Jag dyker upp under kvällens lopp (inte GP-lopp allså) Får se när jag kommer upp ur saltgruvan.
Fortfarande fint väder?Väderrapport från Åkersberga, solen skiner och snart torrt på vägen
Vad fan är det med er homokillar egentligen? Ni verkar lite klena eller nåt
Här har ni möjlighet att köra hoj och umgås med 180 kilo sexmaskin(d1ce o jag) i skinnbrallor, hur fel kan det bli?
fan kl 1720 inte en käft hade kommit jag gav ut på mitt väntande å körde hemmåt för att fylla magsäcken.
Jag dyker upp under kvällens lopp (inte GP-lopp allså) Får se när jag kommer upp ur saltgruvan.
Fy fan vad det inte är roligt med en hoj som går sönder.
Tjaaa, den dog ju vid rödljuset vid Statoil strax utanför Roslagstull så jag knuffade den ju faktiskt till macken, väl där så kickade jag i över 20 minuter så lite rätt är det.Nu ska vi leka en lek! Vad står KTM för?
Knuffa Till Macken?
Kicka Tjugo Minuter?
Usw... tills vi svimmar av skratt.
Tjaaa, den dog ju vid rödljuset vid Statoil strax utanför Roslagstull så jag knuffade den ju faktiskt till macken, väl där så kickade jag i över 20 minuter så lite rätt är det.
Hur frestande det än låter att få se dig i skinnbrallor och att låta resten av gruppen köra för sig själva en stund medan vi kör in i en avlägsen skogsdunge och har det lite trevligt, har jag varit i Täby och shoppat lite. Det var i alla fall hällregn när jag åkte hemifrån...
FYI höll jag på att köpa ett par svarta porriga skinnbrallor enbart för dig Kapten men du var ju inte där för att betala...
Nästa onsdag blir det körning och, för den som vill haka på, även en dricka på SLM.
Eeeh.. med tanke på att samlingen var kl 18 så..
Fy fan vad det inte är roligt med en hoj som går sönder.
Fy fan vad trasig du är mannen, den där kommer Jörgen att gilla
SLM? Suspekt klubb för skäggiga farbröder?
Va, ringde du (eller ni?) också? Det missade jag isåfall. Mattias ringde när jag stod och kickade och var sur, det missade jag inte. Och jävla helvetes nill0w hade ju druckit massa öl, så han kunde inte hämta mig och hojen i feta MTM-bussen.Jävla sopa!
vi försökte få tag på dig då du bara försvann! Men du behagade inte svara i telefon!!!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|