Swedie skrev:Ska försöka dra ihop en till turnering snart! Vore rockers om det blir av. För det här var riktigt kul! Nu är jag lite fast i poker faktiskt.
Du spelade ju nästan på alltingkorvgubbe skrev:Jag är med..!!
Hoppas bara att jag får vara med å spela den gången så det inte blir som idag och bara sitta å folda sig igenom turneringen.
mb skrev:Spännande detta
Får gå och hämta en till öl om detta ska gå vägen
mb skrev:Du spelade ju nästan på allting
Swedie skrev:Ska försöka dra ihop en till turnering snart! Vore rockers om det blir av. För det här var riktigt kul! Nu är jag lite fast i poker faktiskt.
Ja, du hängde ju med längeSwedie skrev:Ska försöka dra ihop en till turnering snart! Vore rockers om det blir av. För det här var riktigt kul! Nu är jag lite fast i poker faktiskt.
mjukis skrev:Ska slaska med min vinst på nå microlimit bord.. ska dubbla upp första handen..
husqvarnan skrev:förlorade på en 50/50, fan vad less jag är !
4:a på SH i poker får duga
Swedie skrev:Jag har tränat hela dagen idag efter att jag gick ALL-IN för jag trodde tiden var slut.
Swedie skrev:Jag har tränat hela dagen idag efter att jag gick ALL-IN för jag trodde tiden var slut.
Var nere på 10 låtsaspengar.. har nu 2000. Hurra! Jag börjat fatta spelet.
mb skrev:50 nåt till vinnaren och 30 nåt till 2:an. Fast det roligaste med att vinna skulle vara att man kunde tracka alla andra här som satan efteråt
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|