Ullis
Ny medlem
xfader skrev:2333031Flera avatarer försvann när swedie uppdaterade siten. bara lägga till den igen.
Hmm....min verkar då sitta som en böld i röven
xfader skrev:2333031Flera avatarer försvann när swedie uppdaterade siten. bara lägga till den igen.
Ullis skrev:2333497Hmm....min verkar då sitta som en böld i röven
Busapilot skrev:2333479Dåsa, tar en annan brutta den här gången, så kan jag knappast anklagas för att vara sexistisk ?!
Busapilot skrev:2333518Harkel ynf ynf, som James Fjong skulle ha sagt!!!
wheelieman skrev:2333525På nåt sätt så måste jag ju ändå säga att jag gillade den förra bättre
Busapilot skrev:2333689Då jag ledsnat på Kikkan, kanske jag repriserar den andra bejben , och det, det kan juh gå riktigt fort!
kiwimaddog skrev:2332766here we go!
(Skickar upp urskiljningslöst, skippar prestigen o hoppas på att folk blir glada om dom kom med )
TwinSucker skrev:2332802Men för fan Blåskägget... vad är det jag läser och insänt av en jenta dessutom, det här låter allvarligt!
Det låter som att det börjar bli dags att slänga in Kaptenen på Steg 2 i sin utbildning "Hur-man-använder-den-runda-saken-till-höger-på-styret"
Nu är det dags att skruva på muttern =)
English Bloke skrev:2332821Ja, det blev lite grus & sedan transportsträcka för 'min' grupp efter att jag tog en vänster i stället för en höger vid kårsta men vi hamnade rätt till slut vid brottby. Missade en cigarettpaus i karby bara, och det ville vi inte ta i alla fall. Hoppas det inte var för jobbig för ni andra i gruppen.
Nu har jag studerat kartan och kan vägen plus den lite längre, roligare vägen upp till gottröra jag inte vågade ta igår.
Nästa gången försöker vi undviker galningen med varningstriangeln också.
JANEK skrev:2332850Stort tack till Kapten och hans besättning för ytterligare en lyckad onsdag, att man sedan fastna på bild gör ju saken inte sämre. Tråkigt med olyckan i Väsby, aldrig kul när en mc broder/syster skadas...
\\Jan
Don Tomaso skrev:2332912 ...bla...bla...toffeldravel...bla...bla...
War-psycho skrev:2332395Jag körde sist i 3'e gruppen med en svart/röd Gsxr1100 -91'a.
Bild finns här: ---> http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2308507&postcount=437
Var du en av "eleverna" jag pratade med? Vilken av dom, Mr.Ådalen eller?
(Då vet du ju att jag är lika störd i verkligheten, som på forumet.)
Träffade annars många trevliga lirare på körningen, ser fram emot nästa gång nu.
xfader skrev:2332919Stort tack alla för en trevlig kväll, bra som vanligt!
jenssthlm skrev:2333098vill oxå tackf för en kul förstagångskörning i grupp(långsamma) var trevligt att se nya vägar man inte åkt på förut!!
kommer nog nästa onsdag oxå!
jensa
Ullis skrev:2333400Så sant så sant...HJÄLP SÖKES!!
Vet att skägget är frivillig, men jag vill inte hamna på hans frus hatlista så han går bort.....tyvärr KB
KJECOP skrev:2333412Ja det var trevligt... Jag får se framöver när jag har semester om jag kan hålla mig borta från Sveav på onsdagar
En schysst hoj, en bra hojtur, trevlig surr och en rejäl mugg "ollakaffe"... Det är det som gör livet värt att leva...
Vi får höras!
Kram
Kjelle.com
Nursey skrev:2333440Alltså KB du är en sån mjukisfarbror..kolla du har gjort så att en trafikpolis skriver att han gillar ditt ollkaffe och avslutar meddelandet med
Nästa tråd får heta onsdagsmys på Sveavägen KJAMIZ
Nursey skrev:2333440Alltså KB du är en sån mjukisfarbror..kolla du har gjort så att en trafikpolis skriver att han gillar ditt ollkaffe och avslutar meddelandet med
Ullis skrev:2333497Hmm....min verkar då sitta som en böld i röven
Hehe... dessa förbannade kepsar... borde falla in under lagen om maskeringsförbudet...DJM skrev:2334103Aha ok!
Jepp det var jag. Nej jag var den lite kortare av dom. Som du inte kände igen
Kapten Blåskägg skrev:2334161Du kexet, det här har vi babblat om förut. Vuxna männsikor som skriver "Kjamiz" behöver hjälp. Eftersom de oftast inte inser det själva så hedrar jag dem genom att åka runt med deras favorituttryck på min SH-tröja
h_ÅK_an skrev:2333587En cigg förkortar livet med 4 min
En flaska vin med 7min
En arbetsdag med 8 tim
En onsdag kväll på hojen förlänger livet en vecka Tack Kapten
Mr Skutt skrev:2334068Nu har jag kommit hem från KS efter ett besök hos han som krachade i Väsby.
Han mår efter omständigheterna bra. Han har fått opererat båda benen för att få in lite skruvar å plåtbitar. Skulderbladet va de en fraktur på.Rygg och nacke har som tur va klarat sig riktigt bra. Han blir nog liggandes på KS ett tag framöver. Han va iaf. glad å positiv till allt trots de som har hänt. Han hälsar å tackar för omtanken å alla hälsningar som ni har gett honom.
// Stefan..
Nursey skrev:2334196
Annars är det en annan dam i Uppland som har det som favorit uttryck...inte jag
War-psycho skrev:2334185Hehe...massa text
Cervantes skrev:2334200Jaa det här är ju svaret.. Går fan inte att åka bort på semester på sommaren längre... Man missar ju Kaptens åkningar.. :huvud
Hoppas nu att det inte står slätt på onsdag för att kapen är bortrest?? eller så får du väl fjärrstyra en träff?? Jag ska ialla fall ut och köra och ta igen det jag missat denna onsdag..
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|