njelger
Guest
19:15 söndag kväll och jag har inte ens haft tid att starta hojen
19:15 söndag kväll och jag har inte ens haft tid att starta hojen
Jag har kört FEM timmar enduro medan ni var ute och fiskörde era posörhojörer på asfalterade finvägar! woosies Det där får ni inga muckler av!
Du har uppenbarligen aldrig sett skägget brottas med klubban i kurvorna.... Det är nästan smärtsamt att se honom klänga runt på hojen inför nästa posörhäng....
Näe, ingen så mitt tapp av hojen var nog det allvarligaste som hände. Turligt nog gick ingen nagel av, jag fick lite gräs på tröjan när jag skuttade undan. Hojen då? Några skråmor, ses som krigsskador.ingen vurpa?
Underbart väder, massor med hojar å glada människor... men nu sitter man på jobbet varför får man aldrig grejorna i tid.
Hoppas ni åkglada får en riktigt trevlig dag!
Du har uppenbarligen aldrig sett skägget brottas med klubban i kurvorna.... Det är nästan smärtsamt att se honom klänga runt på hojen inför nästa posörhäng....
Näe, ingen så mitt tapp av hojen var nog det allvarligaste som hände. Turligt nog gick ingen nagel av, jag fick lite gräs på tröjan när jag skuttade undan. Hojen då? Några skråmor, ses som krigsskador.
Vad var det som hände? Jo, jag stannade till och skulle sätta ner foten men där sluttade det lite så, tja kört. Går nog från allvarlig fundering till faktisk sänkning av hojen.
Tusen tack för en härlig tur. Verkligen jättefina vägar. Ett extra tack till min PT!
Tack för idag, det var mycket trevligt och nått jag kommer vara med på flera gånger! Men djävulen så sliten jag är nu!
Alltid trevligt att träffa lite nya människor också! Mattias från Södertälje och grabbarna på dem nya svart R1rna, här är jag med RF:en!
Tack Valrog, för en bra tur, tror faktiskt DU tog hem hela skiten idag.
Tusen tack för en härlig tur. Verkligen jättefina vägar. Ett extra tack till min PT!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|