Sporthoj.com Grupp/Onskörning 060726

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
Busapilot skrev:
2333479 Dåsa, tar en annan brutta den här gången, så kan jag knappast anklagas för att vara sexistisk ?!:D

På nåt sätt så måste jag ju ändå säga att jag gillade den förra bättre:hihi

h_ÅK_an

***HOJ***
Gick med
10 May 2006
Hoj
Gixxer 750
En cigg förkortar livet med 4 min
En flaska vin med 7min
En arbetsdag med 8 tim
En onsdag kväll på hojen förlänger livet en vecka Tack Kapten:Bugar

Mr Skutt

Hopplöst framtung
Gick med
17 Oct 2004
Hoj
Gsxr 1000
Nu har jag kommit hem från KS efter ett besök hos han som krachade i Väsby.
Han mår efter omständigheterna bra. Han har fått opererat båda benen för att få in lite skruvar å plåtbitar. Skulderbladet va de en fraktur på.Rygg och nacke har som tur va klarat sig riktigt bra. Han blir nog liggandes på KS ett tag framöver. Han va iaf. glad å positiv till allt trots de som har hänt. Han hälsar å tackar för omtanken å alla hälsningar som ni har gett honom.
// Stefan..

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
kiwimaddog skrev:
2332766 here we go!
(Skickar upp urskiljningslöst, skippar prestigen o hoppas på att folk blir glada om dom kom med ;))

Nice med lite bilder:tummenupp

TwinSucker skrev:
2332802 Men för fan Blåskägget... vad är det jag läser :skrämd och insänt av en jenta dessutom, det här låter allvarligt!

Det låter som att det börjar bli dags att slänga in Kaptenen på Steg 2 i sin utbildning "Hur-man-använder-den-runda-saken-till-höger-på-styret"

Nu är det dags att skruva på muttern =)

Kompis, jag är redo för samtliga steg. From nästa mån så kan jag inte skylla på hojen iaf:hihi

English Bloke skrev:
2332821 Ja, det blev lite grus & sedan transportsträcka för 'min' grupp efter att jag tog en vänster i stället för en höger vid kårsta men vi hamnade rätt till slut vid brottby. Missade en cigarettpaus i karby bara, och det ville vi inte ta i alla fall:). Hoppas det inte var för jobbig för ni andra i gruppen.
Nu har jag studerat kartan och kan vägen plus den lite längre, roligare vägen upp till gottröra jag inte vågade ta igår.
Nästa gången försöker vi undviker galningen med varningstriangeln också:hihi.

Haha, skönt att se att humöret är på topp trots en extrarunda.
Nästa gång kommer den sitta perfekt, tack för ledningen mannen :tummenupp

JANEK skrev:
2332850 Stort tack till Kapten och hans besättning för ytterligare en lyckad onsdag, att man sedan fastna på bild gör ju saken inte sämre. Tråkigt med olyckan i Väsby, aldrig kul när en mc broder/syster skadas...

\\Jan

Tack själv, vi gör vad vi kan för att det ska passa så många som möjligt.
Själv har jag barnsligt kul på onsdagarna, hoppas vi kan passera den magiska gränsen 100 hoj någon kväll:)

Don Tomaso skrev:
2332912 ...bla...bla...toffeldravel...bla...bla...

Blev helt chockad över att se dig på Svea, trodde du skulle vara hemma och mangla gardiner eller nåt :hihi

Last edited:

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
War-psycho skrev:
2332395 Jag körde sist i 3'e gruppen med en svart/röd Gsxr1100 -91'a.

Bild finns här: ---> http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2308507&postcount=437

Var du en av "eleverna" jag pratade med? Vilken av dom, Mr.Ådalen eller? :)
(Då vet du ju att jag är lika störd i verkligheten, som på forumet.)

Träffade annars många trevliga lirare på körningen, ser fram emot nästa gång nu. :hoppa

Aha ok!
Jepp det var jag. Nej jag var den lite kortare av dom. Som du inte kände igen:tungan

Ja de va kul!

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
xfader skrev:
2332919 Stort tack alla för en trevlig kväll, bra som vanligt!

Tack själv, gruppledare nästa gång?:)

jenssthlm skrev:
2333098 vill oxå tackf för en kul förstagångskörning i grupp(långsamma) var trevligt att se nya vägar man inte åkt på förut!!

kommer nog nästa onsdag oxå!

jensa

Tack själv, hoppas tempot passade annars är det bara att flytta fram:)

Ullis skrev:
2333400 Så sant så sant...HJÄLP SÖKES!!
Vet att skägget är frivillig, men jag vill inte hamna på hans frus hatlista så han går bort.....tyvärr KB :hihi

Satan också, ska kolla om hon kan avskaffa sin hatlista :rofl
Det krävs mer än en oskyldig massage för att hamna på hatlistan :)

Sitter på landet och spammar ifatt lite, om nån undrar:)

KJECOP skrev:
2333412 Ja det var trevligt... Jag får se framöver när jag har semester om jag kan hålla mig borta från Sveav på onsdagar :yoparty

En schysst hoj, en bra hojtur, trevlig surr och en rejäl mugg "ollakaffe"... Det är det som gör livet värt att leva... :tummenupp

Vi får höras!

Kram
Kjelle.com

Ja hur vore det om du parkerade tjänstehojen och allt annat som har med tjänsten att göra, startade upp privatklubban och åkte med oss en onsdag?
Trevligt sällskap och ollakaffe garanteras :tummenupp
Åk bakom mig, jag håller mig till skyltad hastighet :hihi

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Nursey skrev:
2333440 Alltså KB du är en sån mjukisfarbror..kolla du har gjort så att en trafikpolis skriver att han gillar ditt ollkaffe och avslutar meddelandet med :krama
:hihi
Nästa tråd får heta onsdagsmys på Sveavägen :rofl :hihi KJAMIZ:lol

Du kexet, det här har vi babblat om förut. Vuxna männsikor som skriver "Kjamiz" behöver hjälp. Eftersom de oftast inte inser det själva så hedrar jag dem genom att åka runt med deras favorituttryck på min SH-tröja :)

Nursey skrev:
2333440 Alltså KB du är en sån mjukisfarbror..kolla du har gjort så att en trafikpolis skriver att han gillar ditt ollkaffe och avslutar meddelandet med :krama

Trots mitt stenhårda, ascoola och hyggligt läckra yttre så har jag även en mjuk sida, fråga Kjelle :)

Ullis skrev:
2333497 Hmm....min verkar då sitta som en böld i röven :3freak

Kan inte du leda nån grupp nästa gång, jag skiter i vilken bara jag får ligga bakom :hihi

Last edited:
Gick med
14 Oct 2005
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
DJM skrev:
2334103 Aha ok!
Jepp det var jag. Nej jag var den lite kortare av dom. Som du inte kände igen:tungan
Hehe... dessa förbannade kepsar... borde falla in under lagen om maskeringsförbudet... :hihi

Men jag kände ju igen dig lite grann ändå, gissade t.ex. rätt på kepsen.
Minns dig nu iallafall, nu när man placerat nyllet.

Ni var ju den klassen som mest slapp min närvaro, eftersom er praktik inföll under min tid där.
Men det var ni som drog det tyngsta lasset med "ommöbleringen".
Verkade dock som engagemanget för den nya ordningen försvann med mig, det var ju bara halva lärarlaget som brydde sig där.
Hoppas det blev lite bättre för er iallafall, ni var ett kul gäng.

Det var väl tur att ni inte var några från "min" klass, för då hade ni väl slängt en skiftnyckel i framhjulet på mig. :lol
(Jag var ju deras ordinarie lärares raka motpol.)

PS. Se till att ni hakar på södersvängen nu på söndag också.
(Kolla in SÖDRA Stockholmsåkatråden)

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Kapten Blåskägg skrev:
2334161 Du kexet, det här har vi babblat om förut. Vuxna männsikor som skriver "Kjamiz" behöver hjälp. Eftersom de oftast inte inser det själva så hedrar jag dem genom att åka runt med deras favorituttryck på min SH-tröja :)

ÖH!!!! Jag skrev det EN gång i min sh ungdom:rolleyes: och detta var en parodi på det och för att du o Kjelle hade myspys.
Annars är det en annan dam i Uppland som har det som favorit uttryck...inte jag :fatta!:tungan

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Jaa det här är ju svaret.. Går fan inte att åka bort på semester på sommaren längre... Man missar ju Kaptens åkningar.. :huvud

Hoppas nu att det inte står slätt på onsdag för att kapen är bortrest?? eller så får du väl fjärrstyra en träff?? :hihi Jag ska ialla fall ut och köra och ta igen det jag missat denna onsdag..

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Mr Skutt skrev:
2334068 Nu har jag kommit hem från KS efter ett besök hos han som krachade i Väsby.
Han mår efter omständigheterna bra. Han har fått opererat båda benen för att få in lite skruvar å plåtbitar. Skulderbladet va de en fraktur på.Rygg och nacke har som tur va klarat sig riktigt bra. Han blir nog liggandes på KS ett tag framöver. Han va iaf. glad å positiv till allt trots de som har hänt. Han hälsar å tackar för omtanken å alla hälsningar som ni har gett honom.
// Stefan..

Riktigt skönt att höra, hälsa från oss alla :)

Nursey skrev:
2334196
Annars är det en annan dam i Uppland som har det som favorit uttryck...inte jag :fatta!:tungan

Ge mig ett namn för h-e :banana

Last edited:

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
War-psycho skrev:
2334185 Hehe...massa text

Jasså det är du som var läraren på vaxholm! jag var den korthåriga(ste) av småpojkarna som stod och snackade.

hade jag vetat om det hade jag dragit upp den ganska häftiga debatten om hur en hund ska vara som vi hade för några månader sen :rofl

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Cervantes skrev:
2334200 Jaa det här är ju svaret.. Går fan inte att åka bort på semester på sommaren längre... Man missar ju Kaptens åkningar.. :huvud

Hoppas nu att det inte står slätt på onsdag för att kapen är bortrest?? eller så får du väl fjärrstyra en träff?? :hihi Jag ska ialla fall ut och köra och ta igen det jag missat denna onsdag..

Lägga upp en tråd kan jag göra men att närvara blir förbannat svårt. Om två veckor dyker jag dock upp, mer laddad än nånsin sittandes på en riktig JÄVLA klubba som är min egen :yoparty

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!