn idag. I alla fall inte innan 22 enl min beömning efter att ha porrsurfat radarbilderna.
Du får väll hålla mitt tempo så slits det bara på sidorna och ingenting på mitten
Sidorna börjar oxå bli dåliga efter rörken i måndags...
// C.
inte ofta man ser jämslitna däck, sist var väll ungefär när kristendommen kom till sverige å skulle kristna de stackars vikingarna. Tror KaptenBlåskägg är född i samma veva.
Du lillpajsarn, du ska inte låta din trut skriva ut checkar som din kropp, körstil och erfarenhet inte har täckning för. Börjar bli hög tid för dig att visa lite ödmjukhet på detta forum
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|