Bra jobbat kapten o co, vi ses framöver.
Tack för idag, det var riktigt schysst.
Jag trodde ett tag att jag tappat greppet helt när jag började höra röster i hjälmen under körning, sen visade det sig att det var min bönpallsbitch som sjöng opera för fulla halsar (nu pajjar jag hans uppbyggda image).
Hur fan kan du skriva så???
Fattar du vilket helvete vi kommer få med karln nu i framtiden..
Hade varit obetalbart att hört..
All heder åt er som säller upp som körledare.
Kanontrevlig tur med lysande väder och trevliga människor.
Jag kommer absolut dyka upp vid nästa körning.
Hur kändes det att få fingret när jag stekte dig på bogan då? Jag har lärt mig av dig!
Solan på bild??
Stod bredvid Trintan medans du pratade(lyssnade) på/med Farbror THappy.
Sköt från höften
/H
Närå det e lungt jag har anmält den stulen och berättade för snuten att en fjunkarl med läppstiftsrött skinställ och blåstänk på hjälmen wheela iväg med den gormandes tiiiiiiiiiIIIIIIILLLLLL havs...mot solnedgången, är den olaglig på nått sätt så är det tjuvens fel...
Har Mattias betalt dig för att skriva sån här propaganda....*orolig ZX10 ägare som tror Mattias har kört som ett svin*
Tack Valrog, för en bra tur, tror faktiskt DU tog hem hela skiten idag.
Jag hade motvind, den hade felvända växlar och... ehh... jag hade starr.
Dessutom är jag en gentleman, så jag väntade in Solan.
Du behöver inte vara orolig, i det tempot som han höll så hade skägget kört åttor runt honom...
Sitter å garvar mig harmynt !!!
Som Snigeln var inne på, det var rätt onödigt att skriva så där Lasse
Du behöver inte vara orolig, i det tempot som han höll så hade skägget kört åttor runt honom...
Kan tilläggas att jag och biifer stod och väntade i 2-3 minuter vid slutet av boge för att se om han dök upp. Om han inte redan hade skrivit i den här tråden hade jag trott att han fortfarande var på väg mot mållinjen.
Tack Johan för "ledsagandet" idag, jag kör gärna efter dig igen.
O tack till vädergudarna för det underbara vädret!
Osså tack till Skägget som arrar!
KraM
Innan jag går och trynar vill jag också bara tacka för en kanondag (som vanligt) ...känner mig rätt mör men så ska det väl va så här på säsongens inledning. En exta eloge till Skägget och reseledarna
Kan knappt vänta till nästa repa
Synd att jag var tvungen att tanka så att jag inte fick förnedra dig på bogan
Bara den är hel tills på torsdag *leker oberörd*ZX10-or går inte så jävla fort när man växlat åt fel håll 27 gånger och skiftgafflarna trillar ut genom vevhuset.
Skämt åsido, självaste SMC-generalen himself talade gott om dig idag till mig Ska PM:a vad han sa så blir du glad
Ja, åter igen. Det var kul och jag måste börja vänja mig av med att ALLTID ansluta först i Brottby.
Bra arr, bra folk, bra rutt.
Tack till er som fixar och ställer upp!
/Henning!
Det ser ut som att stockholmarna har haft gudomligt väder idag! Jäla gött o se alla bilderna!
Nu hoppas vi att nästa helg bli MINST lika fin...och att VÅR körning blir avklarad med bravur.
(Hur många var ni idag?)
Hade du varit lite tidigare ute hade du kunnat fångat Solans och Trinitys glass-sugande på bild.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|