Twosaint
Great white people
Fan att jag inte hittar bilderna har några heta pics på Qvarnis iförd ett par jätteläckra jeansshorts (säkert jättefräna på 80-talet) numera såg dom mer ut att likna hotpants.
Jag kör på 1.16 med min standard Suzuki GSX-R1000 -05.Qvarnis skrev:En duktig förare ca 1.21 på vanliga däck om vi snackar nya E46 M3.
Det bevisar väl bara att du kör hoj bättre än mig, vilket jag aldrig har betvivlat.No1 skrev:Med en standard R1000K4 med race däck körde jag 1.12.7 och med race moppen 1.09.2...
Med min Impreza STI körde jag 1.17.5...
Om det ger en fingervisning eller ej vet jag inte men hyffsat tempo till trotts...
Twosaint skrev:Fan att jag inte hittar bilderna har några heta pics på Qvarnis iförd ett par jätteläckra jeansshorts (säkert jättefräna på 80-talet) numera såg dom mer ut att likna hotpants.
sandstream skrev:Jag kör på 1.16 med min standard Suzuki GSX-R1000 -05.
Mao skulle en ganska medioker hojåkare som jag hänga av en M3 ordentligt och det känns ju bra
Kleiv skrev:Tycker att jämföra en R1000 -05 mot en M3 E46:a är lite fel, borde ta en M3 CSL eller en Porsche GT3 eller liknande.
Har själv haft en M3 E46 och den är inte jättesnabb utan mer än bra bil som folk i alla åldrar kan köra året runt.
No offense, det där e ju lite väl mkt surr..turbo eller ej har inte att göra med sammanhanget M3 som nämts mkt i sammanhanget är ingen vass sug bil. Tar vi som ex 0-402 m race, så kör carrera gt (sugmotor) på 10'or, ungefär samma tider som för en nyare sporthoj dock högre sutfarter vad jag sett. Samma villkor, start från noll bla blaFreddola skrev:Tar väll kanske 2.00 för mig en bra dag .
Nej men en bil har inte en chans mot en mc i alla lägen så är det bara .
Ja tkr man borde mäta
Sugmc vs sugbil
Turbomc vs turbobil
Subilen skulle ju inte ens nå 100 förrens mc'n var uppe i 200 .
Qvarnis skrev:En duktig förare ca 1.21 på vanliga däck om vi snackar nya E46 M3.
Qvarnis skrev:Har en bekant som precis köpt en GT3 och körde den första gången, han åkte på 1.16.
Hey Manolo, sakta i backarna, kanske inte körts än .. förrän bilen gått ned i förortspris, för att tas till banaVictor skrev:Fast jag vill fortfarande veta hur snabbt en icke-tävlingsförare kör runt med en tex. M3a på Gelleråsen.
Ta med valmers också :cornNo1 skrev:vi kanske får chansen till lite TREVLIG bankörning i stället för gammalt groll, eller vad säger du själv Q... Ds!
IronMike skrev::corn
Känner mig som om jag utförde "skotten i prag", lr va det nu var, som startade 1a världskriget - iom denna tråden..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|