2334919 Själv körde jag med Skitskraj MC från Enköping denna onsdag,(jobbvecka denna och nästa=tajt om tid=inte hinna till Upplands Väzby).
In mot stora stada, (sthlm alltså inte Enköping
), det begav sig och närmare bestämt MCD Sveavägen där det tog över 10 minuter innan man fick snabbmaten.
Därefter med en klunga R1-med skinnjacka-och-jeans-förare och lite annat kraffs mot skogskyrkogår'n. Men så vart6 det inte utan det vart nån parkering i Tyresö och stå å glo en stund.
Vi ledsnade relativt snabbt, (särskilt som jag och sambo hade velat titta på stunteriet vid skogskyrkogår'n och inte 2 st som bakhjulade runt på en parkering i Tyresö), och drog hemmåt.
Ganska snart upptäckte jag att vi hade tappat en och började gestikulera till övriga bakom som inte alls hade märkt detta. Vi passerade skogskyrkojaddajadda och efter det stod 3 snuthojar och en civilvolvo och fikade.
Vi körde lugnt och fint och skulle svänga av höger vid Globen, men tji fick vi, (iaf jag och killen framför mig) för precis när jag skulle svänga av kom en polistjej och brassa om mig på högersidan och jag vart kvar i fel fil och lika med han framför mig.
Tydligen hade de jagat ikapp en av de andra för hans reg.skylt syntes inte.
Vi kan säga att hojsnutarna verkar va ordentligt less på hojfolk..
Eftersom vi skingrades för vinden då de 3 snutarna plötsligt vällde in genom vår kolonn
så hamna vi lite här å var i Sthlm och till slut fann vi varandra i Rotebro.
Hej och hå, lilltå.
Fy fan för att åka hoj i sthlm, man kan ju aldrig "sota ur" lite