blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
jag beställer prenumeration på den här tråden
IronMike skrev:http://www.zatzy.com/showthread.php?t=227277
Slängde upp en tråd där för att få höra lite kul "så hääär stor fisk jag fånga".. Dvs, kul historier som folk hittar på, "spöat R1 med 740" tex.
En och annan rövare i den tråden...
Dtm, nu är du kändis på ett bilforum också behövde ett exempel, och ditt exempel är ju exemplarisk undervisning om inte annat.
Peace
No1 skrev:Sen att jag haft ett hett samtal med AA är inget som förnekas
No1 skrev:Tjena på dig och välkommen herr Q...
Jag VET att du kört fortare i tävlings bilen , jag VET att du är överdjävlig på att köra bil vilket INGEN kan eller kommer att ta i från dig , men tyvärr är du bättre på andra saker som är mindre lämpliga som ditt och mitt möte förra året på Broncos lunch restaurang som följdes upp av ett möte med dina sk vänner på Sveavägen vilket fått dig att sjunka i mångas ögon inkl mina...
Vad beträffar den sk berömda, förlåt ÖKÄNDA utmaningen oss emellan så rann den självklart ut i sanden efter fjolårets två möten som omnämns ovan då DU på ett normalt sätt minsann förklarade att DU hade sk ENSAMRÄTT i att göra sk bilfilmer i Sverige och INGET annat då bilar i från SMART Europa samt däck i från Dunlop i Tyskland var klara för denna utmaning- men eftersom att du har talets gåva så kanske du kan upplysa alla om dessa möten för att då ge dem en chans att själva bilda sig en uppfattning om jag backade ur denna sk utmaning av rädsla för att förlora eller om den faktiskt fanns en annan anledning...
Det skrevs även ett inlägg i våras om att SMART/Dunlop fortfarande var på denna utmaning men det inlägget försvann tyvärr fortare än kvickt i från Zatzy av någon anledning , dock ointressant i dag då chansen till en spektakulär utmaning fortfarande finns där jag själv ser mina chanser till att vinna till ungefär 30-40% om din bil håller och du får ett fritt varv...
Sen att jag haft ett hett samtal med AA är inget som förnekas då han hela tiden bannar folk hit och dit bara för att kopplingar görs mellan dem och mig/våra filmer vilket är moget av en moderator på ett av Sveriges största forum... (Har sedan några dagar lovat min mamma att aldrig mer göra om det & hetsa upp mig över andra så till vida min familj inte hotas varför jag nu e en snäller pöjke eller nått... )
Mvh,
Patrik,
SWT Racing...
Ps! Nürburg ring finns där även nästa liksom vi själva som kommer att vara där ofta varför vi kanske får chansen till lite TREVLIG bankörning i stället för gammalt groll, eller vad säger du själv Q... Ds!
Gixxer 1 skrev:Det kommer alltid att tvistas huruvida mc/bil är värst osv. Men jag har den största respekt för bilar som man kan anta är rätt potenta. Tyvärr så går ju inte en hoj så vidare fort egentligen, finns skapligt många bilar som med rätta grejer gör 300+.
Läste lite inlägg på Zatzy om "kriget mc/bil".
Qvarnis hade visst inte blivit frånåkt än i högre hastigheter Undra hur han hade stått sig jämfört mot en duktigt uppskruvad turbobusa med rätt drevning...
Qvarnis vs No1
No1 skrev:För en gångs skull OK...
Syns på ringen & lycka till med Itsfun DVD'n...
Patrik,
SWT Racing...
Qvarnis skrev:Och där sätter vi då punkt för denna gång.
MVH/ Qvarnis
Firefly skrev:Denna tråden verkade inte bli så lång som den hade potential att bli
sandstream skrev:Tycker det känns helt ointressant hurvida en bil kör ifrån en hoj eller tvärtom.
Jag har inte kommit på något billigare än min hoj som förflyttar mig från 0-300 snabbare.
För att vara värst i bil-Sverige krävs en stor plånbok och de med lite insyn bland pojkarna som visar sina fina nya bilar i Bilsport vet att det finns många som inte har rent mjöl i påsen.
Victor skrev:Fast jag vill fortfarande veta hur snabbt en icke-tävlingsförare kör runt med en tex. M3a på Gelleråsen.
Magnus skrev:1:21 är ju långsammare än 125 Juniors snabbaste tider. Jerry Linden körde ju 1:19:4 på bikeweek.
Qvarnis skrev:En duktig förare ca 1.21 på vanliga däck om vi snackar nya E46 M3.
blom skrev:jag beställer prenumeration på den här tråden
Harmon Rabb skrev:Nu har jag ingen aning vem Qvarnis eller No1 är men jag anar viss rivalitet mellan de två. Nästan så att man skulle kunna tro att det är en uppgörelse i undre världen med påstående om ensamrätt till bilfilmer i Sverige. Om man lämnar de moraliska aspekterna att göra sådana filmer i huvudtaget kan väl ingen komma och säga att de har ensamrätt till sånt. Man blir mörkrädd. Föreslår att ni gör upp privat istället för offentligt. Detta är fel forum för sådana diskusioner.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |