Sporthoj.com "i blåsväder" på zatzy ;) *länk*

Status
Ej öppen för fler svar.

IronMike

Guest
No1 skrev:
Nyfiken... :7peta

Patrik,
SWT Racing...
Nyfiken som tusan :7peta

Jag får nog snart bli konkurent till dena dära ghostrajdern och skapa nyfikenhet hos andra så nyfiken som man är själv :rolleyes:

/ Micke
 

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gothenburg
Hoj
ZX-12R SÅLD
wtf

2005.09.06, Tuesday
Sad news is not always bad news, the difference could some times only
be a question of a time delay...

After watching a pre copy of the film today have I and the producing team decided that we will have to do one scène different due we wont release a movie which we just think is good, we will only release the best ever
GHOST RIDER movie why we wont give out any pics and trailer tomorrow...

Sorry people but I think you will understand and accept that when you see the result next Wednesday, September 14... ;)

Ghost Rider...

OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS!

Ps!
Trailer and pics release, September 14...
Release party, October 22...
Release of GR4, october 25...
Ds!

:4skrika :4skrika :4skrika :4skrika
 

gixxen750

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2005
Ort
Jönköping
Hoj
GSXR750
asg

dsoders2 skrev:
har ni läst i iron mikes länk? en bit ner skriver en snubbe som heter Orlando!
"Förr eller senare gör alla misstag. Med bil överlever man ;)"
säger en kille som kör en fiat 127 :7peta
HAHAHAHAHA :hihi :tungan :)


Killen har just löst nollvisionen. Kör en 127:a så har vi inga dödsfall.
Har nån numret till regeringen detta måste fram.
 

Qvarnis

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2005
Ort
Sthlm
Hoj
HD
amullo skrev:
Här är jag benägen att hålla med.
Det är lite större oros moment med MC än med bil i blött. På bana vågar man ju mer i blött än på allmän väg och får man på ett par regndäck så går det ännu fortare, men med gatdäck så lär man bli avhängd av de flesta bilar med kompetenta förare.

En fråga till Qvarnis..
Som du skriver tidigare så har du aldrig förlorat mot en hoj i race (som jag fattat det, rätta mig gärna). Och farterna har varit extrema, som jag förstått det.

Skulle man inte kunna ordna fram lite siffror här? Tider och effekt, mm.
Skulle vara intressant att se vad som krävs i en bil för att köra ifrån en hoj som vem som helst kan köpa för kanske 80-100´

Gjorde ca 0-290 km/h på ca 21 sekunder och toppfart ca 315, effekt ca 575 hk. Den andra bilen låg på ca 700 hk, bör gå 10or varje dag i veckan på strippen och toppfart ca 310 km/h. Men ingen av dessa bilarna hinner med en hoj upp till 200+ men sen är ju saken den omvända. Nöjd med det? Men det går nog göra om samma sak med bra mycket sämre på fötterna så länge det är på motorvägen elr rakt fram inte många som orkar hänga fast på en hoj i dessa farter en längre stund är min erfarenhet.
 
Last edited:

Aleksander

................
Gick med
6 Jun 2005
Ort
GÖTEBORG
Hoj
525 + pitpro 125cc
No1 skrev:
Ingen annan än jag har kört 439.05km/h med våran Hayabusa turbo uppmätt med en stycke RADAR PISTOL, ej LASER PISTOL, som levererades av samma leverantör som säljer till den Svenska polismyndigheten... :tummenupp

Saknar fortfarande en underdelen på helkåpan till våran Hayabusa turbo för att kunna föreviga en kommande 400km/h++ körning på film, så om ngn vill sälja en stycke underdel till en Hayabusa skicka ett snabbt PM...;)

Patrik,
SWT Racing...
O vem e du då? :hihi
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
Qvarnis skrev:
Jag kan inte banna någon från Zatzy, du har själv klarat av den delen genom att använda flera nick samtidigt, bakskriva dig själv, hota folk, moderatorer etc etc etc etc. Den där biten borde väl vara avklarad nu annars får du ta upp det med de som driver Zatzy, jag har inget med den sidan att göra förutom att jag skriver och annonserar på den.

Vad avser att jag anser snabb bil kör ifrån en snabb hoj när det går riktigt fort står jag för den biten. Har aldrig blivit ifrånåkt av någon motorcykel på landsväg när det är rakt och det gått över 300 km/h. Det kan säkert hända men nu har det inte hänt mig. Problem med det?

Vad gäller Nurburgring har du utmanat mig ett gäng med gånger där vi skulle åka samma bil men du backade ur på det. Då får du väl stå ditt kast? Jag ska försöka åka ner och bättra min BTG tid på 7.47 ca 8.07 fullt varv under turistkörning nästa år. Fö har jag kört ca 7.48 på race med Tema Schewedenkreuz M3 förra hösten, det var med slicks.

Varför har du alltid attitydproblem så fort någon gör elr skriver något som inte passar dig? Försök att leva i symbios med omvärlden, det underlättar.

MVH/ Qvarnis aka "Guden på Zatzy"..;)

En kompis till mig har kört runt på "ringen" på 7.29 (Inget flygande varv förstås, men väl uträknad) med en i princip standard GSX-R 1000 -05. Han heter Marcus Barth. Och ett helt varv på 7.58 med en HELT standard BMW K1200S, med touringdäck, centralstöd o hela skiten. Och BMW:n räknas inte ens som en sporthoj...

Samma kille spöade skiten ur en Lamborghini MurvafandennuheterAudi, med en MV Agusta, på GP-slingan...

Rakt fram går ju vissa bilar, speciellt påkostade Sierror, snabbt som satan. Men det gäller ju att kunna svänga med skiten när asfalten tar slut, eller hur? ;)

Gnäll inte på Patrik, han är snäll! :fyllisar
 

Zephro

gult é inte fult....
Gick med
28 Feb 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Blade 929:a
RoLLER skrev:
Som roligast har jag haft i en gammal amerikanare med sk. soffa-säte.


Jag tror dom diskuterar saker som innefattar att man har kläderna på...och jag hoppas verkligen för hennes skull att det inte handlade om tider på runt 1,20 ?

:rofl
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
No1 skrev:
Tjena & avslöja nu inte för tydligt att jag mutat dig nu... :fyllisar

Allt väl hoppas jag & hör av mig innan helgen... :tummenupp

Patrik,
SWT Racing...
Neej då, jag avslöjar inget :rolleyes:
Allt väl som vanligt! Tack detsamma :tummenupp
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Jag kan inte banna någon från Zatzy, du har själv klarat av den delen genom att använda flera nick samtidigt, bakskriva dig själv, hota folk, moderatorer etc etc etc etc. Den där biten borde väl vara avklarad nu annars får du ta upp det med de som driver Zatzy, jag har inget med den sidan att göra förutom att jag skriver och annonserar på den.

Vad avser att jag anser snabb bil kör ifrån en snabb hoj när det går riktigt fort står jag för den biten. Har aldrig blivit ifrånåkt av någon motorcykel på landsväg när det är rakt och det gått över 300 km/h. Det kan säkert hända men nu har det inte hänt mig. Problem med det?

Vad gäller Nurburgring har du utmanat mig ett gäng med gånger där vi skulle åka samma bil men du backade ur på det. Då får du väl stå ditt kast? Jag ska försöka åka ner och bättra min BTG tid på 7.47 ca 8.07 fullt varv under turistkörning nästa år. Fö har jag kört ca 7.48 på race med Tema Schewedenkreuz M3 förra hösten, det var med slicks.

Varför har du alltid attitydproblem så fort någon gör elr skriver något som inte passar dig? Försök att leva i symbios med omvärlden, det underlättar.

MVH/ Qvarnis aka "Guden på Zatzy"..;)

vet att posten är skitgammal men måste ändå svara.

Att leva i symbios med omvärlden? de kom från "rätt" person.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top