Sporthoj.com Grupp/Onskörning 060726

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Freddan-84 skrev:
2335466 Snart är min älskade Nikita till sitt rätta ja igen och min ena skinka med som ja landa på :) det gör ont fortfarande + lite överallt och ett läskigt blåmärke fick man på köpet på skinkan ;P så vad har jag lärt mig från det här?...............ja kanske tare lite lungnare på vägar man inte kört tidigare :fatta! *slår på mig själv*

men de va kul som fan faktiskt och ja kommer joina er så fort Nikita blir fin igen :hihi
och möter ja den kurvan igen så kan ni fet hajja att ja kommer ta henne med en smekning:tummenupp *inte så fort* :p

sen vill ja tacka dem väldigt snälla personerna som bar upp min cyckel hur snällt och schysst som helst! ja minns inte så mycke av själva händelsen förutom att man va i väldigt gott sällskap och en massa personer som brydde sig skål på er alla! :banana

Riktigt skönt att du klarade dig så bra :)
Generatorböjen är lömsk som satan på slutet, bör avverkas med ödmjukhet.
Försök hitta ett bra läge i gruppen där det går lagom fort för dig genom alla böjar.
Vi synes :tummenupp

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Fan kapten!

Nu dricker jag bersa igen, allt är toppen, men var är du? Dricker du inte öl min vän? :fyllisar

-@ndreas

edit: kan inte stava heller

Last edited:

Cloud

Boundaries are for pushin
Gick med
17 May 2003
Hoj
Yamaha YZF-R1 00´, XT660R 04'
d1ce skrev:
2336300 Fan kapten!

Nu dricker jag bersa igen, allt är toppen, men var är du? Dricker du inte öl min vän? :fyllisar

-@ndreas

edit: kan inte stava heller

Mmmmmm, beeeeeeeer :):fyllisar

Dr.Bike

Guest
Sisådärja!

Vi var upp idag till Falken och lämnade blommor, choklad frukt tidningar mm samt den slant som blev över, att handla för i kiosken när den tiden kommer :)

Falken tackar er alla som bidragit för att lysa upp hans tillvaro, och alla som hälsat! Det värmer säger han från sjuksängen.
Konvalecensen kommer säkerligen bli en fysisk match, men redan nu försöker han hålla igång med att vicka på fötter och tår, även om det gör :cdevil så ont!

Slälv höll jag låda så att han skrattade såpass att han nog fick lov att tömma hela dagsransonen ur morfindroppet som han kan manövrera själv med en knapp!
Det gör ju ont att skratta, men jag tror att det var bra medicin det oxå! :)

Dr.

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Dr.Bike skrev:
2339224 Vi var upp idag till Falken och lämnade blommor, choklad frukt tidningar mm samt den slant som blev över, att handla för i kiosken när den tiden kommer :)
Dr.

Gott att höra att det går åt rätt håll även om det är mycket rehab kvar!:tummenupp

Dr.Bike

Guest
fille600 skrev:
2339406 Gott att höra att det går åt rätt håll även om det är mycket rehab kvar!:tummenupp

Jepp. Falken talar redan om att köra hoj igen. Dock inte helt klart hur/när/vilken hojtyp.

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
War-psycho skrev:
2340713 Nå, blir det nån sväng på onsdag nu då ? :hoppa

Smhi utlovar regn. Men som vanligt tas det med en nypa salt. Blir det åkning på onsdag och jag har hunnit få mina nya sulor innan dess så åker jag med i varje fall :)

Gick med
14 Oct 2005
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
xfader skrev:
2340748 Smhi utlovar regn. Men som vanligt tas det med en nypa salt. Blir det åkning på onsdag och jag har hunnit få mina nya sulor innan dess så åker jag med i varje fall :)
Nypa salt ja... :D

I Söndags utlovades mulet å regnskurar, istället blev man stekt i solen.

Kapten Blåskägg kunde tydligen inte hålla i trådarna nu på onsdag, men det måste väl finnas nån annan som kan ta över ansvaret för turen?

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
War-psycho skrev:
2340776 Nypa salt ja... :D

I Söndags utlovades mulet å regnskurar, istället blev man stekt i solen.

Kapten Blåskägg kunde tydligen inte hålla i trådarna nu på onsdag, men det måste väl finnas nån annan som kan ta över ansvaret för turen?

Du räckte precis upp handen :yoparty

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...