Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 070718

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Jag dyker upp under kvällens lopp (inte GP-lopp allså) Får se när jag kommer upp ur saltgruvan.

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Vad fan är det med er homokillar egentligen? Ni verkar lite klena eller nåt :va
Här har ni möjlighet att köra hoj och umgås med 180 kilo sexmaskin(d1ce o jag) i skinnbrallor, hur fel kan det bli? :)

Hur frestande det än låter att få se dig i skinnbrallor och att låta resten av gruppen köra för sig själva en stund medan vi kör in i en avlägsen skogsdunge och har det lite trevligt, har jag varit i Täby och shoppat lite. Det var i alla fall hällregn när jag åkte hemifrån...

FYI höll jag på att köpa ett par svarta porriga skinnbrallor enbart för dig Kapten men du var ju inte där för att betala... :D

Nästa onsdag blir det körning och, för den som vill haka på, även en dricka på SLM.

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Kom hem från Rhodos idag, tankad med en massa whiskey....så jag går tyvärr miste om körningen idag..men lika kul har jag och hoppas att ni hade lika kul..hehe :)

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Hoppas ni får en bra tur.. Frun skulle ut å göra stan osäker så jag tar hand om lilltjompan idag. Ha de skoj!

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
fan kl 1720 inte en käft hade kommit jag gav ut på mitt väntande å körde hemmåt för att fylla magsäcken.

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Nu ska vi leka en lek! Vad står KTM för?

Knuffa Till Macken?

Kicka Tjugo Minuter?

Usw... tills vi svimmar av skratt.
Tjaaa, den dog ju vid rödljuset vid Statoil strax utanför Roslagstull så jag knuffade den ju faktiskt till macken, väl där så kickade jag i över 20 minuter så lite rätt är det.

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
Tjaaa, den dog ju vid rödljuset vid Statoil strax utanför Roslagstull så jag knuffade den ju faktiskt till macken, väl där så kickade jag i över 20 minuter så lite rätt är det.

Jävla sopa!

vi försökte få tag på dig då du bara försvann! Men du behagade inte svara i telefon!!! :mad:

Dawe

Guest
Åter igen tack Kapten för att du guidade oss mellan regn skurarna. Tråkigt att du fastnade på annat och inte kom till Vaxholm.
Till er andra tack för sällskapet.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Hur frestande det än låter att få se dig i skinnbrallor och att låta resten av gruppen köra för sig själva en stund medan vi kör in i en avlägsen skogsdunge och har det lite trevligt, har jag varit i Täby och shoppat lite. Det var i alla fall hällregn när jag åkte hemifrån...

FYI höll jag på att köpa ett par svarta porriga skinnbrallor enbart för dig Kapten men du var ju inte där för att betala... :D

Nästa onsdag blir det körning och, för den som vill haka på, även en dricka på SLM.

:rofl :rofl :rofl
Fy fan vad trasig du är mannen, den där kommer Jörgen att gilla :D

SLM? Suspekt klubb för skäggiga farbröder?

Eeeh.. med tanke på att samlingen var kl 18 så.. :va

:skrattaåt
Var tvungen att kolla att jag inte skrivit fel men det var nån annan som behöver öva på klockan lite.

Fy fan vad det inte är roligt med en hoj som går sönder. :mad:

Vad fan håller du på med? :mad:
Det var bättre förr i tiden när du körde skitraka, iofs luktade den övergrillad bäver vid varje stopp men den höll ju iaf.

Last edited:

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Jävla sopa!

vi försökte få tag på dig då du bara försvann! Men du behagade inte svara i telefon!!! :mad:
Va, ringde du (eller ni?) också? Det missade jag isåfall. Mattias ringde när jag stod och kickade och var sur, det missade jag inte. Och jävla helvetes nill0w hade ju druckit massa öl, så han kunde inte hämta mig och hojen i feta MTM-bussen.

Kapten blåskägg, ja, japanska hojar är 12319 gånger bättre än allt annat. Så ÄR det!

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
ett gäng salta killar på vischan någonstans norr om sthlm, vi ser åtminstone j*vligt snabba ut...

oooooch en exotisk snok

-@

Bifogat

• sporthoj.jpg
    sporthoj.jpg
    103.5 KB · Visningar: 147
  • kedja.jpg
    kedja.jpg
    112.5 KB · Visningar: 92
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...