Kapten Blåskägg
Ny medlem
Affe_R1 skrev:2332557
Jag får tacka för en trevlig kväll och även för "extraturen" som vi fick i snabba medelgruppen
Haha, ja vad hände? Missade att uppdatera mig själv
Affe_R1 skrev:2332557
Jag får tacka för en trevlig kväll och även för "extraturen" som vi fick i snabba medelgruppen
Affe_R1 skrev:2332557Generatorkurvan
Kapten Blåskägg skrev:2332560Missade att uppdatera mig själv
Annars finns det ett ganska nytt å fint träkors där, som riktmärke.d1ce skrev:2332561Är det den (om man åker mot vaxholm) som har en fick på högerkanten för att sedan sluta i en liten uppförsbacke?
Det är kurvan där folk åker av påväg till Waxholm...d1ce skrev:2332561Är det den (om man åker mot vaxholm) som har en fick på högerkanten för att sedan sluta i en liten uppförsbacke?
-@ndreas
War-psycho skrev:2332569Annars finns det ett ganska nytt å fint träkors där, som riktmärke.
d1ce skrev:2332561
Iom att vi var så rackarns snabba, missade vi er i Kårsta(?) och körde en längre, svårare, mer utmanande och jättegrusig omväg...
-@ndreas
Kapten Blåskägg skrev:2332584Tur för er det, annars hade jag stekt er så in i helvete
Ullis skrev:2332572Jisses, här händer det grejer...å varken jag eller Nursey var på plats
Välkomna hem
Till något annat.
Nursey skrev tidigare något om en "Nursey fucked up" lista.....kan meddela att den växer.
1. Vår första dejt. Hon drar med mej ut på E4 i fel riktning efter en tankning i Knivsta. Resulterade i en omväg på 4 mil motorväg.
2. Vi tankar på Preem i Uppsala innan vi drar till U.Väsby & Donken. Hon drar upp slangen ur tanken med fingret på "klykan". Resulterade i att Ullis som står bredvid, blir "tankad" & har luktat soppa i två veckor.
3. Hon fixar tid på massage för min onda nacke & skuldror & till bra pris.
Resulterar i att nacke & skuldror känns rätt ok, men antingen blev det en sträckning på köpet eller ett tillknölat revben. Hur som helst gör det ont som fan & jag kan inte ens garva längre
4.
5.
6.
7.
8.
100.
P.S Om ni vill får Ni ljuga.....bara den blir låååång
d1ce skrev:2332589Sure, ungefär som din son stekte dig verbalt, mr.minstdubbeltsågammalsomandreasrossiblomstedt.
-@ndreas
Vet ingen historia bakom det, såg det bara när vi slet upp Freddans hoj ur krondiket där.d1ce skrev:2332580Hänt något nyligen jag inte är medveten om? Någon här ifrån?
Kapten Blåskägg skrev:2332598Jaha min gode mytomanfetischist, om vi tar och analyserar dina rader här så ser vi ett par faktafel. Jag är INTE dubbelt så gammal som dig
Att kombinera namn som Andreas Blomstedt och Rossi i samma mening känns framför allt väldigt främmande men också som en svårtartad kränkning av Rossi.
Min sons veckopeng är naturligtvis indragen på obestämd framtid
d1ce skrev:2332605Men jag ska steka-rej trotts din wannabeklubba!
-@ndreas
Ullis skrev:2332572Jisses, här händer det grejer...å varken jag eller Nursey var på plats
Välkomna hem
Till något annat.
Nursey skrev tidigare något om en "Nursey fucked up" lista.....kan meddela att den växer.
1. Vår första dejt. Hon drar med mej ut på E4 i fel riktning efter en tankning i Knivsta. Resulterade i en omväg på 4 mil motorväg.
2. Vi tankar på Preem i Uppsala innan vi drar till U.Väsby & Donken. Hon drar upp slangen ur tanken med fingret på "klykan". Resulterade i att Ullis som står bredvid, blir "tankad" & har luktat soppa i två veckor.
3. Hon fixar tid på massage för min onda nacke & skuldror & till bra pris.
Resulterar i att nacke & skuldror känns rätt ok, men antingen blev det en sträckning på köpet eller ett tillknölat revben. Hur som helst gör det ont som fan & jag kan inte ens garva längre
4.
5.
6.
7.
8.
100.
P.S Om ni vill får Ni ljuga.....bara den blir låååång
Kapten Blåskägg skrev:2332598bla bla
Kapten Blåskägg skrev:2332591
Inlåst naken i badrummet medans Dublin Firefighters bryter upp badrumsdörren...på vilken plats ska den in?
Sen har man ju ett par riktiga stekarhistorier men jag vill ju gärna fortsätta att vara kompis med henne
Kapten Blåskägg skrev:2332609Det gör du kompis, än så länge
Nursey skrev:2332612..bla...bla...bla...
Summa sumarum..det finns två kex i uppsala som behöver massage
Kapten Blåskägg skrev:2332618
Kan ni vänta tills imorgon?
Nursey skrev:2332612*tar en liten blå tablett till*
Nursey skrev:2332615
Du kan gå in o ta alla trådar startade av mig o lägga upp på er lista
fille600 skrev:2332614Jaha se där, skulle du inte hem tidigt för att orka bära tegel imorron. Vad ser man när man kommer hem! Fortfarande vaken och vilt spammande .
Anyway, trots alla incidenter (skönt att höra att Doktorns kompis är -efter omständigheterna- ok) så var det i övrigt som vanligt lyckat.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari