Sporthoj.com Grupp/Onskörning 060726

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Kapten Blåskägg skrev:
2334108

Satan också, ska kolla om hon kan avskaffa sin hatlista :rofl
Det krävs mer än en oskyldig massage för att hamna på hatlistan :)

Du får förklara för henne att om inte degen knådas ordentligt, då blir inte kexen goda :hihi

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Kapten Blåskägg skrev:
2334232 Ditt lilla luuuuuuuuuder :4skrika

åhh, du vet att jag gillar när du kallar mig sånna saker ;)

Men vad jag vet, så är det du som sålt dig själv, din toffel! :hihi :hihi

Hur såg du egentligen ut när du var 19, pappa?! :rofl :hihi :7peta

-@

KJECOP

Guest
Kapten Blåskägg skrev:
2334108 Ja hur vore det om du parkerade tjänstehojen och allt annat som har med tjänsten att göra, startade upp privatklubban och åkte med oss en onsdag?
Trevligt sällskap och ollakaffe garanteras :tummenupp
Åk bakom mig, jag håller mig till skyltad hastighet :hihi
Ja det var jag tänkte... ;)

Och pga mitt jobb så måste jag ju föregå med gott exempel och kan ju inte köra hur som helst. Men det går alltså att ta rygg på dig... Kanon! :tummenupp

Ja då kanske jag dyker upp någon onsdag.... Men det får du veta i förväg.

Men vi hinner höras många gånger innan dess.

Och som sagt, jag kan intyga att du har en väldigt fin och mjuk sida ;) :)

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Nursey skrev:
2334196 Annars är det en annan dam i Uppland som har det som favorit uttryck...inte jag :fatta!:tungan

Nu får jag verkligen hoppas att du inte syftar på mej, eller vem mer än mej i Uppland...va va va va???

Detta jäkla påhitt med pözzar, kjamar, kjamizar & sånt crap- :6surkart

Tillsammans borde vi protestera & skramla ihop till ett kollektivt epileptiskt anfall :4skrika

Fast då måste ju BK köpa ny tröja förstås :3freak

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Ullis skrev:
2334231 Du får förklara för henne att om inte degen knådas ordentligt, då blir inte kexen goda :hihi

:rofl
KB:s fru: Vem är det på bilden?
KB: Det är Ullis.
KB:s fru: Tycker du att hon är snygg?
KB: (lite stressad) Eeeh ja, hon ser väl rätt bra ut :gnissla
KB:s fru: Håller med dig, hon är snygg men är hon trevlig också?
KB: (andas ut och blir felaktigt avslappnad) Ja så in i h-e.
KB:s fru: Jaha, ja det var ju inte så bra.

Försök till slutsats, mogna kvinnor(snart 39) blir mer oroliga om mannen har trevliga tjejkompisar än om mannen har snygga tjejkompisar. Detta att jämföras med mindre mogna(något yngre) kvinnor där det verkar vara tvärtom :)

KJECOP skrev:
2334247 Ja det var jag tänkte... ;)

Och pga mitt jobb så måste jag ju föregå med gott exempel och kan ju inte köra hur som helst. Men det går alltså att ta rygg på dig... Kanon! :tummenupp

Ja då kanske jag dyker upp någon onsdag.... Men det får du veta i förväg.

Men vi hinner höras många gånger innan dess.

Och som sagt, jag kan intyga att du har en väldigt fin och mjuk sida ;) :)

Klart du ska med och elda lite, vi höres ang detaljerna(tempot):hihi

Jag är en riktig mjukis, men jag visar det bara när du hotar med handfängsel:hihi

Ullis skrev:
2334255

Känns lite overkill att kalla vår favvopolis för BögKjelle, men okej...du får tycka vad du vill:hihi

Last edited:

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Kapten Blåskägg skrev:
2334226 Lägga upp en tråd kan jag göra men att närvara blir förbannat svårt. Om två veckor dyker jag dock upp, mer laddad än nånsin sittandes på en riktig JÄVLA klubba som är min egen :yoparty

Låter kanon! Släng upp en tråd så det blir nått av ialla fall! :yoparty

Ja jag såg det! Beställt dig en riktig hoj! blir väl nice!!! :banana Då får du visa var skåpet ska stå om två veckor!! :)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Kapten Blåskägg skrev:
Känns lite overkill att kalla vår favvopolis för BögKjelle, men okej...du får tycka vad du vill:hihi

Aahahahah jag dör av skratt..du kommer få BÖTER :lol You Bad Boy :brynad

Förövrigt var det inte Ullis jag menade...utan mer ehm internetexhibitionistiska... ehm profiler :brynad.
Och jag tycker faktiskt att "kjamis/z puzz och juh" skall sprängas i luften tillsammans med Carola och Thomas Di Leva :halleluja

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Kapten Blåskägg skrev:
2334263 :rofl
KB:s fru: Vem är det på bilden?
KB: Det är Ullis.
KB:s fru: Tycker du att hon är snygg?
KB: (lite stressad) Eeeh ja, hon ser väl rätt bra ut :gnissla
KB:s fru: Håller med dig, hon är snygg men är hon trevlig också?
KB: (andas ut och blir felaktigt avslappnad) Ja så in i h-e.
KB:s fru: Jaha, ja det var ju inte så bra.

Försök till slutsats, mogna kvinnor(snart 39) blir mer oroliga om mannen har trevliga tjejkompisar än om mannen har snygga tjejkompisar. Detta att jämföras med mindre mogna(något yngre) kvinnor där det verkar vara tvärtom :)

Jösses, du är en mycket mogen man.....du kan & vet sååå mycket :hihi

Kapten Blåskägg skrev:

Haha, att så mycket fel kan bli så helrätt. BK BK BK BK BK BK :banana

Nä, skojar bara :rodnar

Nursey skrev:
2334288 Aahahahah jag dör av skratt..du kommer få BÖTER :lol You Bad Boy :brynad

Förövrigt var det inte Ullis jag menade...utan mer ehm internetexhibitionistiska... ehm profiler :brynad.

Berätta, berätta........ :tungan

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
War-psycho skrev:
2334185 Hehe... dessa förbannade kepsar... borde falla in under lagen om maskeringsförbudet... :hihi

Men jag kände ju igen dig lite grann ändå, gissade t.ex. rätt på kepsen.
Minns dig nu iallafall, nu när man placerat nyllet.

Ni var ju den klassen som mest slapp min närvaro, eftersom er praktik inföll under min tid där.
Men det var ni som drog det tyngsta lasset med "ommöbleringen".
Verkade dock som engagemanget för den nya ordningen försvann med mig, det var ju bara halva lärarlaget som brydde sig där.
Hoppas det blev lite bättre för er iallafall, ni var ett kul gäng.

Det var väl tur att ni inte var några från "min" klass, för då hade ni väl slängt en skiftnyckel i framhjulet på mig. :lol
(Jag var ju deras ordinarie lärares raka motpol.)

PS. Se till att ni hakar på södersvängen nu på söndag också.
(Kolla in SÖDRA Stockholmsåkatråden)

hehe joo. Vi hade inte dig nånting tror jag.. vi är lite svåra att säga till och att vi ska lyda också,, det gillades inte att nån kom in och bestämde. Det blev lite ovant när det inte hänt nåt förut och vi fick göra som vi vill så kommer det nån som ändrar på det, då slutar det som de slutar...

Hehe, så elaka är vi inte.. :hihi det har kommit nån ny och han har fått smaka lite på klassens hyss:tungan

ska försöka hinna med den åkningen!

Gick med
14 Oct 2005
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Cyren skrev:
2334220 Jasså det är du som var läraren på vaxholm! jag var den korthåriga(ste) av småpojkarna som stod och snackade.
DJM skrev:
2334103Jepp det var jag. Nej jag var den lite kortare av dom. Som du inte kände igen:tungan
Ni har båda PM, era odågor... :D

PS: Glömde tacka Skägget å alla andra för den väl ordnade turen.
Även en eloge till Kenneth som ledare i 3'e grupp. :tummenupp

Last edited:

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Själv körde jag med Skitskraj MC från Enköping denna onsdag,(jobbvecka denna och nästa=tajt om tid=inte hinna till Upplands Väzby).
In mot stora stada, (sthlm alltså inte Enköping:rolleyes: ), det begav sig och närmare bestämt MCD Sveavägen där det tog över 10 minuter innan man fick snabbmaten.
Därefter med en klunga R1-med skinnjacka-och-jeans-förare och lite annat kraffs mot skogskyrkogår'n. Men så vart6 det inte utan det vart nån parkering i Tyresö och stå å glo en stund.
Vi ledsnade relativt snabbt, (särskilt som jag och sambo hade velat titta på stunteriet vid skogskyrkogår'n och inte 2 st som bakhjulade runt på en parkering i Tyresö), och drog hemmåt.
Ganska snart upptäckte jag att vi hade tappat en och började gestikulera till övriga bakom som inte alls hade märkt detta. Vi passerade skogskyrkojaddajadda och efter det stod 3 snuthojar och en civilvolvo och fikade.
Vi körde lugnt och fint och skulle svänga av höger vid Globen, men tji fick vi, (iaf jag och killen framför mig) för precis när jag skulle svänga av kom en polistjej och brassa om mig på högersidan och jag vart kvar i fel fil och lika med han framför mig.
Tydligen hade de jagat ikapp en av de andra för hans reg.skylt syntes inte.
Vi kan säga att hojsnutarna verkar va ordentligt less på hojfolk..
Eftersom vi skingrades för vinden då de 3 snutarna plötsligt vällde in genom vår kolonn:hihi så hamna vi lite här å var i Sthlm och till slut fann vi varandra i Rotebro.
Hej och hå, lilltå.
Fy fan för att åka hoj i sthlm, man kan ju aldrig "sota ur" lite:hihi

Mr Skutt

Hopplöst framtung
Gick med
17 Oct 2004
Hoj
Gsxr 1000
duccen900ss skrev:
2333430 Får ta och rippa ner filmen ikväll när jag kommer hem ifrån jobbet! :tummenupp
Den enda som behöver oroa sig för att ha hamnat på bild är typ Mr Skutt... :rolleyes:

:4skrika Nu ska vi ta de lilla lugna med filmen va. :fatta!
Å han som syns i filmen är inte samma person i verkligheten.:tungan :tungan

Busapilot

Busapilot
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Rytande Busa, Husaberg TE 300 -12
TinaTjejen skrev:
2334919 Själv körde jag med Skitskraj MC från Enköping denna onsdag,(jobbvecka denna och nästa=tajt om tid=inte hinna till Upplands Väzby).
In mot stora stada, (sthlm alltså inte Enköping:rolleyes: ), det begav sig och närmare bestämt MCD Sveavägen där det tog över 10 minuter innan man fick snabbmaten.
Därefter med en klunga R1-med skinnjacka-och-jeans-förare och lite annat kraffs mot skogskyrkogår'n. Men så vart6 det inte utan det vart nån parkering i Tyresö och stå å glo en stund.
Vi ledsnade relativt snabbt, (särskilt som jag och sambo hade velat titta på stunteriet vid skogskyrkogår'n och inte 2 st som bakhjulade runt på en parkering i Tyresö), och drog hemmåt.
Ganska snart upptäckte jag att vi hade tappat en och började gestikulera till övriga bakom som inte alls hade märkt detta. Vi passerade skogskyrkojaddajadda och efter det stod 3 snuthojar och en civilvolvo och fikade.
Vi körde lugnt och fint och skulle svänga av höger vid Globen, men tji fick vi, (iaf jag och killen framför mig) för precis när jag skulle svänga av kom en polistjej och brassa om mig på högersidan och jag vart kvar i fel fil och lika med han framför mig.
Tydligen hade de jagat ikapp en av de andra för hans reg.skylt syntes inte.
Vi kan säga att hojsnutarna verkar va ordentligt less på hojfolk..
Eftersom vi skingrades för vinden då de 3 snutarna plötsligt vällde in genom vår kolonn:hihi så hamna vi lite här å var i Sthlm och till slut fann vi varandra i Rotebro.
Hej och hå, lilltå.

Som du beskriver besöket i Storstan så tycker jag inte det saknades tillfällen att få " sota ur " hojen.:7peta

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Sådär ja! då har man vart ute i garaget och gjort hojjen laglig och fin kanske man till och med vågar stanna vid sveavägen nästa gång! :tummenupp

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Busapilot skrev:
2334955 Som du beskriver besöket i Storstan så tycker jag inte det saknades tillfällen att få " sota ur " hojen.:7peta
Jasså?
Jag kör inte ifrån snuten, framförallt inte när det är Paula man hade bakom sig...:gnissla

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
TinaTjejen skrev:
2334919Fy fan för att åka hoj i sthlm, man kan ju aldrig "sota ur" lite:hihi

Vi har snackat om det här, allt under 8000rpm är tomgång, sånt sysslar vi inte med :näsblod

-@ndreas

Freddan-84

Guest
Snart är min älskade Nikita till sitt rätta ja igen och min ena skinka med som ja landa på :) det gör ont fortfarande + lite överallt och ett läskigt blåmärke fick man på köpet på skinkan ;P så vad har jag lärt mig från det här?...............ja kanske tare lite lungnare på vägar man inte kört tidigare :fatta! *slår på mig själv*

men de va kul som fan faktiskt och ja kommer joina er så fort Nikita blir fin igen :hihi
och möter ja den kurvan igen så kan ni fet hajja att ja kommer ta henne med en smekning:tummenupp *inte så fort* :p

sen vill ja tacka dem väldigt snälla personerna som bar upp min cyckel hur snällt och schysst som helst! ja minns inte så mycke av själva händelsen förutom att man va i väldigt gott sällskap och en massa personer som brydde sig skål på er alla! :banana

Hunter

??
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
ZX10R
Ullis skrev:
2334255 Nu får jag verkligen hoppas att du inte syftar på mej, eller vem mer än mej i Uppland...va va va va???

Detta jäkla påhitt med pözzar, kjamar, kjamizar & sånt crap- :6surkart

Tillsammans borde vi protestera & skramla ihop till ett kollektivt epileptiskt anfall :4skrika

Kjam o pöszz på dej (fnitter) :D

TinaTjejen skrev:
2334919 Själv körde jag med Skitskraj MC från

Det går bara man har lite vilja..:D

Last edited:
Gick med
14 Oct 2005
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Freddan-84 skrev:
2335466 Snart är min älskade Nikita till sitt rätta ja igen och min ena skinka med som ja landa på :) det gör ont fortfarande + lite överallt och ett läskigt blåmärke fick man på köpet på skinkan ;P så vad har jag lärt mig från det här?...............ja kanske tare lite lungnare på vägar man inte kört tidigare :fatta! *slår på mig själv*

men de va kul som fan faktiskt och ja kommer joina er så fort Nikita blir fin igen :hihi
och möter ja den kurvan igen så kan ni fet hajja att ja kommer ta henne med en smekning:tummenupp *inte så fort* :p

sen vill ja tacka dem väldigt snälla personerna som bar upp min cyckel hur snällt och schysst som helst! ja minns inte så mycke av själva händelsen förutom att man va i väldigt gott sällskap och en massa personer som brydde sig skål på er alla! :banana
Skönt som fan att det gick så pass bra iallafall.

Fick en liten olustig känsla när jag hörde att det var du som åkt av, vi hade ju träffats på Donken Väsby å snackat lite om gruppplacering m.m.
Samtidigt (om man nu ska se nåt positivt i det hela) känns det bra att du fick en sån pass lindrig & "bra" lärdom såhär i början, så kanske din klotkvot är uppfylld nu. :)

Hojen klarade sig väl med lite repor och en backspegel såg det ut som, eller var det mer?
Borde inte hindra att du kommer på söderrundan nu på söndag, eller nästa onsdagstur?
Hoppas vi ses då iallafall.

PS: Det är fan va långsamt stövlarna torkar... fortfarande dyngsura efter plumsandet i diket.
Nästa gång knuffar jag ner nån annan i spat istället. :D

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...