Sporthoj.com "i blåsväder" på zatzy ;) *länk*

Status
Ej öppen för fler svar.

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Victor skrev:
För helvete, "skotten i Sarajevo".

Men vad är grejen med att jämföra ens? Jag tycker det är fetare att köra hoj, dessutom har jag inte råd med en riktigt snabb bil. Och en rostig 1.8l Nissan Sunny med plastskärmar är inte min uppfattning om kul.

Nä det är svårt att roa herrn. Tycker du ska slappna av och inte vara så förbaskat präktig hela tiden!!!

Kleiv

Inte som dig...
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
R1 -04
Qvarnis skrev:
Har en bekant som precis köpt en GT3 och körde den första gången, han åkte på 1.16.

Det är ju samma tid som Sandstream körde med sin R1000 -05.

Kul vetande för nu börjar vi närma oss äpplen vs äpplen :tummenupp

dsoders2

kronisk
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
zx9r-01
hahahaha

har ni läst i iron mikes länk? en bit ner skriver en snubbe som heter Orlando!
"Förr eller senare gör alla misstag. Med bil överlever man ;)"
säger en kille som kör en fiat 127 :7peta
HAHAHAHAHA :hihi :tungan :)

Qvarnis

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
HD
190 2.3 skrev:
Intresseklubben antecknar!

da kan han ju skryta pa zatzy att han er snabbare en en 125:a. grattis!! :tummenupp

mvh

Varför är du dryg :confused: ? Det var en fråga om hur fort en GT3 gick på Gelleråsen, eftersom ingen här verkade veta elr om de hade koll inte hade lust att skriva så svarade jag på frågan.

Kleiv

Inte som dig...
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
R1 -04
Qvarnis skrev:
Varför är du dryg :confused: ? Det var en fråga om hur fort en GT3 gick på Gelleråsen, eftersom ingen här verkade veta elr om de hade koll inte hade lust att skriva så svarade jag på frågan.

Jag skulle gissa på att det är avundsjukan som talar därför det meningslösa svaret :kocko

TM

Bluegrass n' shit
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
Trampcyklar
dsoders2 skrev:
Va faan kommer amn ens upp i styr fart med en 127a?

Risken för spontan-vält är överhängande innan man nått styrfart, med resultatet att det våta kartongchassit viker ihop sig alldeles och kväver dess chafför till döds. Farliga grejer det där... :tomten

Japps

Våga? Vad ska man våga???
Gick med
26 Jul 2005
Hoj
GSX-R 750
Jag bara tycker det att en R1 som har sina många hästar är ORIGINAL, medans dessa bilar ä'r ombyggda med både större turbo och kompressorer och diverse annat material. Det går inte att jämföra. Ta en Turboladdad R1 eller Hayabusa så ska vi se om bilarna verkligen har en chans.. Tropr inte det.

Jag menar visst dom kanske har en 7-800 hästar i sina bilar fördelat på 1,5 ton. Här har du stryvt 500 häst fördelat på MAX 190 kilo. P3 gjorde ju ett utdrag om GR, han har en turboladdad hayabusa som toppar 439,5 km/h vilken bil gör det?

Kleiv

Inte som dig...
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
R1 -04
Japps skrev:
P3 gjorde ju ett utdrag om GR, han har en turboladdad hayabusa som toppar 439,5 km/h vilken bil gör det?

Har han kört 439,5 km/h eller är det bara uträknat att den skulle klara av sådana farter?

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös
Qvarnis skrev:

Som det tjatats om hela vägen så beror de naturligtvis på kvalitén på föraren. När ja va på åsen förra året så var det ngn porsche dag där. Vanliga glada entusiaster (stavning?) som körde GT3, carrera och alla möjliga modeller, men ingen körde snabbare än 1.18, de flesta körde över 1.20.. Så de fick råpisk av en hoj (iaf med mig på, hehe)
Sen kör ju stcc bilarna under 1.10, bättre förare och kanske bättre preppade bilar... :va

190 2.3

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
thunderace
Kleiv skrev:
Jag skulle gissa på att det är avundsjukan som talar därför det meningslösa svaret :kocko

men diskussionen ar lite merklig. bara att titta pa fakta.(mc=lojligt mycket snabbare)

om sporthojs-akare tycker att alla sportbilar vill dra med dem vid radljusen sa kan jag ju seja att om man kommer med en sadan bil(gt2) sa er sporthojarna som flugor.....

hej

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
No1 skrev:
Saknar fortfarande en underdelen på helkåpan till våran Hayabusa turbo för att kunna föreviga en kommande 400km/h++ körning på film,

Hade inte du en tråd om det, inget napp? Har för mig att det var flera som gärna lånade ut... :confused:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM